Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
XRuby_SymmyX

Berichten: 1078
Geregistreerd: 18-06-17
Woonplaats: Almere

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 22:34

Nu gewerkt en er is weer een proef beoordeeld!! Die buikpijn en spanning die ik heb bij dat mail bericht. Ben over mijzelf nog weleens onzeker

XRuby_SymmyX

Berichten: 1078
Geregistreerd: 18-06-17
Woonplaats: Almere

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 23:24

191 punten opzich niet slecht

Melzazu
Berichten: 1784
Geregistreerd: 13-10-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-23 13:23

XRuby_SymmyX schreef:
191 punten opzich niet slecht


_O-
Dat is gewoon hartstikke netjes joh. Helemaal niet slecht inderdaad.
Supergoed gedaan *\o/*

Ik wil in oktober ook naar een meetmoment in de buurt. Vind het nu al spannend joh. Daarin moet ik toch echt een drempel over.

XRuby_SymmyX

Berichten: 1078
Geregistreerd: 18-06-17
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-23 19:33

Melzazu schreef:
XRuby_SymmyX schreef:
191 punten opzich niet slecht


_O-
Dat is gewoon hartstikke netjes joh. Helemaal niet slecht inderdaad.
Supergoed gedaan *\o/*

Ik wil in oktober ook naar een meetmoment in de buurt. Vind het nu al spannend joh. Daarin moet ik toch echt een drempel over.


Dank je
Komt goed en gewoon met regelmaat doen om kms in de wedstrijd ring te maken dan gaat steeds meer de paniek weg. Ik had zo een last van faalangst dat ik al een week er voor paniek aanvallen kon krijgen. Nu heb ik daar helemaal geen last meer van.

miriammiddel

Berichten: 279
Geregistreerd: 18-10-08
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-23 18:53

Als je zeer benieuwd bent naar wat jury's ervan vinden, duurt wachten toch wel lang haha.. Is nu 9 dagen geleden en check meerdere keren per dag of er al wat bekend is.. kan nooit lang meer duren hoop ik haha.

Edit; Hoe bestaat het, echt 15 minuten later krijgt ik een berichtje dat het protocol beoordeeld is. En gewoon 214 punten voor haar debuut. Dit had ik dan weer niet verwacht, maar wel super leuk!

Melzazu
Berichten: 1784
Geregistreerd: 13-10-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-23 19:31

Jeee wat een goede punten Miriammiddel *\o/*

Ik doe al mijn uiterste best dat ik een keer boven de 190 wil komen -O-

miriammiddel

Berichten: 279
Geregistreerd: 18-10-08
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-23 19:52

Dankje! Nou ik was eigenlijk al zeer tevreden met 180+ eerlijk gezegd haha! :') Maar dit is natuurlijk wel erg leuk!

Melzazu
Berichten: 1784
Geregistreerd: 13-10-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-23 20:05

miriammiddel schreef:
Dankje! Nou ik was eigenlijk al zeer tevreden met 180+ eerlijk gezegd haha! :') Maar dit is natuurlijk wel erg leuk!


Superleuk ja!! *\o/*

Ik ga morgen nog weer trainen en donderdag staat er weer een opname in de planning hier :j
Zou leuk zijn als ik in ieder geval de score van afgelopen keer kan verbeteren :D

miriammiddel

Berichten: 279
Geregistreerd: 18-10-08
Woonplaats: Leek

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-23 20:39

Aaaah nou heel veel succes alvast! :D

Melzazu
Berichten: 1784
Geregistreerd: 13-10-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-23 21:21

miriammiddel schreef:
Aaaah nou heel veel succes alvast! :D


Dankjewel _/-\o_

Lumi

Berichten: 4438
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Arendelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-23 21:37

miriammiddel schreef:
Als je zeer benieuwd bent naar wat jury's ervan vinden, duurt wachten toch wel lang haha.. Is nu 9 dagen geleden en check meerdere keren per dag of er al wat bekend is.. kan nooit lang meer duren hoop ik haha.

Edit; Hoe bestaat het, echt 15 minuten later krijgt ik een berichtje dat het protocol beoordeeld is. En gewoon 214 punten voor haar debuut. Dit had ik dan weer niet verwacht, maar wel super leuk!



_/-\o_ _/-\o_

XRuby_SymmyX

Berichten: 1078
Geregistreerd: 18-06-17
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 22:01

Help me out alsjeblieft!! Denk vooral voor online juryleden even deze vraag..

Mijn filmer draagt normaal een bril nou hield ik op mijn pony mijn pony zijn paspoort vast en zij filmde. Nou heeft ze per ongeluk op de pagina van de 2 bladzijdes met aftekeningen de onderste bladzijden ipv de bovenste bladzijde gefilmd. Hier staan standaard plaatjes van standaard paarden waar je per gedeelte van het lichaam zelf de aftekeningen van je paard op kan tekenen maar die zijn er niet op getekend. Word deze proef afgekeurd of heb ik de kans om of een foto te laten zien (nasturen) of kan de jury mijn eerder gereden proeven zien met duidelijk hetzelfde paard, ik als zelfde ruiter, de juiste bladzijde met aftekeningen enz. Heb al 3 keer eerder een proef ingeleverd. Deze proef ging best lekker dus zit behoorlijk in de stress.

Tilmar

Berichten: 3316
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-23 08:07

XRuby_SymmyX schreef:
Help me out alsjeblieft!! Denk vooral voor online juryleden even deze vraag..

Mijn filmer draagt normaal een bril nou hield ik op mijn pony mijn pony zijn paspoort vast en zij filmde. Nou heeft ze per ongeluk op de pagina van de 2 bladzijdes met aftekeningen de onderste bladzijden ipv de bovenste bladzijde gefilmd. Hier staan standaard plaatjes van standaard paarden waar je per gedeelte van het lichaam zelf de aftekeningen van je paard op kan tekenen maar die zijn er niet op getekend. Word deze proef afgekeurd of heb ik de kans om of een foto te laten zien (nasturen) of kan de jury mijn eerder gereden proeven zien met duidelijk hetzelfde paard, ik als zelfde ruiter, de juiste bladzijde met aftekeningen enz. Heb al 3 keer eerder een proef ingeleverd. Deze proef ging best lekker dus zit behoorlijk in de stress.


Als je chipnummer en levensnummer te zien zijn komt het denk ik wel goed. De aftekeningen zijn er tegenwoordig heel vaak niet ingetekend. Vroeger was dat natuurlijk de identificatie van een paard, tegenwoordig is dat de chip.

Melzazu
Berichten: 1784
Geregistreerd: 13-10-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-23 08:22

Ik had de eerste keer vooraf wel 5x gezegd. We moeten niet vergeten dat we laten zien dat de neusriem los genoeg zit.
Wat denk je…. Uiteraard vergeten. Zo dom van ons maar…. Je kon het duidelijk zien dat het los genoeg zat dus ik dacht ik stuur het in en zie wel.
Gewoon beoordeeld en ook geen opmerking gehad. Natuurlijk vergeten we het nu nooit weer maar zo snel keuren ze volgens mij het filmpje niet af hoor.

Zoals hierboven gezegd: als chip en levensnummer zichtbaar zijn vermoed ik dat het wel goed zal komen.

XRuby_SymmyX

Berichten: 1078
Geregistreerd: 18-06-17
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-23 09:22

Iig al bedankt voor jullie antwoorden. Voor de zekerheid knhs toch een mail gestuurd. Wij zaten daar in de best wel regen wat steeds erger werd en mijn pony totaal niet Chill vond dus ik moest ook nog eens mijn pittige pony die allerlei truckjes bedacht en vol spanning, sprongen en bokken om onder het werk uit te komen. Tsjah ex prestatie dekhengst gedraagt zich soms als een prinses Sisi. Dat was nog behoorlijk goed gelukt gelukkig.

just_kiki

Berichten: 6812
Geregistreerd: 09-03-07
Woonplaats: West Brabant

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-23 09:24

Als je hem instuurt en hij is afgekeurd is je geld niet weg. Je mag gewoon nieuwe insturen dan. Het staat dan als te goed. Dus ik zou hem gewoon insturen.

Melzazu
Berichten: 1784
Geregistreerd: 13-10-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-23 09:45

just_kiki schreef:
Als je hem instuurt en hij is afgekeurd is je geld niet weg. Je mag gewoon nieuwe insturen dan. Het staat dan als te goed. Dus ik zou hem gewoon insturen.


Oh echt? Dat wist ik niet eens. Ik denk dan: ach dat kleine bedrag, jammer joh.
Maar dat je het dan tegoed houdt vind ik wel heeeeel erg schappelijk. Fijn hoor!

XRuby_SymmyX

Berichten: 1078
Geregistreerd: 18-06-17
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-23 11:43

just_kiki schreef:
Als je hem instuurt en hij is afgekeurd is je geld niet weg. Je mag gewoon nieuwe insturen dan. Het staat dan als te goed. Dus ik zou hem gewoon insturen.



Ah dat wist ik niet. Heel goed om te weten want daar was ik wel bang voor. Klinkt krenterig maar voor mijn pony ben ik €790 per maand kwijt aan stalling, voer, entingen/prikken/tandarts/wormenkuren/zadelcheck en eventuele uitgaven. Met elke cent ben ik blij waha heb het nu niet zo breed.
Ik heb het proefje ingestuurd en hij mag door gelukkig

Sorry ben een beetje wedstrijd verslaafd dus vind het altijd weer leuk in spanning zitten om te weten of ik punten heb.
Online rijden vind ik ook zo een leuke en fijne manier.

Ook nu ik bijna naar de L2 mag leuk om te trainen daarvoor.

Autumnn

Berichten: 8039
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-23 20:26

Ik heb vandaag ook voor het eerst een online proefje gereden. De bak was helaas wel nat. Maar ja :Y)
Super benieuwd want we hoeven nog 1 puntje voor de L1 *\o/* ik hoop heeeel erg dat ik die vandaag heb gehaald!! Dan nemen we even een wedstrijdpauze en gaan we trainen voor de L2

Melzazu
Berichten: 1784
Geregistreerd: 13-10-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-23 20:37

Autumnn schreef:
Ik heb vandaag ook voor het eerst een online proefje gereden. De bak was helaas wel nat. Maar ja :Y)
Super benieuwd want we hoeven nog 1 puntje voor de L1 *\o/* ik hoop heeeel erg dat ik die vandaag heb gehaald!! Dan nemen we even een wedstrijdpauze en gaan we trainen voor de L2


Wat leuk zeg!
Ik heb donderdag ingestuurd en ben in afwachting. Doel van mezelf was meer punten in totaal behalen dan de vorige keer dus ik ben benieuwd.

XRuby_SymmyX

Berichten: 1078
Geregistreerd: 18-06-17
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-23 20:44

Autumnn schreef:
Ik heb vandaag ook voor het eerst een online proefje gereden. De bak was helaas wel nat. Maar ja :Y)
Super benieuwd want we hoeven nog 1 puntje voor de L1 *\o/* ik hoop heeeel erg dat ik die vandaag heb gehaald!! Dan nemen we even een wedstrijdpauze en gaan we trainen voor de L2


Spannend he? Ik zit in het zelfde schuitje. Gisteren proefje ingeleverd ook voor mijn laatste punt in de L1. Daarna als ik die haal ga ik 8 oktober op stal starten met 1 proefje in de L2 en laat ik mijn bijrijdster er 2 rijden in de L1. 9 oktober neem ik dan 2 proefjes op voor de L2 online. Vanaf het begin altijd al gezegd mijn streefpunt is m1 1 winstpunt en alles er bovenop is leuk meegenomen. Heb ik 2 weken terug even een goede week gehad want ik had in totaal 6 winstpunten in de L1 gereden die week.

Autumnn

Berichten: 8039
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-23 21:02

Wat goed! En wat spannend :D ik ga voor ons duimen. Wat grappig trouwens, jouw doel. Mijne is ook de M1 met winst want ik wil heel erg graag de jurycursus doen *\o/* en je kan je pas aanmelden bij M1+1.

Ging het goed bij jullie? Bij mij wel! Alleen hij sprong verkeerd aan.. wat hij nooit doet. Zo super mega balen. Maar goed, kan gebeuren!

XRuby_SymmyX

Berichten: 1078
Geregistreerd: 18-06-17
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-23 06:34

Autumnn schreef:
Wat goed! En wat spannend :D ik ga voor ons duimen. Wat grappig trouwens, jouw doel. Mijne is ook de M1 met winst want ik wil heel erg graag de jurycursus doen *\o/* en je kan je pas aanmelden bij M1+1.

Ging het goed bij jullie? Bij mij wel! Alleen hij sprong verkeerd aan.. wat hij nooit doet. Zo super mega balen. Maar goed, kan gebeuren!


Wat leuk! Extra motivatie dan idd. Voor de jury cursus mag je wel al bixie doen dan toch? Maar dat moet je net liggen.

Ik schrijf regelmatig bixie met een vaste jury die ik ken. 5 november schrijf ik voor het eerst B, L1, L2 schijnt ook super leerzaam te zijn. Zij is ook pas later verder gegaan met jurycursus eerst heel lang alleen bixie gedaan. Wist je dat je in België niet op niveau hoeft te rijden om te mogen jureren? Apart hé?

Neem je je proefje niet meerdere keren op? Ik heb vaak dat ik een proefje 3 keer rij en bij de 3e keer rijdt mijn pony hem bijna op automatische piloot waha. Ik had het tijdens een uitwedstrijd verkeerde galop en kreeg daar toen een 4 voor. Erg jammer achja. Als je de rest keurig rijdt valt zo een cijfer weer goed op te halen.

Autumnn

Berichten: 8039
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-23 07:54

klopt! Ik mag ook FNRS jureren zag ik maar ik jureer liever KNHS tm L2. Ja we hadden het meerdere keren opgenomen, maar overall gezien ging deze het beste en we zaten een beetje met de tijd. Degene die las moest weg dus dat werd een beetje lastig om het dan nog een keer te doen.

Oh ja? Wat leuk. Hoe wordt dan gekeken welk niveau je kan jureren? Mag je dan op elk niveau jureren?

XRuby_SymmyX

Berichten: 1078
Geregistreerd: 18-06-17
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-23 09:54

Autumnn schreef:
klopt! Ik mag ook FNRS jureren zag ik maar ik jureer liever KNHS tm L2. Ja we hadden het meerdere keren opgenomen, maar overall gezien ging deze het beste en we zaten een beetje met de tijd. Degene die las moest weg dus dat werd een beetje lastig om het dan nog een keer te doen.

Oh ja? Wat leuk. Hoe wordt dan gekeken welk niveau je kan jureren? Mag je dan op elk niveau jureren?


Ik had hem uit mijn hoofd gedaan. Proef 24 is 1 van de weinige die ik uit mijn hoofd ken waha.

Je moet in België wel jurycursus enz volgen dus denk hoe hogerop je het volgt hoe hoger niveau maar je hoeft zelf niks te kunnen rijden.