Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 163 van de 207 [ 5169 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166 ... 207  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

 
Profiel   

Ik ga er morgen weer twee opnemen. Ik grijp mijn kans nu het nog kan in de L2. Het scheelt mij gewoon zoveel tijd, omdat ik nu veel werk. Dan hoef ik niet een hele dag weg op wedstrijd :) Maar ik snap wel dat anderen denken, laat maar zitten, is me veel te duur.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 08:45 



 
Profiel   

Muronia schreef
Ik heb vanavond mijn eerste proef ingestuurd. Ik vroeg me af waar je op de website straks je protocol kunt vinden?


Waar je het online hebt ingeleverd komt een extra 'knopje' met open protocol.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 09:29 



 
Profiel   

Oh dank je, in dit menu bedoel je?
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 09:33 



 
Profiel   

Muronia schreef
Oh dank je, in dit menu bedoel je?



Dat wijst zich zelf heel makkelijk uit als het er is. Echt waar :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 10:41 



 
Profiel   

Ik wacht nog op punten van zondag ... die van maandag had ik op woensdag al binnen, echt heel fijn en met super uitgebreid commentaar.

Wel jammer dat er jury leden zijn die weinig proeven ontvangen terwijl ze graag meer zouden doen.
Ik heb wel elke keer een andere jury, waar ik in het begin nog wel eens dezelfde had.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-21 15:08 



 
Profiel   

Ik hoorde van de week dat het best rustig is qua aantallen proeven die er ingestuurd worden en dat er nog best veel juryleden beschikbaar zijn. Ze proberen iedereen aan bod te laten komen maar daar moeten de proeven wel voor zijn :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-21 17:06 



 
Profiel   

Hoe zit dat eigenlijk in het weekend, dan komt er geen beoordeling toch? Ik zit een beetje met spanning te wachten op mn punten van woensdag :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-21 17:47 



 
Profiel   

Muronia schreef
Hoe zit dat eigenlijk in het weekend, dan komt er geen beoordeling toch? Ik zit een beetje met spanning te wachten op mn punten van woensdag :D


Beoordelingen kunnen heel goed in het weekend komen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-21 17:52 



 
Profiel   

Oh toch wel? Nou, dan hoop ik even verder dat ze gauw komen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-21 17:57 



 
Profiel   

Beoordelingen kunnen volgens mij op ieder mogelijk moment binnen komen, heb er al een om half 11 ‘s avonds op zondag terug gekregen.
Dus je kan blijven F5-en :D

Denk dat ik volgende week nog een allerlaatste keer op ga nemen, moet nog 1 puntje in de L2.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-21 18:09 



 
Profiel   

Volgens mij worden de filmpjes op werkdagen toegewezen aan een jury. Die gaat het filmpje vervolgens beoordelen en daarnaar zie jij direct je protocol en punten.
Als de jury dus om tien uur savonds beoordeelt krijg je dan nog een mail :).
Best goed geregeld!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-21 19:02 



 
Profiel   

Ja ik heb ook wel eens een proef om half 1 ‘s nachts terug gekregen :P

Ik ben benieuwd, vanmiddag heb ik er weer eentje ingestuurd. De proeven gingen niet zo heel lekker, ik zette mezelf zo vast dat mijn paard niet lekker kon lopen. Maar we gaan zien wat de jury vindt :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-21 19:07 



 
Profiel   

En de mijne is al beoordeeld! Dat was wel echt supersnel :) 191,5 en dijn commentaar :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-21 22:23 



 
Profiel   

Zo dat is echt snel! Ik heb ook net mijn punten binnen, misschien hadden we wel dezelfde jury?

Ik ben heel blij met mijn punten ,198, maar wat een verschil met het protocol van de vorige proef. Nu veel minder commentaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-21 22:32 



 
Profiel   

carika schreef
Zo dat is echt snel! Ik heb ook net mijn punten binnen, misschien hadden we wel dezelfde jury?

Ik ben heel blij met mijn punten ,198, maar wat een verschil met het protocol van de vorige proef. Nu veel minder commentaar.


Ja wellicht dezelfde! Mooie punten hoor! :) Ik had juist redelijk wat commentaar, maar misschien had je zo goed gereden dat er niet zoveel over te zeggen viel :p

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-21 07:39 



 
Profiel   

Ik wacht nog steeds braaf. Wat is een beetje de gemiddelde tijd die er overheen gaat voordat je je punten terug krijgt? Ik las dat je na 2 weken een berichtje moest sturen als je nog niks had gehoord. Ik hoop toch niet dat zoiets 2 weken moet duren eigenlijk..

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-21 08:00 



 
Profiel   

Tussen de 2 en 7 dagen had ik tot nu toe altijd feedback.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-21 09:06 



 
Profiel   

Ik kreeg laatst op dinsdag 11 proeven, die had ik na een week nog niet allemaal af, werden mooi aan een andere jury gegeven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-21 09:36 



 
Profiel   

Ik ben nu al bijna een week dit plaatje aan het refreshen, maar het lijkt nog steeds niet te zijn beoordeeld? Of kijk ik misschien verkeerd? Ik ben er misschien niet zo handig mee.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-21 08:44 



 
Profiel   

Er staat beoordeling gepland dus het is nog niet beoordeeld. als het beoordeeld is krijg je ook wel een mailtje :j

Het is natuurlijk ook vakantieperiode.. misschien ligt het bij een jury die op vakantie is en het niet heeft doorgegeven?


Laatst bijgewerkt door Flicka12 op 10-08-21 08:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-21 08:46 



 
Profiel   

Hij staat inderdaad nog in behandeling dat betekent dat ze er nog mee bezig zijn.. als ie beoordeeld is krijg je een mailtje , en op de plek van in behandeling staat dan protocol tonen of iets in die richting

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-21 08:46 



 
Profiel   

Nee je kijkt goed. Als het beoordeelt is zie je “open protocol” staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-21 08:47 



 
Profiel   

Oh aha, bedankt! Wel een beetje jammer dat ik blijkbaar met mn eerste proef ergens onderop een stapel ben beland. Ik heb met dit paard een boel meegemaakt en dit überhaupt kunnen doen was een enorme overwinning voor mezelf maar in gedachten ook voor mijn overleden moeder. Dat maakt het een beetje extra beladen.. naja, hopelijk wordt er snel toch door iemand naar gekeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-21 08:52 



 
Profiel   

Muronia schreef
Oh aha, bedankt! Wel een beetje jammer dat ik blijkbaar met mn eerste proef ergens onderop een stapel ben beland. Ik heb met dit paard een boel meegemaakt en dit überhaupt kunnen doen was een enorme overwinning voor mezelf maar in gedachten ook voor mijn overleden moeder. Dat maakt het een beetje extra beladen.. naja, hopelijk wordt er snel toch door iemand naar gekeken.

Het is niet persee dat je onderop de stapel beland hoor maar je kunt je voorstellen dat jury's ook niet de hele dag tijd hebben er ook gewoon normaal gewerkt moet worden. Jury's doen in hun vrije tijd jouw proefje beoordelen. Soms heb je geluk en heb je net een jury die dezelfde avond tijd heeft maar ik doe er ook wel eens 5 dagen over.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-21 10:02 



 
Profiel   

Wachten duurt gevoelsmatig altijd lang. Maar er staat gewoon twee weken voor, dus die tijd moet je de jury ook geven. Dat is onderdeel van het online spelletje. Live gaat sneller, maar daar zitten weer andere ‘nadelen’ aan. :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-21 10:08 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 163 van de 207 [ 5169 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166 ... 207  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen