Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 162 van de 207 [ 5160 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165 ... 207  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

 
Profiel   

Het lijkt wel langer wachten nu op uitslag
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-21 13:34 



 
Profiel   

Je hoeft toch je combinatienummer niet door te geven??
Ik kreeg de opmerking dat ik die de volgende keer niet moest vergeten. Maar ik zie het nergens staan in de regels
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-21 16:45 



 
Profiel   

Nee, dat hoeft inderdaad niet meer, ik doe het altijd wel voor de duidelijkheid. Wel gek dat die jury daar niet van op de hoogte is

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-21 18:12 



 
Profiel   

Ik wacht al meer dan een week wel irritant vind ik dat hoor en dat voor 12,50

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-21 08:43 



 
Profiel   

dell_1 schreef
Ik wacht al meer dan een week wel irritant vind ik dat hoor en dat voor 12,50


Tja.. ik heb het al eerder uitgelegd. Je kan als jury nu niet meer aangeven wanneer je tijd hebt om proefjes te beoordelen. Ze komen of ze komen niet.

Ik heb er weken geen gehad en nu ineens 10 proefjes. Dat is ruim 3,5 uur werk, omdat iedereen het leuk vind dat je aandacht geeft aan de proefjes, er veel bijzet en ook nog een opmerking er onder zet.

Ik moet tot vrijdag werken en tot dan heb ik zeker geen tijd, en dit weekeind heb ik toevallig ook van alles gepland. Dus ik hoop dat ik ze na het weekeind af kan hebben.

Het is echt geen onwil hoor.

Overigens ga ik zondag zelf filmen!! Ben na 6 jaar wedstrijdpauze weer gestart. Mag al M1, maar om er in te komen nog een keer L2 gedaan en dat heeft als voordeel dat ik dus ook kan insturen.
Ga de truuk doen om 2 proefjes te filmen, heb ik ook een beetje een wedstrijdbeleving (ook 2 proeven) en dan stuur ik er een zondag in en een maandag.
Ben erg benieuwd hoe het is om zelf mee te doen! Ga ik refeshen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-21 09:35 



 
Profiel   

Doe je over 10 proeven 3,5 uur? Dat lijkt me niet de bedoeling. Op wedstrijd moet je die er in een ruim uur doorheen jassen. En zelfs al neem je een kwartier per proef dan heb je het over 2,5 uur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-21 09:44 



 
Profiel   

Op wedstrijd heb je niet het hele voorstel rondje en wel een schrijver.

Wij doen er trouwens op een wedstrijd 2 per kwartier qua planning. Dat wordt erg op prijs gesteld, dus dat zijn er maar 8 in een uur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-21 09:57 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
Doe je over 10 proeven 3,5 uur? Dat lijkt me niet de bedoeling. Op wedstrijd moet je die er in een ruim uur doorheen jassen. En zelfs al neem je een kwartier per proef dan heb je het over 2,5 uur.


Er wordt door de knhs uitgegaan van 3 in een uur ivm zonder schrijver beoordelen en de tijd en ruimte moeten hebben om goed te onderbouwen en ook algemeen nog commentaar te kunnen geven.

Dan kom je met 10 proeven sowieso al bij 3,5 uur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-21 10:03 



 
Profiel   

ynskek schreef
Suzanne F. schreef
Doe je over 10 proeven 3,5 uur? Dat lijkt me niet de bedoeling. Op wedstrijd moet je die er in een ruim uur doorheen jassen. En zelfs al neem je een kwartier per proef dan heb je het over 2,5 uur.


Er wordt door de knhs uitgegaan van 3 in een uur ivm zonder schrijver beoordelen en de tijd en ruimte moeten hebben om goed te onderbouwen en ook algemeen nog commentaar te kunnen geven.

Dan kom je met 10 proeven sowieso al bij 3,5 uur.


Zo dan is de vergoeding heel karig vind ik als je kijkt hoeveel tijd je erin moet stoppen. Ik doe het met liefde maar dat zijn serieuze uren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-21 11:10 



 
Profiel   

Ik doe er ook zo’n 3,5 uur over. Over de vergoeding hebben we het maar niet -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-21 11:39 



 
Profiel   

Dat zal vast een stuk minder dan 3,50 per proef zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-21 12:16 



 
Profiel   

Ik heb binnen dit topic gezocht naar ervaringen met We all ride maar kon niet veel vinden. Ik overweeg om proeven te gaan rijden en in te sturen naar We all ride.
Ik geef niets om competitie of winstpunten maar ik wil wel een doel om naar toe te werken om mijzelf en mijn paard beter te maken.
Ik heb iemand die wel wil filmen en je kunt bij ons op stal in de binnenbak en in de buitenbak bij C filmen.
Wat is jullie ervaring met WAR? Hebben jullie nog tips?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-21 14:47 



 
Profiel   

Cavaletto schreef
Ik heb binnen dit topic gezocht naar ervaringen met We all ride maar kon niet veel vinden. Ik overweeg om proeven te gaan rijden en in te sturen naar We all ride.
Ik geef niets om competitie of winstpunten maar ik wil wel een doel om naar toe te werken om mijzelf en mijn paard beter te maken.
Ik heb iemand die wel wil filmen en je kunt bij ons op stal in de binnenbak en in de buitenbak bij C filmen.
Wat is jullie ervaring met WAR? Hebben jullie nog tips?


Een hoop minder gedoe er omheen dan de KNHS, proefjes van de B/Basis waren relatief gelijk. Opbouw van de proef is wel anders. Heel veel feedback. Elk punt had wel bijna iets erbij staan. prijs is duurder dan de knhs, beoordeling was wel weer vlugger.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-21 14:57 



 
Profiel   

Cavaletto schreef
Ik heb binnen dit topic gezocht naar ervaringen met We all ride maar kon niet veel vinden. Ik overweeg om proeven te gaan rijden en in te sturen naar We all ride.
Ik geef niets om competitie of winstpunten maar ik wil wel een doel om naar toe te werken om mijzelf en mijn paard beter te maken.
Ik heb iemand die wel wil filmen en je kunt bij ons op stal in de binnenbak en in de buitenbak bij C filmen.
Wat is jullie ervaring met WAR? Hebben jullie nog tips?


Eigenlijk wat Moonlight zegt. Het is duurder maar de beoordeling is sneller en uitgebreider. Veel coachender met meer tips. De proeven zijn vergelijkbaar. Het is net waar je naar op zoek bent. Ik vind het grootste pluspunt dat je bij elk onderdeel feedback krijgt op een positieve wijze en dat je echt trainingsgerichte tips krijgt waar je mee verder kan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-21 19:07 



 
Profiel   

Ik heb sinds de meetmomenten weer begonnen zijn geen proeven meer gekregen om te beoordelen. Helaas. Ik kan niet live jureren omdat ik vanwege hevige astma niet langer dan een half uur een mondkapje op kan en ik heb geen eigen schrijfster. Maar sta wel een paar keer ingepland als toezichthouder in de buurt, dat is ook prima.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-21 19:57 



 
Profiel   

Dank je wel Suzanne F en Moonlight 17 voor jullie antwoorden. Het gaat mij vooral om de feedback en daar zijn jullie dus tevreden over. Ik zag dat het per proef inderdaad iets duurder is dan KNHS. Maar je hebt dan geen startkaart en lidmaatschap (KNHS en rijvereniging) nodig. Het zal qua kosten, denk ik, al met al om het even zijn. Ik ga het gewoon eens proberen. Wish me luck

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 14:04 



 
Profiel   

Cavaletto schreef
Dank je wel Suzanne F en Moonlight 17 voor jullie antwoorden. Het gaat mij vooral om de feedback en daar zijn jullie dus tevreden over. Ik zag dat het per proef inderdaad iets duurder is dan KNHS. Maar je hebt dan geen startkaart en lidmaatschap (KNHS en rijvereniging) nodig. Het zal qua kosten, denk ik, al met al om het even zijn. Ik ga het gewoon eens proberen. Wish me luck


Leuk! Succes! Het zal vast ook afhankelijk zijn van de jury (net als bij KNHS wedstrijden) maar je krijgt over het algemeen veel meer feedback en echte tips mee.
Welk niveau schrijf je in?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 15:17 



 
Profiel   

Citaat
Leuk! Succes! Het zal vast ook afhankelijk zijn van de jury (net als bij KNHS wedstrijden) maar je krijgt over het algemeen veel meer feedback en echte tips mee.
Welk niveau schrijf je in?


Dank je. Ik ga beginnen bij het begin. Categorie 2 basis. Ik ben benieuwd ☺️

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 15:30 



 
Profiel   

Zijn er hier veel mensen die hebben gefilmd vanaf letter G omdat ze niet achter C kunnen staan? Zo ja kan iemand mij een voorbeeld laten zien (mag ook in PB).

Vorige keer had ik mijn bak wat korter gemaakt maar dan kom je toch net niet helemaal lekker uit in de hoeken..

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 15:02 



 
Profiel   

Ik heb maandag een proefje ingestuurd.
Moest nog 1 puntje in het L1 en geen zin om op wedstrijd te gaan, ben erg benieuwd wanneer hij beoordeeld wordt,

Had niet meer online gereden omdat ik het eigelijk echt absurd vind dat we nu voor die proefjes ook €12,50 per proef betalen.
Je gebruikt geen accomodatie van een ander en er is geen afdracht voor een vereniging…

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-21 12:28 



 
Profiel   

ik heb dit weekend mijn L1 debuut opgestuurd en zit met spanning te wachten op mijn punten. Ook al krijg je een e-mail, kijk ik toch regelmatig even op de website.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-21 13:38 



 
Profiel   

T is volgens mij compleet stil gevallen qua online proeven. Heb er pas 1x gehad sinds er weer meetmomenten mogen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-21 21:39 



 
Profiel   

Ohh ik hoop wel dat ze er niet mee stoppen.
Vind het een mooi een laagdrempelig alternatief.
Ik blijf het zeker doen zo lang het mogelijk is.

Punten van deze week zijn ook binnen , 203!!! Wow wat een debuut.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-21 22:01 



 
Profiel   

Ik heb vanavond mijn eerste proef ingestuurd. Ik vroeg me af waar je op de website straks je protocol kunt vinden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-21 22:08 



 
Profiel   

Ik heb sinds juni niks meer gehad om te beoordelen. Had gezegd dat ik 2 weken in juni niet beschikbaar was maar ik denk dat er nog amper animo is
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 07:29 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 162 van de 207 [ 5160 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165 ... 207  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen