Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
veertje99

Berichten: 1183
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 22:31

Bij mij in het paspoort staat ook nog dat meneer een hengst is :+ de rest klopt allemaal wel, aftekeningen en kleur, maar hij is al lang geen hengst meer. Nog nooit wat over gehoord ook niet bij regio kampioenschappen waarbij het paspoort werd gecontroleerd. Kan wel begrijpen dat als er staat donkerbruin en je ziet een schimmel voor je dat je dan een vragende blik krijgt

Tierania_
Berichten: 4509
Geregistreerd: 29-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 22:46

kimmetje26 schreef:
Hier mijn punten van 1 januari terug
Ik wist dat het niet goed genoeg was. Zeker niet bij deze jury.
Alleen voor het eerst gedoe gehad om meneer zijn paspoort.
Daar staat in donderbruin met links voor een sokje en links achter een oplopend sokje aan de binnenkant. Mijn paard is een schimmel maar met 6 weken wel donkerbruin.
Kreeg nu te horen dat paard niet te identificeren was.

Chipnummer klopt met paard en paspoort maar blijkbaar geeft dit toch problemen.

Hoe kan dit opgelost worden


Hier de punten ook terug gehad vanmiddag! Dan denk ik dat wij dezelfde jury hebben gehad :)

Toch een winstpunt gereden 207.5!

Dennis

Berichten: 31471
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 22:54

Ik heb met mijn merrie van het voorjaar commentaar gehad dat ze niet ingetekend was.
Staat netjes als zwart bont op papier, zoals ze zelf ook is. Zomers misschien ietsje verbruint zoals wel vaker bij een zwarte gebeurd.
Heb al district kampioenschappen en hippiade met haar gereden zonder commentaar.
Dus toen toch maar laten schetsen. En haar opvallendste vlek is niet getekend :') |o . Als je haar manen optil is haar hals zwart, maar ze heeft een witte pluk in haar (lange)manen.
Beetje zoals de streep bij de fjord, maar dan andersom en een stip ipv streep.

Ballard_L

Berichten: 2494
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Kollumerzwaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 22:57

Spenk schreef:
Dan heb je altijd vette mazzel gehad :)

KLeur moet gewoon kloppen en aanpassen is zo geregeld. Zou je kampioenschappen ofzo rijden is er dikke kans je niet van start mag.


Bij de kampioenschappen waar ik aan mee deed werd het paspoort überhaupt niet gecontroleerd :P

Marjolein: oh dan snap ik helemaal dat je vol spanning aan het wachten bent! Je hebt er maar eentje ingestuurd?

Ik krijg altijd superveel spanning als ik het mailtje zie met ‘je beoordeling is klaar!’. Durf er soms bijna niet op te klikken haha

xRoossie95

Berichten: 1376
Geregistreerd: 16-05-09
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 15:11

172.5 punt in de L1 terug gekregen. Heel tevreden mee met hoe de proef ging. En echt super leuk commentaar :D Dat maakt het zoveel leuker

urosa

Berichten: 2453
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-22 17:27

Veertje99, oef van je val trouwens nog. Hopelijk gaat het snel weer beter met je knie.

Ballard_L, mijn hartslag stijgt ook direct. Eerder al bij elke Gmail ping. Dus heb nu tijdelijk Gmail meldingen even uitstaan :')

XRoossie95, fijn dat je tevreden en zulk leuk commentaar had!

Tierania_ gefeliciteerd met je winstpunt!

Bamorka

Berichten: 1165
Geregistreerd: 01-01-09

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 18:13

Hier had ik maandagavond al de punten van maandagochtend binnen!
Super snel. Ik had 184 punten en het commentaar dat er bij stond kon ik me absoluut in vinden en zijn ook echt de punten waar we moeite mee hebben.
Onderaan stond nog "Prachtige fries, geweldige combinatie". Dat heeft mijn dag wel even goed gemaakt :D

miss_lizje

Berichten: 6262
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 19:08

Hier ook heel snel mijn punten terug met heel fijn commentaar waar ik mij goed in kan vinden.
Ook heel leuk dat er tips/advies bij stond hoe ik van een goede voldoende een nog hoger cijfer kon maken. Dat geeft ook echt goede motivatie om die onderdelen ook beter te gaan trainen buiten de aandachtspuntjes met een onvoldoende.

Hopelijk aankomend weekend weer filmen.

Twilight1

Berichten: 1427
Geregistreerd: 02-03-09

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 21:52

Iedereen gefeliciteerd die een wintspunt gereden heeft!

xRoossie95 wat fijn dat je leuk commentaar hebt gekregen!

Ik had vorige week gefilmd maar die heb ik uiteindelijk niet ingeleverd, vandaag weer gefilmd en toen ging het gelijk goed, tuurlijk wel wat foutjes maar dat hoort erbij(vind ik). Ik heb hem ingeleverd dus nu maar weer wachten(ik wordt hier ongeduldig van)

martinev

Berichten: 2586
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: Soest

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 22:08

Haha dat ongeduldige herken ik! Heb zondag mijn Z2 proefje ingeleverd, ons debuut, en ben ontzettend nieuwsgierig naar mijn punten. Ik zag al wel bij welke jury de proef ligt, en ben nu zo'n 60 keer per dag mijn mail aan het checken. En oja, toch ook paardrijden.nl aan het f5-en, want misschien zit er wel een vertraging op die mail :Y)

veertje99

Berichten: 1183
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 22:42

urosa schreef:
Veertje99, oef van je val trouwens nog. Hopelijk gaat het snel weer beter met je knie.

Ballard_L, mijn hartslag stijgt ook direct. Eerder al bij elke Gmail ping. Dus heb nu tijdelijk Gmail meldingen even uitstaan :')

XRoossie95, fijn dat je tevreden en zulk leuk commentaar had!

Tierania_ gefeliciteerd met je winstpunt!


Gaat gelukkig de goede kant op. Sinds gisteren weer aan het werk, nog wel steeds moeite met kracht zetten zoals met traplopen of opstaan.
Ga morgen weer voor het eerst proberen te paardrijden, merk snel genoeg of dat gaat :)

Iedereen gefeliciteerd met de winstpunten!

marjolein88

Berichten: 4052
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Herwen (Gld)

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 22:47

Joepie, was het wachten waard! 198,5 in de M2. Dus nu kan ik met een gerust hard met zwangerschap verlof haha

Iedereen succes met het geduldig afwachten en proefjes opnemen

Strawberry3

Berichten: 889
Geregistreerd: 04-04-11
Woonplaats: Purmerend

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 22:58

Wauw wat goed marjolein gefeliciteerd!!
Hoop dat mijne ook snel komt blijf op die site kijken

Ballard_L

Berichten: 2494
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Kollumerzwaag

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-22 08:15

Wauw wat een mooie punten Marjolein!

Us2001

Berichten: 33
Geregistreerd: 23-11-17

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-22 09:56

Gefeliciteerd met je mooie punten, geniet van je verlof!!

urosa

Berichten: 2453
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-22 10:16

Marjolein, wauw mooie punten. Gefeliciteerd! Geniet van je verlof!

marjolein88

Berichten: 4052
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Herwen (Gld)

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-22 11:17

dankjewel allemaal !!! Vind het stiekem wel heel jammer dat ik er even tussen uit moet, want al mn paarden zijn juist zo goed in vorm. Maar ach we komen wel weer terug :D
Dan is het online kunnen starten toch echt een uitkomst in zulke situaties.
Ik hoop voor jullie dat de normale wedstrijden ook wel weer snel door kunnen gaan ! Maar tot die tijd volg ik graag jullie mooie resultaten :D

Twilight1

Berichten: 1427
Geregistreerd: 02-03-09

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-22 13:33

@martinev, hopelijk krijg je snel je punten!

Die van mij ligt denk ik nog niet bij een jury, dat kan je zien bij je dashboard toch? Of is dat pas als hij beoordeeld is? Alleen mijn eerste proef staat onder events.

Gefeliciteerd marjolein en fijne zwangerschapsverlof!

martinev

Berichten: 2586
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: Soest

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-22 13:41

Dank je, ik hoop het ook! Ik zie inmiddels wel dat ik nu ineens een andere jury heb, dus hij is doorgestuurd, wellicht had de eerste jury geen tijd.

Je kan het inderdaad zien bij je dashboard, ik had ook geen idee hoe je daar moest komen, maar heb het nu uitgevonden en bij mij werkt dashboard.paardrijden.nl

Twilight1

Berichten: 1427
Geregistreerd: 02-03-09

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-22 15:27

Martinev, hopelijk heeft je nieuwe jury tijd! Mijn proef is nu ook bij een jury!

urosa

Berichten: 2453
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-22 19:19

Ik heb punten terug, echt net geen winst (201). Maar had ook een 0 ertussen := wel vrede mee was ook niet onze beste proef, volgende keer beter!

Twilight1

Berichten: 1427
Geregistreerd: 02-03-09

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-22 19:56

Jammer dat het net geen puntje is maar dus wel makkelijk te verbeteren als die 0 er niet tussen zit! Iets niet uitgevoerd?

urosa

Berichten: 2453
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-22 20:02

Twilight1 schreef:
Jammer dat het net geen puntje is maar dus wel makkelijk te verbeteren als die 0 er niet tussen zit! Iets niet uitgevoerd?

Nou 1 vliegende wissel mislukte. Heb ik wel eens vaker gehad, maar nog nooit een 0 voor gekregen. Wel eens een 3 of een 4. Maar heb er vrede mee hoor. Hij is in de winter ook altijd beetje crazy dus we hadden ook wat spanning etc, het was niet zo'n rit als tijdens ons PR. Volgende keer beter, ik heb er wel weer veel van geleerd en we gaan hard zat :D

_Lorette_

Berichten: 12085
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Onder Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-22 20:39

Mijn moeder kreeg eens een 1 voor een overgang die te laat was (maar nog voor het volgende bordje) en daar overheen de logische -2, omdat ze een volte reed om paard even weer scherper te maken. Vond ik streng voor de L1. Maar goed. :+ Het programma sloeg zelfs op tilt met punten invoeren. Een negatief resultaat snapte hij niet.

In jouw geval moet die ook echt als niet getoond zijn aangerekend. Scheelt je wel flink in de punten als je er een 6 van kunt maken. :D

urosa

Berichten: 2453
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-22 20:58

Zo uit je verhaal vind ik dat ook te streng. Jureren blijft ook ergens een beetje subjectief :')

Daarom, en die 6 is zat haalbaar. Hij had alleen een heel rugzakje wat betreft de vliegende wissel, dusja icm spanning kan dat wel eens storing geven. Dus ben al mega trots op de 6 winstpunten die we hebben uit totaal 6 Z2 proefjes.