Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 200 van de 207 [ 5160 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203 ... 207  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

 
Profiel   

Ik heb er bij toeval deze week ook weer een paar gehad. Heb er gister eind van de ochtend nog weer 2 bij gehad maar die moet ik nog bekijken.

Helaas 1 af moeten keuren die in de B proef 19 reed in plaats van 20
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-22 10:24 



 
Profiel   

Oh wat zonde zeg, de verkeerde proef rijden!

Hier hopelijk zondag mijn laatste 3 winstpunten in de B halen en dan kan ik weer 5 online puntjes halen in de L1 :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-22 11:06 



 
Profiel   

De verkeerde proef rijden… wat zonde..

Ik ga komende zondag weer filmen en insturen. Voor het eerst in de L2 :)
Ik hoop dat ik de punten dan snel heb, mijn geduld is vreselijk haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-22 11:51 



 
Profiel   

Hahahaha ja dat wachten is killing, heel herkenbaar :+ Zat ook steeds vol spanning dagen te wachten en dan complete zenuwen als de mail binnen kwam hahaha

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-22 12:35 



 
Profiel   

Ik heb de laatste twee die ik had ook beoordeeld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-22 12:37 



 
Profiel   

Ik ga vanmiddag mijn eerste online proef laten filmen voor mijn laatste puntje in de b.
Ik zie verschillende dingen langskomen van de tijd hierin, zou het mogelijk zijn om gelijk de l te laten filmen en hopen dat die van vandaag op tijd binnen is, of mag dat sowieso niet omdat ik nu nog 1 puntje mis? Dat kan ik niet vinden namelijk..

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-22 09:43 



 
Profiel   

Ohhhh super rot. Ik heb mijn eerste L1 proef opgenomen, maar de verkeerde proef gereden.
Het gaat me niet perse om de punten maar meer om dingen waar we mee aan de slag kunnen.
Is hier toevallig een jury die (evt tegen een kleine vergoeding) naar mijn proef zou willen kijken? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-22 18:42 



 
Profiel   

Jaaa ik heb mijn eerste winstpunt in de L2 binnen! :D
Echt net aan, met 181 punten, maar voor de eerste keer L2 ben ik zeer tevreden!
Morgen ons L2 debuut op een echte wedstrijd :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-22 14:47 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!

En bamorka, dat is rot...


Ik heb mijn l1 nog niet terug, zit al 4 dagen in spanning hahaha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-22 14:57 



 
Profiel   

Hoi allemaal. Ik heb even een vraag..
Ik rij eigenlijk nooit online proeven, heb ooit 1x een proefje opgestuurd,
maar nu moet ik nog maar 2 puntjes in de L2, maar mijn planning is ontzettend lastig gezien ik bijna ieder weekend werk om een wedstrijd te vinden..

Nu dacht ik oh ik kan wel weer even een proefje opnemen,
maar mijn vraag is: doen jullie nog steeds helemaal je paard mooi maken alsof het een wedstrijd is? Dus helemaal in de knot en wedstrijdjasje aan etc? Wordt dat als jury zijnde erg gewaardeerd? Of is 'gewoon' netjes met wel een witte rijbroek en evt. jasje aan voldoende?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-22 14:32 



 
Profiel   

Ik had een zwarte rijbroek en wit shirtje. Is met was makkelijker haha!
En mijne staat sowieso in vlechten. Maar die van stalgenoot gewoon netjes geborsteld. Dan kijkt t ook al mooi. Zwart dekje. Gewoon strak en niet teveel poespas

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-22 20:17 



 
Profiel   

Heb net proefje opgenomen in ingestuurd hihi. Wel gewoon me wedstrijd outfit aan gedaan maar niet gevlochten. Nu afwachten tot de punten :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-22 20:29 



 
Profiel   

Hier wel helemaal zoals op wedstrijd, in de knotten en wedstrijdoutfit. Maar wij doen vaak met een paar meiden van stal opnemen en dan net doen alsof het een wedstrijd is dus dan is het wel leuk :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-22 20:55 



 
Profiel   

Hoi! Ook ik rij online wedstrijden. Inmiddels L1+2 en binnenkort weer online starten *\o/*

Knotten doe ik alleen als ik naar ander terrein ga voor wedstrijd. Online rij ik gewoon in een witte broek met een wit dekje en zorg ik dat m’n pony gepoetst is :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-22 11:46 



 
Profiel   

Heb mijn punten al terug! Super snel! 185,5. Had iets hoger gehoopt maar kan me zeker in het commentaar vinden. Mooie tips voor de volgende keer. Nog 1 puntje te gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-22 20:48 



 
Profiel   

Hebben jullie nog proefjes ingestuurd? :) Ik heb net voor het eerst sinds tijden weer ingestuurd, we zijn nu L1 dus voor de eerste keer een L1 proefje verzonden. Heel benieuwd wat het gaat worden want over de eerste was ik niet heel tevreden maar het was niet slecht, de tweede was wel echt een stuk beter en die ga ik morgen insturen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-22 15:47 



 
Profiel   

Ik heb afgelopen vrijdag weer naar ruim 1,5 jaar een proef ingestuurd klasse L2.
Eerst woensdag netjes proef 26 gereden en gefilmt, om er vervolgens achter te komen dat proef 29 ingestuurd moest worden‍ :+ . Dus afgelopen vrijdag proef 29 ingestuurd. Heel benieuwd naar de uitslag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-22 16:46 



 
Profiel   

Ahh nee wat zonde! Daarom check ik het altijd echt 5x om zeker te weten dat ik de goede rij en film haha :+ Spannend, ben benieuwd! Ik vind dat wachten altijd zo zenuwslopend, wat dat betreft is voor het echie rijden wel chiller haha, dan ben je er sneller vanaf :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-22 16:48 



 
Profiel   

Ja echt heel stom, had het moeten checken. Maja wijze les..

Dat wachten is inderdaad zenuwslopend! Steeds mail checken. Dan is naar een reguliere wedstrijd gaan wel sneller.

Had je 2 proeven in 1x opgenomen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-22 16:54 



 
Profiel   

Ik heb al maanden geen proeven meer gehad om te beoordelen

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-22 16:58 



 
Profiel   

Ik had er ook maanden geen en toen in september weer een keer 10

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-22 17:12 



 
Profiel   

Jaa precies, volgende keer beter! :)

Ja ik heb gelijk 2 proeven gefilmd, 1 vandaag ingestuurd en dan morgen de volgende voor de nieuwe week. Wij doen altijd knotten en wedstrijdkleding aan dus net zo makkelijk om er gelijk even 2 te filmen haha! Ik had gehoopt (minimaal) 3 puntjes te kunnen rijden met deze proeven want volgende week hebben we een gewone wedstrijd en met 5 punten ben ik de L1 uit maar dat gaat hem niet worden denk ik. Hopelijk dan nu 2 puntjes met deze proeven en dan volgende week 3 rijden. Anders ga ik wel nog een keer opnemen haha :D

Wat jammer dat jullie geen proeven meer ontvangen! Word er zo weinig online gereden nog? Ik vind het een uitkomst :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-22 17:15 



 
Profiel   

Ik zou ook wel graag een proef willen opnemen, alleen ik weet niet zeker of onze bak precies 20x40 is. Is dat erg? :+ Komt wel in de buurt
maar misschien dat het een paar metertjes scheelt.

En de A en C zit geloof ik ook niet helemaal in het midden :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-22 17:30 



 
Profiel   

Je kan het altijd even nameten en dan eventueel afzetten, maar niet precies 20x40 is niet zo erg :) Onze bak is niet helemaal recht maar loopt wat uit in de breedte naar achter en daar heb ik nooit problemen mee gehad. Zolang de A en C wel recht tegenover elkaar zitten lijkt me dat ook niet zo erg. Wel zorgen dat je filmer echt op de C staat met de camera zodat het niet lijkt alsof je super scheef gaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-22 17:42 



 
Profiel   

Ik zal het eens nalopen met stappen, denk dat het niet veel scheelt. Goed om te horen dat je er geen problemen mee hebt gehad!

C en A zitten recht tegenover elkaar. Kwam er ook pas achter dat ze uit het midden zaten toen mn instructrice dat zei :+

Denk dat de filmer in de bak moet staan, we hebben houtwerk (balken). Of de persoon moet op een verhoging gaan staan?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-22 17:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 200 van de 207 [ 5160 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203 ... 207  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen