Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 199 van de 207 [ 5169 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202 ... 207  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

 
Profiel   

Hoihoi, bij deze zou ik me ook graag melden :) Ik heb nog nooit eerder wedstrijden gereden en heb nu de kans gekregen om met een paard van mijn beste vriendin te starten. Omdat ze nu nog met een veulen staat ben ik lekker begonnen met online starten, wat een uitkomst! Gister heb ik 2 proefjes opgenomen en gelijk gister en vandaag ingestuurd, ik ben zo enorm benieuwd naar de punten, zeker omdat ik dus nooit eerder ben gestart haha.

Ze was super fijn te rijden, wat heet maar dat was goed te managen. Heel fijn om even te voelen hoe ze de proefjes thuis oppakt voor als we wel op locatie gaan starten. Wel wat kleine foutjes erin maar ik was enorm tevreden!

Dit zijn Diva en ik!
[ img ]

Just_kiki fijn dat het alsnog gelukt is! Ik liep vanochtend tegen het probleem aan dat het betalen via mijn telefoon niet lukte (Android) dus heb via mijn pc nogmaals moeten betalen, hopelijk staat het geld snel terug op m'n rekening. Gister had ik een cadeaubon (van m'n vriendin gekregen voor mijn verjaardag) dus toen had ik dat issue niet.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-22 11:42 



 
Profiel   

Aansprekend paard NorwayFjord. Ben benieuwd hoe snel je de punten hebt. Ik wil deze week ook voor het eerst proefje opnemen. Ook nog nooit wedstrijden gereden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-22 11:56 



 
Profiel   

Bedankt! Ben enorm dankbaar dat ik haar mag rijden, het is echt een leuk paard.

Oh wat spannend, leuk! Heel veel succes alvast :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-22 12:11 



 
Profiel   

Hier zijn de punten voor de eerste proef inmiddels binnen, 196,5 en dus 2 winstpunten voor mijn eerste proef ooit, super trots! De puntjes waar ik minder heb gescoord waren inderdaad al onze werkpunten dus heel tevreden met mijn protocol. Nu extra benieuwd naar de punten van mijn andere proef haha *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-22 17:11 



 
Profiel   

Wat een mooie punten zeg! Snap dat je er heel blij mee bent!

Ik heb net mijn eerste proefje ooit gereden en ingestuurd. Denk geen winstpunt, maak mezelf veels te zenuwachtig, maar goed je moet toch een keer beginnen en door de zenuwen heen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-22 16:18 



 
Profiel   

Wat leuk, ik ben benieuwd naar je punten!

Hier de punten van de 2e proef binnen, die was wat minder dan de eerste en daar waren de punten ook naar, 191,5. Maar alsnog heeeel trots want het zijn keurige punten!

Ik ga morgen nog een proefje opnemen, even kijken of ik daar 2 winst voor kan krijgen en anders volgende week nog een keer en dan een wedstrijd op ander terrein uitzoeken :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-22 16:33 



 
Profiel   

Hier ook winst *\o/* 193

Laatste puntje want hiermee mogen we klasse hoger! (Rest is op locatie gereden )

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-22 22:44 



 
Profiel   

Nette punten hoor beide!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-22 08:22 



 
Profiel   

Ik meld me ook :o
Ik heb vandaag voor het eerst een online proefje ingestuurd met mijn Barock Pinto, in de L1. Foutje bij de rechter galop, verkeerd aangesprongen… daarna snel gecorrigeerd en de rest voelde goed dus ik ben heel benieuwd :D
Op de foto zie je mijn paardje <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-22 21:41 



 
Profiel   

Ik heb er vandaag nog een ingestuurd. Ik zou eigenlijk heel graag willen weten bij welke jury’s mijn filmpjes liggen. Kan ik dit ergens zien? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-22 12:49 



 
Profiel   

Gefeliciteerd nog just_kiki, mooie punten!

WhiteCanary als je eerder een proef hebt ingestuurd en protocol hebt ontvangen kan je naar Open protocol en dan kom je in Dashboard. Als je dan op de 3 streepjes linksboven klikt en dan op je ingestuurde proef dan kan je zien bij welke jury ze liggen :)

Ik heb gister uitslag van m'n proef van vorige week gehad, 202,5 *\o/* We zijn nu dus met online proeven B+5, nu door met op locatie starten. We zijn gister voor het eerst weggeweest maar dat ging niet zo goed, teveel spanning bij ons allebei. Volgende keer beter :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-22 13:04 



 
Profiel   

NorwayFjord schreef
WhiteCanary als je eerder een proef hebt ingestuurd en protocol hebt ontvangen kan je naar Open protocol en dan kom je in Dashboard. Als je dan op de 3 streepjes linksboven klikt en dan op je ingestuurde proef dan kan je zien bij welke jury ze liggen :)


Dit is de eerste keer dat in heb ingestuurd. Dus dan kan het niet?
En gefeliciteerd met je punten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-22 13:28 



 
Profiel   

Wat leuk dat nog best veel mensen online blijven starten. Ik heb morgenavond een proefje op de planning staan, ivm de warmte doen we het wat later. We filmen er dan twee zodat ik er maandag ook eentje kan insturen. :D

Gefeliciteerd met je punten Norwayfjord!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-22 01:05 



 
Profiel   

mcjv schreef
Ik heb morgenavond een proefje op de planning staan, ivm de warmte doen we het wat later.


Let je wel op de zon? Met lage zon krijg je veel schaduw, of juist veel licht. Filmpje is dan soms moeilijk te beoordelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-22 06:32 



 
Profiel   

Ja! Onze bak ligt in de avondzon in de schaduw. :) de bomen aan de zijkant zijn vrij hoog en dichtbegroeid, dus dan is het heerlijk.

Thanks voor je tip!

Het proefje ging meh, ik stopte met rijden en ik voelde het niet. Mijn paard kent de proef te goed, dus die dacht iets te veel mee waardoor er op sommige stukken spanning was. Ze loopt op ander terrein sowieso fijner als thuis, vraag me niet waarom. :+ Dus ik denk dat ik toch maar weer op wedstrijd ga.

Ik heb hem wel ingestuurd, onder het mom van ik ben benieuwd naar de feedback. Maar als ik hem zelf beoordeel kom ik bij lange na niet op 180 uit. Dus als iemand een proefje krijgt van een valk paard met mij erop met een zwart mouwloos shirtje, dat ben ik. :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-22 00:23 



 
Profiel   

Hoe lang duurde het bij jullie gemiddeld voordat je je punten kreeg?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-22 19:17 



 
Profiel   

Hier ongeveer 5-7 dagen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-22 19:53 



 
Profiel   

Bij mij laatst 1,5 week

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-22 20:27 



 
Profiel   

Ik heb de eerste proef met 6 dagen terug gekregen, had tegen mijn verwachting in een winstpunt.

Tweede proef vorige week zaterdag ingestuurd en nog geen punten terug.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-22 21:36 



 
Profiel   

Oke dank jullie wel. Ik heb 7 dagen geleden en 5 dagen geleden een proef ingestuurd. Dus dan kan ik de punten nu wel elk moment verwachten denk ik :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-22 22:32 



 
Profiel   

Wauw! Ik heb de punten van 1 vd 2 proeven terug. Gewoon 195,5 gereden! Ik had dit echt niet verwacht. Ik ben zo blij! :D <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-22 15:01 



 
Profiel   

Ik heb na 8 maanden eindelijk weer eens wat proefjes!! *\o/*
Paar maanden geleden ook al, maar toen had ik echt geen tijd.

Al wat leuke combinaties gehad, blijft leuk om te doen.

Wat ik alleen niet snap is dat er nog steeds zoveel fouten in het filmen gemaakt worden |o
Paspoort niet leesbaar, levensnummer wat niet klopt, neusriemcheck verkeerd, niet ingezoomd op sporen, cameras die vreselijk wiebelen. Zijn dat nu steeds nieuwe deelnemers? Het lijkt me toch dat je dat 1x fout doet en daarna niet meer.
Ik ben heel coulant hoor :o , ik zet het erbij en beoordeel. Misschien niet slim want dan wordt het nooit beter. Maar die opmerkingen worden toch gelezen lijkt mij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-22 10:47 



 
Profiel   

Ik heb al maanden geen nieuwe proeven gehad. Laatste ronde was wel veel afkeuringen

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-22 11:13 



 
Profiel   

Nou ik heb er nu toch een afgekeurd. Ik kon zien dat het lange wieltjessporen waren, niet op ingezoomd. En ze zat ook niet echt stil met de benen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-22 11:21 



 
Profiel   

o wat leuk dat het nog steeds word gedaan.

Heb het tijd niet meer gedaan en ook hier niet meer gekeken maar je kan dus nog steeds online starten.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-22 11:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 199 van de 207 [ 5169 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202 ... 207  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen