Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
caro29
Berichten: 8041
Geregistreerd: 15-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 15:38

Dat is ook mijn gedachte. Ik downbeat puur hoor de licentie punten want ik heb niet veel behoefte om met een vreemde in een hokje of auto te zitten met jureren

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10418
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 15:51

Anoeska27 schreef:
caro29 schreef:
Hoezo geen licentie punt. Ik ga er vanuit dat ik gewoon mijn punten krijg als ik van de Knhs wat te beoordelen krijg

Staat in de laatste mail die we hebben gehad, bij minder dan 10 proeven krijg je geen licentiepunt meer. En ik heb er 8 gekregen.


Dat is volgens mij vanaf de events van deze week.

Maar ze gaan er volgens mij ook op letten dat je er dan 10 per keer krijgt. Ze zijn met inventarisatie bezig wie online door wil gaan met beoordelen en wie niet.

Als ik het goed begrepen heb krijgt iedereen dan ook te horen met welke regelmaat je dan nog proeven krijgt aan de hand van t animo

caro29
Berichten: 8041
Geregistreerd: 15-12-06

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 16:07

Ik heb voor mijn licentie dressuur zoveel punten dat ik tot einde licentieperiode niet meer hoef te jureren. Mijn andere licentie is een ander verhaal. Dat wordt spannend of ik dat ga halen want er zijn amper wedstrijden in de buurt en ik moet er Sws 2 per jaar doen maar heb nog geen aanvragen voor dit jaar

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 16:18

ynskek schreef:
Als ik het goed begrepen heb krijgt iedereen dan ook te horen met welke regelmaat je dan nog proeven krijgt aan de hand van t animo

Heb jij een andere mail gehad dan ik, want ik zie dat echt niet staan. Ik heb genoeg licentiepunten zag ik net, dus het maakt niet heel veel uit.

bruceandnoon
Berichten: 907
Geregistreerd: 30-01-10
Woonplaats: Beemster

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 18:32

We hebben een tijdje niets ingestuurd maar zag gister ineens dat de prijs aardig omhoog is gegaan. We hadden proefje al opgenomen dus toch maar ingestuurd. Vanmiddag gelijk de uitslag. En voor het eerst kan ik me er totaal niet in vinden. Het lijkt wel alsof jury naar een heel ander proefje heeft zitten kijken. Laatste meetmomenten 191 190 en 195 punten gehaald en dit was echt niet ineens veel slechter en dan krijg je 177,5 terug. Kan er echt helemaal niets mee. Jammer want tot nu toe altijd erg blij geweest met de terechte feedback en punten ( en echt niet altijd winst gereden ) online. Maar gelukkig kunnen we gewoon weer de echte ring in. Zondag weer op pad , heerlijk dat het weer kan en mag!

Rex_Rolfo

Berichten: 5379
Geregistreerd: 27-07-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 19:08

bruceandnoon schreef:
maar zag gister ineens dat de prijs aardig omhoog is gegaan.
....
Het lijkt wel alsof jury naar een heel ander proefje heeft zitten kijken.

Is vorige pagina besproken, de extra korting is er inderdaad vanaf zodat online niet teveel met offline concurreert.

Ach, ook online is het een jurysport, dan komt dat voor. Zoals een ervaren iemand mij vertelde "Soms krijg je wat meer punten dan je verdiende, soms wat minder. Tegen de tijd dat je Z rijdt middelt dat wel uit". Veel succes zondag :)

MelissaSKy
Berichten: 13
Geregistreerd: 27-02-21

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 20:45

Yess afgelopen zaterdag voor de allerlaatste keer een proef ingestuurd! Het was mijn aller eerste keer M2 en toch een winstpuntje binnen gesleept! 185,5 met commentaar waar ik het helemaal mee eens ben. Dit was/is een goede oefening en op naar 12 juni want dan gaan we weer voor de eerste keer op pad.

Texas02

Berichten: 4594
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 06:34

Nou, ik vind het een beste prijs voor een online proef. Dat ga ik dus ook zeker niet meer doen. Ik vond de €7,50 een normale prijs voor zoiets, aangezien er ook geen klassement opgemaakt wordt. Dat je bij wedstrijden meer betaalt snap ik, want daar valt ook prijzengeld te winnen. Maar €12,50 voor een online proef? Van mijn levensdagen niet.

Spenk
Berichten: 21769
Geregistreerd: 30-08-05

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 07:35

Voor een meetmoment zonder klassement betaal je vaak ook al €12,50

Noukie
Berichten: 10941
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 07:38

Spenk schreef:
Voor een meetmoment zonder klassement betaal je vaak ook al €12,50

Hier ook idd. Maar voelt voor mij toch anders omdat er dan wel een stuk organisatie en locatie bij zit. Proefje in de eigen achtertuin is voor de knhs wel heel lekker verdienen

Spenk
Berichten: 21769
Geregistreerd: 30-08-05

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 07:44

Maar het is toch niet gek ze het gelijk trekken? Je hebt immers ook je brandstof kosten naar de locatie niet.

Texas02

Berichten: 4594
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 07:44

Ik betaal zelfs voor een echte wedstrijd meestal 10 euro of 11 euro per proef, dus zelfs die zijn goedkoper dan de online proeven.. Ik vind het echt treurig van de KNHS, ik kan het niet anders zeggen..

Edit: de KNHS heeft weinig met mijn brandstofkosten te maken lijkt mij. Als er wedstrijden op mijn stal georganiseerd werden, had ik ook geen brandstofkosten.
Laatst bijgewerkt door Texas02 op 03-06-21 07:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Getup

Berichten: 8272
Geregistreerd: 27-01-07

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 07:45

Ach, online kun je een proefje kopen, nadat je m hebt op genomen en besloten hebt of het goed genoeg is, of niet.

Spenk
Berichten: 21769
Geregistreerd: 30-08-05

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 07:55

Je hoeft niet online te rijden he? Het is een extra mogelijkheid die ze houden tm L2. Niemand die je verplicht.

Texas02

Berichten: 4594
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 08:00

Nee, dat ga ik ook zeker niet meer doen.. Maar ik mag er wel een mening over hebben..

Rex_Rolfo

Berichten: 5379
Geregistreerd: 27-07-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 08:10

Getup schreef:
Ach, online kun je een proefje kopen, nadat je m hebt op genomen en besloten hebt of het goed genoeg is, of niet.

haha, ja dat blijft het grote voordeel van online. Geen vervoerskosten en je stuurt alleen een proef op waar je tevreden mee bent. Zie ik offline nog niet gebeuren "neuh, deze had beter gekund, geef het inschrijfgeld maar terug."

Getup

Berichten: 8272
Geregistreerd: 27-01-07

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 10:41

Precies. Al vind ik het online proefje filmen ook nog niet zo simpel.
Hadden het in de winter een paar keer geprobeerd ( boevige turbopony), en elke keer dat hele voorstelrondje overdoen plus poging tot proef...

Nu kunnen op de wei thuis proberen, scheelt veel gedoe.

bamsy

Berichten: 1118
Geregistreerd: 21-02-06
Woonplaats: Steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 14:04

Wij hebben vandaag (hopelijk) laatste L1 proefje ingestuurd. Op de gok volgend weekend L2 ingeschreven dus fingers crossed dat de online proef op tijd wordt beroordeeld en er een punt uitkomt :+

Waarschijnlijk ook meteen laatste online proefje want bijrijdster gaat net zo lief op locatie 2 proeven rijden voor hetzelfde geld. En daarbij is Don op locatie net iets spectaculairder dus komt hij wat beter uit de verf dan op filmpje. Toch jammer want het idee erachter is wel leuk

carika
Berichten: 1584
Geregistreerd: 02-04-10

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 19:48

Dit weekend voor het eerst een meetmoment gestart. Weer twee winstpunten erbij. Ik had al 3 online in deze klasse(tot 30 mei) dus als het goed is mag ik nu nog 5 online halen en dan door naar de volgende.
Mijn KNHS is alleen nog niet bijgewerkt tot 30 mei maar dat komt vast goed.

bruceandnoon
Berichten: 907
Geregistreerd: 30-01-10
Woonplaats: Beemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 22:16

bruceandnoon schreef:
We hebben een tijdje niets ingestuurd maar zag gister ineens dat de prijs aardig omhoog is gegaan. We hadden proefje al opgenomen dus toch maar ingestuurd. Vanmiddag gelijk de uitslag. En voor het eerst kan ik me er totaal niet in vinden. Het lijkt wel alsof jury naar een heel ander proefje heeft zitten kijken. Laatste meetmomenten 191 190 en 195 punten gehaald en dit was echt niet ineens veel slechter en dan krijg je 177,5 terug. Kan er echt helemaal niets mee. Jammer want tot nu toe altijd erg blij geweest met de terechte feedback en punten ( en echt niet altijd winst gereden ) online. Maar gelukkig kunnen we gewoon weer de echte ring in. Zondag weer op pad , heerlijk dat het weer kan en mag!

Even mezelf quoten ; gister 194 en 201 gereden. Blij dat we weer voor het “echie” mogen. Hierbij stopt ook ons online avontuur

Padoertje
Berichten: 1533
Geregistreerd: 12-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 10:45

Hier gelukkig ook weer lekker op pad! Afgelopen weekend 3 winst in het Z1, dus ik mag niet klagen :D
Toch wel fijn dat je tijdens het uitstappen je protocollen al krijgt en met die warmte snel naar huis kunt. Wat mij betreft mogen de meetmomenten nog wel even blijven.

MyWishMax

Berichten: 25296
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 10:49

Padoertje schreef:
Hier gelukkig ook weer lekker op pad! Afgelopen weekend 3 winst in het Z1, dus ik mag niet klagen :D
Toch wel fijn dat je tijdens het uitstappen je protocollen al krijgt en met die warmte snel naar huis kunt. Wat mij betreft mogen de meetmomenten nog wel even blijven.


Gefeliciteerd! Kom je ook een keer bij ons? Ik kan foto's maken? O:)

Ik vind meetmomenten niet echt beter als normale wedstrijden, maar snelle protocollen zijn wel fijn ja. Alleen dezelfde prijzen voor proeven zonder prijs, geld of gebruiksartikelen, vind ik wat jammer. Maar ach, ik mag niet zeuren. Komende maanden kan ik niet eens denken aan starten.

Padoertje
Berichten: 1533
Geregistreerd: 12-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 10:55

MyWishMax schreef:
Padoertje schreef:
Hier gelukkig ook weer lekker op pad! Afgelopen weekend 3 winst in het Z1, dus ik mag niet klagen :D
Toch wel fijn dat je tijdens het uitstappen je protocollen al krijgt en met die warmte snel naar huis kunt. Wat mij betreft mogen de meetmomenten nog wel even blijven.


Gefeliciteerd! Kom je ook een keer bij ons? Ik kan foto's maken? O:)

Ik vind meetmomenten niet echt beter als normale wedstrijden, maar snelle protocollen zijn wel fijn ja. Alleen dezelfde prijzen voor proeven zonder prijs, geld of gebruiksartikelen, vind ik wat jammer. Maar ach, ik mag niet zeuren. Komende maanden kan ik niet eens denken aan starten.


Komende weekenden wel ingeschreven (deze proeven liggen me iets beter dan die van juli/aug), maar niet in W-veen eigenlijk. Zal van de zomer vast wel een keer gebeuren, want de banen liggen er altijd super bij daar :-)

carika
Berichten: 1584
Geregistreerd: 02-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 11:38

Padoertje schreef:
Hier gelukkig ook weer lekker op pad! Afgelopen weekend 3 winst in het Z1, dus ik mag niet klagen :D
Toch wel fijn dat je tijdens het uitstappen je protocollen al krijgt en met die warmte snel naar huis kunt. Wat mij betreft mogen de meetmomenten nog wel even blijven.



Helemaal mee eens!
Gefeliciteerd met de punten :)

MyWishMax

Berichten: 25296
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 11:47

Padoertje schreef:
MyWishMax schreef:

Gefeliciteerd! Kom je ook een keer bij ons? Ik kan foto's maken? O:)

Ik vind meetmomenten niet echt beter als normale wedstrijden, maar snelle protocollen zijn wel fijn ja. Alleen dezelfde prijzen voor proeven zonder prijs, geld of gebruiksartikelen, vind ik wat jammer. Maar ach, ik mag niet zeuren. Komende maanden kan ik niet eens denken aan starten.


Komende weekenden wel ingeschreven (deze proeven liggen me iets beter dan die van juli/aug), maar niet in W-veen eigenlijk. Zal van de zomer vast wel een keer gebeuren, want de banen liggen er altijd super bij daar :-)


Ik zit niet in wveen he? ;) alweer paar jaar hazerswoude.

Succes deze weekenden!