Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 198 van de 207 [ 5169 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201 ... 207  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

 
Profiel   

Ai, dat is jammer! De bodem van mijn rijbaan is niet best. Er staat veel gras en onkruid in. Maar hij is 20 bij bijna 45 meter. Die 5 meter zetten we af met balken en de filmer kan zo de baan perfect in beeld krijgen zonder omheining ervoor.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-22 13:32 



 
Profiel   

Het is inderdaad even opletten met het licht in deze dagen. Ik had wat zon in de achterkant, maar volgens mij is het dan nog goed te volgen en te beoordelen.

Inmiddels staat er een jurylid bij mijn proef, dit is mijn 8e online proef en tot nu toe heb ik allemaal verschillende juryleden gehad. Van eentje heb ik nog steeds plezier van de tips (toevallig een bokker).

Paard is net bij de osteo geweest en ik volg straks, dus we doen even een week rustig aan. Daarna hoop ik weer lekker fysiek proeven te rijden. Ik heb juist nadeel van thuis rijden. Dan zit ik vaak in m'n trainingsmodus, dus ontspannender en niet gericht op presteren. Die omslag maken, vind ik soms wat lastig thuis. Op YT zag ik laatst ook een amazone die speciaal thuis een wedstrijdring had laten aanleggen om echt te simuleren dat je op 'ander' terrein bent. Maar goed, ik doe het niet voor mijn werk en heb de ruimte (en belangrijker het geld) niet voor zoiets.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-22 11:40 



 
Profiel   

Ik heb vandaag mijn punten al gekregen, 2 dagen na het insturen. Zo snel heb ik ze nog nooit terug gehad! En superblij, want met 188 hebben we onze eerste winstpunt in de L1 gehaald *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-22 18:17 



 
Profiel   

Gefeliciteerd zeg! Dat zijn fijne punten :)

De mijne ligt vandaag weer bij een andere jury. Afwachten dus!

Mijn snelste proef terug was binnen 10 uur…

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-22 18:53 



 
Profiel   

Die van mij is er ook al! :oo Ik had op zeker twee weken gerekend.

211 in de L1 voor het wedstrijddebuut van mijn leenpaard. Ik ben tevreden. :) Ze is klaar voor concours.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-22 20:43 



 
Profiel   

_Lorette_ schreef
Die van mij is er ook al! :oo Ik had op zeker twee weken gerekend.

211 in de L1 voor het wedstrijddebuut van mijn leenpaard. Ik ben tevreden. :) Ze is klaar voor concours.


Kijk! Dat zijn lekkere punten. Volgens mij kan mevrouw ‘perfectionistisch’ Lorette wel op concours.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-22 20:46 



 
Profiel   

Ik kan niet wachten tot ik weer eens wat krijg om te jureren...

en hopelijk zelf ook nog eens een filmpje op te kunnen nemen. Paard en ik wisselen elkaar af qua inzetbaarheid :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-22 20:56 



 
Profiel   

Haha dikke 211 punten, succes op fysieke wedstrijd!

Je mag die van mij wel hebben HarmanyL :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-22 21:25 



 
Profiel   

Zoo wat een punten Lorette, gefeliciteerd.

Vandaag weer proef opgenomen en ingestuurd, ben benieuwd

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-22 14:05 



 
Profiel   

Hier is de proef afgewezen omdat een bordje met de letter mist. Dat was de vorige zeven proeven blijkbaar geen issue en bij deze jury wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-22 15:11 



 
Profiel   

Mist alleen de letter of is er helemaal geen bordje? Valt er dan nog wel te beoordelen hoe je de figuren rijdt en of je overgangen op de goede plek gereden worden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-22 15:13 



 
Profiel   

Een letter, het is een wit bordje (met een verkeerde letter op de achterkant).

Het is L2, dus in galop tussen C/A en de vorige op opvolgende letter. Zal even letters printen. Ze heeft natuurlijk gelijk, maar geen andere jury heeft daarvoor de proeven afgekeurd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-22 16:27 



 
Profiel   

Sakura789 schreef
Een letter, het is een wit bordje (met een verkeerde letter op de achterkant).

Het is L2, dus in galop tussen C/A en de vorige op opvolgende letter. Zal even letters printen. Ze heeft natuurlijk gelijk, maar geen andere jury heeft daarvoor de proeven afgekeurd.


Das wel een vreemde reden om een proef af te keuren. -O- Ik bedoel tis niet alsof er niks staat. Alleen de verkeerde letter. Maarja...

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-22 19:02 



 
Profiel   

Kun je die bordjes anders ook echt lezen dan, zonder inzoomen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-22 19:22 



 
Profiel   

Ik wil binnenkort met mijn ruin een online proef opnemen. Ik las dat je maximaal 5 wp online kan halen, maar is dat tot 5 wp of in totaal? Ik heb er 1 nu in de L2 op locatie behaald.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-22 19:23 



 
Profiel   

Totaal vijf! Je kan wel gewoon meer online rijden, maar je moet er ook 5 op locatie hebben gehaald om te kunnen promoveren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-22 19:53 



 
Profiel   

DoretteK schreef
Totaal vijf! Je kan wel gewoon meer online rijden, maar je moet er ook 5 op locatie hebben gehaald om te kunnen promoveren.

Oke dankjewel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-22 20:59 



 
Profiel   

Moet vaker 'klagen' zojuist 11 B proeven gekregen om te beoordelen.
Straks gelijk een begin maken

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-22 10:19 



 
Profiel   

Amai, 5 proeven gezien tot nu toe. 4 niet correct op de neusriem.. zo moeilijk is dat toch niet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-22 15:52 



 
Profiel   

Doe je dan de proef nog wel beoordelen en telt het dan niet, of gaat er gewoon een streep door en krijg je niks terug?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-22 17:25 



 
Profiel   

Ik heb deze wel allemaal beoordeeld omdat ik wel kon zien dat ze los genoeg zaten en 1 het voordeel van de twijfel gegeven.

Laatste proef net halverwege gestopt ivm kreupel paard. Dat snap ik dan niet...

De andere 10 wel blij kunnen maken met een winstpunt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-22 18:33 



 
Profiel   

Ow wat netjes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-22 20:58 



 
Profiel   

Hoi allemaal, binnenkort wil ik ook eens een online proef insturen. Mijn bak is met hout omheind, 2 balken tussen de palen, dus wel “open” idee.

Mag de filmer dan buiten de bak staan of beter erin? En hoe doen jullie dat met de neusriemcheck? Mijn vriend gaat filmen, maar denkt dat ie niet gelijk ook die check goed kan doen terwijl hij filmt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-22 21:24 



 
Profiel   

Hmm ik had net half 12 nog een proef ingestuurd. En ik wou zojuist die van deze week insturen( nieuwe week begint maandag) maar hij blijft zeggen maar 1 per week. Zover ik weet loopt die week echt tot en met zondag… dus is die ik om 23:30 instuurde nog steeds van de week ervoor… morgen knhs maar even contacteren.

Hij staat ook niet bij events zodat ik zie bij wie die ligt

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-22 00:59 



 
Profiel   

Hmm nu kon ik het wel insturen *\o/*
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-22 09:53 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 198 van de 207 [ 5169 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201 ... 207  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen