Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 161 van de 207 [ 5160 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164 ... 207  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

 
Profiel   

Volgens mij heeft er in een mail van de KNHS gestaan. Dat de dag van insturen bepalend is. Stuur je hem 30 juni in, moet je de huidige proef rijden. Stuur je hem 1 juli in, moet je de proef van juli insturen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 08:05 



 
Profiel   

Ik heb pas vandaag proefjes kunnen filmen, dus dat scheelt, geen verwarring over welke proef ik moest rijden. Toch heb ik ook wedstrijdspanning als ik online rijd. Als ik de AC lijn oprij, zet ik mezelf helemaal vast of het nu online of ‘echt’ is.

Ben benieuwd wanneer de proef beoordeeld wordt :) ik ga er maandag nog eentje insturen

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-21 12:32 



 
Profiel   

Nog even 1 vraag.. je koopt dus nu een proefje en als je hem hebt opgenomen, dan kun je hem voor die week insturen? Je hoeft niet meer via mijn knhs in te schrijven voor een bepaalde week?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-21 07:39 



 
Profiel   

Muronia schreef
Nog even 1 vraag.. je koopt dus nu een proefje en als je hem hebt opgenomen, dan kun je hem voor die week insturen? Je hoeft niet meer via mijn knhs in te schrijven voor een bepaalde week?


Je kunt gewoon gaan filmen & als je gaat inleveren betalen/proef kopen! :D
Dus vooraf hoef je niks meer te doen!

De proef die je dan instuurt mag max 1 week oud zijn en per week (ma-zondag) max 1 filmpje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-21 07:41 



 
Profiel   

Oke duidelijk, dank je wel! Ik kon de online events al niet meer vinden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-21 07:43 



 
Profiel   

Mijn proef is alweer beoordeeld! Best snel, binnen 4 dagen :) 190,5 punt, dus blij mee! Commentaar was ik ook helemaal mee eens, dus een fijn protocol. Maandag nog eentje inleveren en dan kunnen we hopelijk promoveren naar het L2

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-21 16:57 



 
Profiel   

Ik krijg mn protocol net terug. 207 punten *\o/* van de week ook nog 2x op wedstrijd geweest en 3 punten meegenomen. 5 punten rijker in 1 week :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-21 17:58 



 
Profiel   

Horseloverl schreef
Ik krijg mn protocol net terug. 207 punten *\o/* van de week ook nog 2x op wedstrijd geweest en 3 punten meegenomen. 5 punten rijker in 1 week :D


Wauw, goed bezig! Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-21 07:45 



 
Profiel   

Nou ik ben gisteren ook op concours geweest! Voor het eerst 'in real life' gestart in het L1 nadat ik alleen maar online heb gereden in de B. Maar wat was dat even wennen voor mijn pony! Ik ging er heen zonder verwachtingen, omdat ik wist dat hij de ring wel eens heel spannend zou kunnen vinden. En inderdaad, de ring was inderdaad héél erg spannend... gelukkig had ik een aardige jury die ons even de tijd gunde om hem even aan die ene enge hoek te kunnen laten wennen. Proef met ups en downs gereden, wat meer downs dan ups, maar ik ben al met al heel erg tevreden. Het ging even om de ervaring, niet om de punten. Nu zien dat we een beetje in het ritme komen zodat hij het allemaal niet meer zo super spannend gaat vinden.
En ondertussen ook online nog wat proefjes rijden denk ik. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-21 19:48 



 
Profiel   

Ik heb vorige week maandag een proef opgestuurd. Is het nog steeds zo dat er max 10 werkdagen staan voor het beoordelen van de proeven? Ik had gehoopt dat hij dit weekend beoordeeld zou worden, omdat ik volgend weekend een klasse hoger wil starten <<)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-21 18:50 



 
Profiel   

Ballard_L schreef
Ik heb vorige week maandag een proef opgestuurd. Is het nog steeds zo dat er max 10 werkdagen staan voor het beoordelen van de proeven? Ik had gehoopt dat hij dit weekend beoordeeld zou worden, omdat ik volgend weekend een klasse hoger wil starten <<)



Die dagen gelden vanaf de laatste dag van insturen van die week. Dus tellen vanaf zondag (vandaag).

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-21 21:03 



 
Profiel   

O echt! Hmm niet zo handig gepland van mij :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-21 07:08 



 
Profiel   

Ik heb ook gisteren weer een proef ingeleverd. Eerste keer L1 met online starten. Ben ontzettend benieuwd naar de punten en het commentaar. Mijn pony deed in ieder geval super goed zijn best, met af en toe een puntje van humor... we oefenden voor de proef een aantal keer het van hand veranderen en halsstrekken. Ging echt super met oefenen. En tijdens het moment supreme dacht hij toen we net over de X waren 'Lot, zullen we ff wat anders doen want dit wordt saai' en sloeg hij ineens rechtsaf op de diagonaal. Hahahaha. Heerlijke pony.

Nadeel is wel dat de proeven ineens zo ontzettend duur zijn geworden. Op wedstrijd vorige week betaalde ik 7.50 per proef. Waarom is het online starten ineens bijna dubbel zo duur geworden? Om te ontmoedigen dat men online de punten binnen sleept? Wat de reden ook mag zijn, voor mij resulteert het erin dat ik echt niet meer zo vaak online start als eerst. Vind het simpelweg heel erg duur worden. 5x online starten is gewoon 62.50 euro...

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-21 10:42 



 
Profiel   

Unleash schreef
Ik heb ook gisteren weer een proef ingeleverd. Eerste keer L1 met online starten. Ben ontzettend benieuwd naar de punten en het commentaar. Mijn pony deed in ieder geval super goed zijn best, met af en toe een puntje van humor... we oefenden voor de proef een aantal keer het van hand veranderen en halsstrekken. Ging echt super met oefenen. En tijdens het moment supreme dacht hij toen we net over de X waren 'Lot, zullen we ff wat anders doen want dit wordt saai' en sloeg hij ineens rechtsaf op de diagonaal. Hahahaha. Heerlijke pony.

Nadeel is wel dat de proeven ineens zo ontzettend duur zijn geworden. Op wedstrijd vorige week betaalde ik 7.50 per proef. Waarom is het online starten ineens bijna dubbel zo duur geworden? Om te ontmoedigen dat men online de punten binnen sleept? Wat de reden ook mag zijn, voor mij resulteert het erin dat ik echt niet meer zo vaak online start als eerst. Vind het simpelweg heel erg duur worden. 5x online starten is gewoon 62.50 euro...



ik vind 12.50 euro ook duur maar ben er wel heel blij mee.
Hier zijn alle wedstrijden 10 euro en moet je daar nog je tijd en benzine bij op tellen.

Ik heb gisteren ook weer een filmpje opgestuurd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-21 10:43 



 
Profiel   

Unleash schreef
Ik heb ook gisteren weer een proef ingeleverd. Eerste keer L1 met online starten. Ben ontzettend benieuwd naar de punten en het commentaar. Mijn pony deed in ieder geval super goed zijn best, met af en toe een puntje van humor... we oefenden voor de proef een aantal keer het van hand veranderen en halsstrekken. Ging echt super met oefenen. En tijdens het moment supreme dacht hij toen we net over de X waren 'Lot, zullen we ff wat anders doen want dit wordt saai' en sloeg hij ineens rechtsaf op de diagonaal. Hahahaha. Heerlijke pony.

Nadeel is wel dat de proeven ineens zo ontzettend duur zijn geworden. Op wedstrijd vorige week betaalde ik 7.50 per proef. Waarom is het online starten ineens bijna dubbel zo duur geworden? Om te ontmoedigen dat men online de punten binnen sleept? Wat de reden ook mag zijn, voor mij resulteert het erin dat ik echt niet meer zo vaak online start als eerst. Vind het simpelweg heel erg duur worden. 5x online starten is gewoon 62.50 euro...

OP de meeste wedstrijden betaal je 10-12,50 per proef dus het is amper duurder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-21 10:51 



 
Profiel   

Zoals eerder ook al besproken kiest de Knhs er heel logisch voor om de prijs van 12,50 per proef nu aan te gaan houden om er zo voor te zorgen dat er geen oneerlijke concurrentie gaat zijn ten opzichte van reguliere wedstrijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-21 11:11 



 
Profiel   

Spenk schreef
Unleash schreef
Ik heb ook gisteren weer een proef ingeleverd. Eerste keer L1 met online starten. Ben ontzettend benieuwd naar de punten en het commentaar. Mijn pony deed in ieder geval super goed zijn best, met af en toe een puntje van humor... we oefenden voor de proef een aantal keer het van hand veranderen en halsstrekken. Ging echt super met oefenen. En tijdens het moment supreme dacht hij toen we net over de X waren 'Lot, zullen we ff wat anders doen want dit wordt saai' en sloeg hij ineens rechtsaf op de diagonaal. Hahahaha. Heerlijke pony.

Nadeel is wel dat de proeven ineens zo ontzettend duur zijn geworden. Op wedstrijd vorige week betaalde ik 7.50 per proef. Waarom is het online starten ineens bijna dubbel zo duur geworden? Om te ontmoedigen dat men online de punten binnen sleept? Wat de reden ook mag zijn, voor mij resulteert het erin dat ik echt niet meer zo vaak online start als eerst. Vind het simpelweg heel erg duur worden. 5x online starten is gewoon 62.50 euro...

OP de meeste wedstrijden betaal je 10-12,50 per proef dus het is amper duurder.


Inderdaad. En € 7,50 is wel heel erg goedkoop. Dat kan uit voor de organisatie?
Bakhuur, juryvergoedingen, etc.?
Vraagje - ga je er met auto en trailer naar toe? Dat kost ook niks?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-21 11:23 



 
Profiel   

Jup, ik ga met auto met trailer. Maar ik moet ook met de auto naar stal, dat kost ook geld. Meeste proeven zijn hier niet duurder dan 10 euro. Wellicht per regio verschillend? Wat betreft de oneerlijke concurrentie... dat sluit je al af door maximaal 5 online winst punten toe te staan. Men kan dus niet oneindig online blijven starten voor promotie. Dus nee ik vind die redenering nog niet zo sterk. Maarja, zoveel mensen zo veel meningen toch?
Vind het ook schandalig dat je nu moet gaan betalen als knhs lid zijnde voor de papieren versie van de paard&sport. Maar daar zullen ook veel mensen anders over denken.
Voor mij is de prijsverhoging de voornaamste reden om niet meer zo vaak online te starten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-21 12:39 



 
Profiel   

Het is maar net waar je naar op zoek bent. Als je gezellig op stap wilt dan is online rijden niks voor je. Wil je snelle punten dan kan het zeker een optie zijn. Bij Weallride is het nog iets duurder, 15 euro per proef maar daar krijg je wel veel meer en goed onderbouwd commentaar. Bij elk onderdeel krijg je opmerkingen en je krijgt aanwijzingen en tips. Als je alleen op zoek bent naar winstpunten dan heb je bij Weallride niks te zoeken natuurlijk. Of het online rijden bij je past en dan waar, dat ligt echt aan je doel en je instelling. Concours rijden kan heel leuk en gezellig zijn maar ook stressvol en tijdrovend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-21 14:05 



 
Profiel   

Ik heb 195,5 punt gehaald in de L1. De proef was net op tijd binnen, zaterdag kan ik nu L2 starten :) dus top!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-21 10:42 



 
Profiel   

Hier net mijn punten binnen voor de B proef die ik had opgestuurd 207 punten.
Heel blij mee! met cijfers tussen 6.0 en 9.0.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-21 11:36 



 
Profiel   

carika schreef
Hier net mijn punten binnen voor de B proef die ik had opgestuurd 207 punten.
Heel blij mee! met cijfers tussen 6.0 en 9.0.


Wauw wat een mooie punten! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-21 13:17 



 
Profiel   

Unleash schreef
Jup, ik ga met auto met trailer. Maar ik moet ook met de auto naar stal, dat kost ook geld. Meeste proeven zijn hier niet duurder dan 10 euro. Wellicht per regio verschillend? Wat betreft de oneerlijke concurrentie... dat sluit je al af door maximaal 5 online winst punten toe te staan. Men kan dus niet oneindig online blijven starten voor promotie. Dus nee ik vind die redenering nog niet zo sterk. Maarja, zoveel mensen zo veel meningen toch?
Vind het ook schandalig dat je nu moet gaan betalen als knhs lid zijnde voor de papieren versie van de paard&sport. Maar daar zullen ook veel mensen anders over denken.
Voor mij is de prijsverhoging de voornaamste reden om niet meer zo vaak online te starten.


Ik sluit me hier bij aan, ik vind het ook veel te duur. Online proeven zijn nu duurder dan de gewone wedstrijden.. Voor mij ook een reden om niet meer te starten. Per 4 oktober is mijn startkaart afgelopen, het is mij wel goed met die idioot dure prijzen van de KNHS. En dan heb ik het niet alleen over de prijsverhoging van de online proeven, maar ik vind de startpas op zich ook belachelijk duur. Ik ben €168 kwijt voordat ik op concours mag (startpas + KNHS + vereniging, en dan heb ik een goedkope vereniging).. Het is wel goed met ze..

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-21 23:37 



 
Profiel   

Ik vind de online proeven ook wel duur hoor, maar aan de andere kant vind ik het wel fijn om elke week een proef te kunnen rijden en niet per se elke week van het terrein af te gaan. Dus ik rij in de L2 nog lekker 5 winstpunten online :) En qua prijzen van een startkaart...tja, het is wel voor een jaar, dus als je uitgaat van €14,- per maand voor een startkaart valt het me nog best mee ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-21 17:14 



 
Profiel   

Dat is niet de bedoeling Heidi, sorry.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-21 20:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 161 van de 207 [ 5160 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164 ... 207  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen