Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 39 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Corona & Startkaart

 
Profiel   

Wat dachten jullie van andere sporten die ook geen wedstrijden meer hebben? Ik vind het al heel wat dat de KNHS deze alternatieve vorm aan bied. Ik doe zelf aan wielrennen en mountainbiken. Daar betaal je voor een wedstrijdlicentie (vergelijkbaar met startkaart) voor een jaar ook meer dan 100 euro. Dat geld gaat de KNWU ook niet terugbetalen. Helaas pindakaas, anders kan zo'n bond ook niet blijven bestaan denk ik.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-20 15:57 



 
Profiel   

Mensen die ingeschreven hebben voor de Vierdaagse van Nijmegen krijgen ook maar 60 van de 100 euro terug en ze hoeven volgend jaar niet te loten maar wel weer volledig betalen. Knhs had best hun leden tegemoet kunnen komen maar het is al jaren een organisatie waarbij het gepeupel de kosten voor de elite en nieuwbouw en bobo’s moet ophoesten. En zo zijn er nog wel meer bonden. Maar die doen tenminste vaak nog iets , en proef in je bak rijden en daar punten voor krijgen , tja weet niet zo goed wat ik daar van moet vinden .

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-20 16:20 



 
Profiel   

Ahh toch meer mensen die er mee zitten!
Ik start alleen springen en moet het echt van het outdoor seizoen hebben omdat mijn merrie binnen mega kijkerig is. Zat al te twijfelen over mijn startkaart omdat de fijnste locaties hier in de buurt bijna vaker wedstrijden uitschrijven zonder puntenregistratie dan met... Mocht ik dit jaar geen wedstrijd kunnen rijden en geen compensatie krijgen dan ga ik hem sowieso opzeggen en een klacht schrijven. Mooie tegemoetkoming voor dressuurruiters ja, maar dat is lang niet aan iedereen besteed. We kunnen alle andere disciplines toch niet zomaar vergeten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-20 17:01 



 
Profiel   

liespr schreef
Ik zou ook balen wanneer je flink geld betaalt voor je startpas en totaal niet kan starten. Maar aan de andere kant: moeten we niet gewoon accepteren dat deze situatie volledige overmacht is? Als je net je startpas hebt verlengd en je paard heeft een kleine poos later een peesblessure, heb je toch ook gewoon pech?

En wat hierboven al is gezegd: het moet ergens vandaan komen...


Nee, bij een blessure kan je wel laten stopzetten en eventueel een gedeelte terug krijgen. Wel een da verklaring doorsturen, maar je hebt niet gewoon pech.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-20 17:18 



 
Profiel   

Maar bij mij is die niet verlengd. Ik heb hem net daarvoor aangevraagd.. dus de volle mep voor t eerst.. waar ik nu al 2 maanden niets mee kan.
Ik hoef ook niet gelijk iets terug. Maar verlengen zou zo lastig niet moeten zijn. Er zijn zoveel mensen ook gewoon lid die 25 euro betalen. Dat heb ik ook 15 jaar gedaan zonder dat ik er iets mee deed. Maar ik vind dit toch wel ander kaliber,.
Daarbij, grote sportscholen of dierentuinen doen het ook netjes verlengen of bieden een optie aan.

Kijk, het is voor iedereen vervelend. Maar ze gaan echt niet kapot als ze deze periode gewoon verlengen achter je jaar aan...

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-20 17:53 



 
Profiel   

En volgend jaar klaagt iedereen weer dat de startpas duurder is geworden. De sportschool hier om de hoek geeft ook geen geld terug. Ik vind het al bijzonder dat je er om gaat vragen, je kan toch op je vingers natellen dat als ze iedereen moeten gaan terugbetalen, je de club om zeep helpt? Je kan misschien 2 van de 12 maanden niet starten.. poeh poeh. Het leven is vreselijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-20 18:28 



 
Profiel   

cstok schreef
En volgend jaar klaagt iedereen weer dat de startpas duurder is geworden. De sportschool hier om de hoek geeft ook geen geld terug. Ik vind het al bijzonder dat je er om gaat vragen, je kan toch op je vingers natellen dat als ze iedereen moeten gaan terugbetalen, je de club om zeep helpt? Je kan misschien 2 van de 12 maanden niet starten.. poeh poeh. Het leven is vreselijk.


Dit dus, ik sluit me hier bij aan.

Al kan ik me voorstellen dat het anders ligt als je 5 startkaarten hebt en paarden voor je brood uit moet brengen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-20 18:32 



 
Profiel   

De sportschool op de hoek geeft dus wel geld terug. En ik ben ook niet persé voor geld terug, ik ben voor startpas verlengen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-20 18:51 



 
Profiel   

cstok schreef
En volgend jaar klaagt iedereen weer dat de startpas duurder is geworden. De sportschool hier om de hoek geeft ook geen geld terug. Ik vind het al bijzonder dat je er om gaat vragen, je kan toch op je vingers natellen dat als ze iedereen moeten gaan terugbetalen, je de club om zeep helpt? Je kan misschien 2 van de 12 maanden niet starten.. poeh poeh. Het leven is vreselijk.


En jij denkt dat de KNHS bestaat van alleen de startkaarten? :+

Daarbij vind ik je reactie wel heel kort door de bocht. Als je 1 paard start is het goed te overzien en zou het (voor mij) ook niet zo'n probleem zijn, maar bij meerdere paarden gaat het aardig in de kosten lopen.


Laatst bijgewerkt door Fifo op 02-05-20 19:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-20 19:00 



 
Profiel   

Bij mij geven al mijn abonnementen dus wel geld terug.
Daarbij vraag ik niet om geld terug, maar om compensatie. Ze missen het niet als ieder zijn startkaart doorloopt. Dan hebben ze die inkomsten van nu iets minder over een jaar. Maar tegen die tijd pakken veel mensen juist ook weer een kaart die m nu stop hebben gezet.

Dus nee, het is niet echt effectief geld terug storten. Dat hoeft niet. Maar wel een soort van compensatie..

Edit:
Iedereen heeft t nu moeilijk, waarom zou de knhs niet iets daarin kunnen doen? Gewoon weer geld binnen harken lekker makkelijk..

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-20 19:00 



 
Profiel   

cstok schreef
En volgend jaar klaagt iedereen weer dat de startpas duurder is geworden. De sportschool hier om de hoek geeft ook geen geld terug. Ik vind het al bijzonder dat je er om gaat vragen, je kan toch op je vingers natellen dat als ze iedereen moeten gaan terugbetalen, je de club om zeep helpt? Je kan misschien 2 van de 12 maanden niet starten.. poeh poeh. Het leven is vreselijk.


De knhs verhoogt sowieso elk jaar de prijzen en naast dat je een lidmaatschap van de knhs moet hebben, heb je ook een lidmaatschap van een vereniging nodig en daarbij nog een startpas. Niemand hoor je klagen over de abonnementen, ook niet dat er geld terug betaald moet worden, maar wel over de (dure) startpassen. Ik vind op z’n minst dat de knhs voor de tijd dat je geen wedstrijden kunt rijden de startkaart zou moeten “bevriezen”.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-20 20:15 



 
Profiel   

Je kan niemand in de portemonnee kijken. Ik vind het wel een beetje dubbel. Ene kant kan je paard of jijzelf ook een blessure krijgen waardoor je tijdelijk niet kan starten. Andere kant heeft de Knhs wel haar best gedaan om iets van een compensatie te bieden dmv de online wedstrijden. Persoonlijk vind ik die online wedstrijden helemaal niets. Mijn pas liep tot deze maand en heb hem dan ook stopgezet. Als duidelijk is of en wanneer we weer regulier kunnen starten is hij zo weer aangevraagd. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-20 09:17 



 
Profiel   

Mijn startkaart is onlangs ook verlengt. Ik wilde hem opzeggen en toen kwamen ze met het bericht dat ik net een paar weken te laat was.
Is hier niks tegen te doen? De KNHS kan niet leveren, dus waarom moet ik dan voor iets betalen wat er niet is?
Daarnaast heb ik ook niet echt medelijden met de KNHS. De organisatie is al jaren slecht en het rommelt van alle kanten. Ook ben ik eens gaan kijken op internet en er achter gekomen dat men al € 884.307,-- aan staatssteun heeft opgestreken.
Ik vind het echt onbegrijpelijk dat ik mijn geld niet terug krijg. Als je een reis boekt bij een touroperator moet men wel terugbetalen en dan zou het hier niet gelden, vreemd!!!

#knhs #startpas #corona

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-21 16:15 



 
Profiel   

YoutuberPMP schreef
Mijn startkaart is onlangs ook verlengt. Ik wilde hem opzeggen en toen kwamen ze met het bericht dat ik net een paar weken te laat was.
Is hier niks tegen te doen? De KNHS kan niet leveren, dus waarom moet ik dan voor iets betalen wat er niet is?
Daarnaast heb ik ook niet echt medelijden met de KNHS. De organisatie is al jaren slecht en het rommelt van alle kanten. Ook ben ik eens gaan kijken op internet en er achter gekomen dat men al € 884.307,-- aan staatssteun heeft opgestreken.
Ik vind het echt onbegrijpelijk dat ik mijn geld niet terug krijg. Als je een reis boekt bij een touroperator moet men wel terugbetalen en dan zou het hier niet gelden, vreemd!!!

#knhs #startpas #corona


Hasjtags werken hier niet..
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-21 16:24 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 39 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen