Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 167 van de 207 [ 5169 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170 ... 207  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

 
Profiel   

Ik heb vanmorgen nog een proefje ingestuurd. Het is wel even plannen, nu het zo snel donker word! Maar hopelijk was dit de laatste keer filmen, eind van de maand ga ik M1 starten, dus dan zitten de online proeven er alweer op. Toch wel fijn dat het zo kan!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-21 13:43 



 
Profiel   

Jammer dat ze niet voor >M1 kiezen dat je wel je proeven kunt laten beoordelen. Dit is wel een mooie manier om juist te checken waar je staat en waar je nog aan moet werken.

Ik moet wel zeggen dat ik onder de indruk ben van hoe het nu gaat met de website, binnen 10 uur had ik mijn protocol er al staan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-21 14:26 



 
Profiel   

Ja aan de ene kant wel, maar ik heb wel het idee dat het lastig beoordelen is soms. Ik ga dan liever echt op wedstrijd.

De beoordelingen gaan best snel inderdaad! Superfijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-21 16:26 



 
Profiel   

Als je in november 1 online winstpunt hebt gehaald. Geldt dan de regel max 5 online vanaf het moment dat dat in ging dus dat ze 6 online punten mag halen waarvan 5 nieuwe zeg maar en 4 echte?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-21 13:03 



 
Profiel   

Fleury schreef
Als je in november 1 online winstpunt hebt gehaald. Geldt dan de regel max 5 online vanaf het moment dat dat in ging dus dat ze 6 online punten mag halen waarvan 5 nieuwe zeg maar en 4 echte?


Volgens mij wel ja :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-21 13:35 



 
Profiel   

Fleury schreef
Als je in november 1 online winstpunt hebt gehaald. Geldt dan de regel max 5 online vanaf het moment dat dat in ging dus dat ze 6 online punten mag halen waarvan 5 nieuwe zeg maar en 4 echte?

Ja dat klopt alleen wel enkel nog tm de L2 dus alles daar boven kan je niet meer rijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-21 13:45 



 
Profiel   

Ja, het gaat hierbij over de L2.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-21 13:52 



 
Profiel   

Ik heb mijn laatste twee proeven ook binnen :) 194 en 198,5, dus nu mogen we M1 starten. Superblij mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 06:41 



 
Profiel   

Nou ik stop met online proeven denk ik maar. Hele fijne proef gereden, rustig en ontspannen. Echt een proef met een top gevoel. Letterlijk niet 1 7 gereden terwijl er echt mooie stukken in zaten. Allemaal 5/5,5/6 en niet hoger. Bv halsstrekken echt volledig met dr neus over de grond en een 6 zonder enig commentaar ( door de hele proef). 175 punten in de B Kan wel janken

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 18:42 



 
Profiel   

Halsstrekken moet officieel tussen boeg en knie. Ik doe er niet moeilijk over als ze lager gaan zolang ze maar niet losgegooid worden en het neusje er mooi uit blijft. Maar er hoort zeker wel commentaar bij te staan, je hebt immers commentaar als je geen 10 geeft. Stond er ook geen algemeen verhaal onder?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 18:47 



 
Profiel   

Horseloverl schreef
Nou ik stop met online proeven denk ik maar. Hele fijne proef gereden, rustig en ontspannen. Echt een proef met een top gevoel. Letterlijk niet 1 7 gereden terwijl er echt mooie stukken in zaten. Allemaal 5/5,5/6 en niet hoger. Bv halsstrekken echt volledig met dr neus over de grond en een 6 zonder enig commentaar ( door de hele proef). 175 punten in de B Kan wel janken


Wat was het algemene commentaar? Er moet iets geweest zijn waar de jury over gevallen is. Stond er een aantal keren Impuls bij bijvoorbeeld? Het kan zijn dat wat jij rustig en ontspannen noemt, de jury een gebrek aan activiteit en impuls vond.
Bij overwegend 5 en 6 is er een algemeen iets wat in de ogen van de jury niet voldoende was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 19:12 



 
Profiel   

Helemaal niks staat er bij algemeen commentaar. Ik snap ook prima dat er onvoldoendes in kunnen zitten maar het is B. En als je dan zo punt zou ik het wel netjes vinden om erbij te zetten wat je dan wel wil zien

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 19:14 



 
Profiel   

Horseloverl schreef
Helemaal niks staat er bij algemeen commentaar. Ik snap ook prima dat er onvoldoendes in kunnen zitten maar het is B. En als je dan zo punt zou ik het wel netjes vinden om erbij te zetten wat je dan wel wil zien


Eens.
En staat er ook niks bij de onderdelen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 19:15 



 
Profiel   

Horseloverl schreef
Helemaal niks staat er bij algemeen commentaar. Ik snap ook prima dat er onvoldoendes in kunnen zitten maar het is B. En als je dan zo punt zou ik het wel netjes vinden om erbij te zetten wat je dan wel wil zien

Als er helemaal niks op staat moet je dat melden bij de KNHS. Zij spreken het jurylid daar op aan. In de jurycursussen is juist het commentaar het allerbelangrijkste.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 19:16 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
Horseloverl schreef
Helemaal niks staat er bij algemeen commentaar. Ik snap ook prima dat er onvoldoendes in kunnen zitten maar het is B. En als je dan zo punt zou ik het wel netjes vinden om erbij te zetten wat je dan wel wil zien


Eens.
En staat er ook niks bij de onderdelen?


Ja iets maar echt alleen bij de duidelijke fouten. Aangaloperen een 5. Dan gaat ze harder draven. Dat weet ik en dat staat erbij. Terrecht. Maar gebroken lijn 5 meter een 5 en daar staat niks bij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 19:21 



 
Profiel   

Dan zou ik hem terugsturen naar de KNHS en dit melden. Hier heb je niks aan als ruiter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 19:24 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
Dan zou ik hem terugsturen naar de KNHS en dit melden. Hier heb je niks aan als ruiter.


Weet niet of je er wat mee kunt. Net even regelementen gelezen en er staat dat er niet gecorrespondeerd kan worden over de uitslag

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 19:30 



 
Profiel   

Horseloverl schreef
Suzanne F. schreef
Dan zou ik hem terugsturen naar de KNHS en dit melden. Hier heb je niks aan als ruiter.


Weet niet of je er wat mee kunt. Net even regelementen gelezen en er staat dat er niet gecorrespondeerd kan worden over de uitslag


Nou ik zou bellen en dit melden. Hier heb je niks aan. Het gaat niet om de punten die tegenvallen, het gaat om het feit dat je hier niks mee kan. Je weet niet wat je zou moeten verbeteren. Geen tips, geen verbeterpunten, zelfs niet wat de jury anders zou willen zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 19:37 



 
Profiel   

Dit ook gehad dat je geen commentaar had. Even inloggen op de computer en dat protocol openen loste het is. Stond wel commentaar maar was op de mobiele versie niet zichtbaar.

Als er inderdaad geen commentaar staat is dat uiteraard reden om te melden. Hopelijk staat het er wel en kun je het gebruiken voor je training.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 20:37 



 
Profiel   

Ik ben van plan een eerste keer een online proef te rijden maar ik heb geen startkaart. Ik wil graag zo’n dagstartpas kopen. Weten jullie hoe dat werkt qua planning? Als ik de dagstartpas koop en me inschrijf via paardrijden.nl, hoeveel tijd heb ik dan om de proef in te sturen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-21 13:54 



 
Profiel   

FabulosoHC schreef
Ik ben van plan een eerste keer een online proef te rijden maar ik heb geen startkaart. Ik wil graag zo’n dagstartpas kopen. Weten jullie hoe dat werkt qua planning? Als ik de dagstartpas koop en me inschrijf via paardrijden.nl, hoeveel tijd heb ik dan om de proef in te sturen?


Je moet geen dag startpas maar een online proef dag startpas. Daar kan je 1 online proef mee rijden en is een maand geldig. Dus in die maand kan je 1 proef laten beoordelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-21 14:06 



 
Profiel   

Ik zou eerst de proef filmen en dan een dagstartpas kopen. Het flmpje mag maximaal 1 week oud zijn als je het opstuurt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-21 15:12 



 
Profiel   

Dankjewel voor jullie reacties, dan weet ik wat me te doen staat

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-21 19:36 



 
Profiel   

Ik heb na weken niks zowaar weer 11 proeven gekregen om te beoordelen, leuk! Net 4x L1 beoordeeld, heb nu nog 7 proeven L2 liggen. Daar ga ik de aankomende dagen mee aan de slag. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 21:47 



 
Profiel   

Ik heb laatst 2 strafpunten op mijn protocol gekregen voor een fout. Maar het is mij niet helemaal duidelijk wat er fout is... het enige wat het zou kunnen zijn, denk ik, is dat ik voorbij de ac lijn was met wijken en ik reed een overgang te vroeg. Krijg je daar dan ook nog strafpunten voor?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 09:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 167 van de 207 [ 5169 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170 ... 207  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen