Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
miss_lizje

Berichten: 6262
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 16:49

Okee hier weer zo'n domme vraag waar ik en mijn stalgenootje even niet uitkomen. :+

We willen 25-6 een proef gaan filmen maar eigenlijk willen we de proef van juli filmen. Aangezien je filmpje een week oud mag zijn komen we er nu niet uit of we 25-6 de proef van juli kunnen filmen en die pas 1 juli insturen (zit je nog binnen die week oud).
Of mogen we de proef van juli ook pas echt in juli filmen?

Sturen mensen überhaupt nog wel wat in online en wat is je gemiddelde wachttijd tot uitslag?

kobuss1

Berichten: 751
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Colijnsplaat

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 20:29

Jeetje wat een creatief idee!
Ik zou denken dat je in juni nog de proef van juni moet rijden. Aangezien je ook de datum van die dag van filmen moet vertellen L, zou de jury kunnen zeggen dat je op 25 juni ook de proef van juni had moeten rijden.

Maar dat is hoor ik t interpreteer. Misschien is het wel zo ruim te interpreteren als jij voorstelt, geen idee ..?

Ja ik stuur af en toe nog in. Bij de ene jury na n dag retour, bij n andere n week. Maar alsnog snel dus.
Alleen als je nieuwsgierig bent duurt elk uur te lang! :=

Padoertje
Berichten: 1537
Geregistreerd: 12-06-15

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 06:50

Als je filmt op de datum in juni, dan rijdt je ook de proef van juni. Zo simpel is het. Wil je de juli proef, dan moet je wachten met filmen tot tenminste 1 juli.

Muronia

Berichten: 19548
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 07:03

Nee zo werkt het niet, je proef mag niet langer dan een week geleden zijn opgenomen voordat je hem instuurt. Dus als je eind juni de proef van juli rijdt, dan mag je hem begin juli insturen als het maar niet langer dan een week geleden is.

Ballard_L

Berichten: 2493
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Kollumerzwaag

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 07:06

Precies wat Muronia zegt. Dit heb ik zelf al vaker gedaan ;)

Verder rij ik geen online wedstrijden meer, dat mag helaas niet meer. Het was wel echt fijn in de coronatijd!

Padoertje
Berichten: 1537
Geregistreerd: 12-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 07:34

Je mag de video tot 7 dagen eerder opnemen ja, maar dan rijdt je de proef die op dat moment in de Bepalingen staat. Dat is dus niet de proef van juli maar nog steeds die van juni.

Er zit niet voor niets een termijn aan de gevraagde proeven.

miss_lizje

Berichten: 6262
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Barendrecht

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 09:52

Ik heb de KNHS maar een berichtje erover gedaan. Ik wil graag de proef van juli doen omdat die ook gereden wordt op de regiokampioenschappen. Ik heb geen mogelijkheid ivm werken/filmer om later dan 25-6 nog een proef te filmen of op wedstrijd gegaan. Dus het zou fijn zijn als ik 1x al dan niet online beoordeeld ben op de proef die ik 9 juli moet rijden.

miss_lizje

Berichten: 6262
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Barendrecht

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 12:03

Antwoord van de KNHS:

Goedemorgen, je mag inderdaad dan de proef van juli opnemen, proef 24 voor de klasse L1. Succes! Groetjes, xx.

Fijn fijn!

N_B_N
Berichten: 1963
Geregistreerd: 03-12-10
Woonplaats: Heijningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 12:04

Er zijn toch ook juryleden die tegen een klein bedrag de proeven willen beoordelen? Krijg je alleen geen winstpunten maar weet je wel hoe je ervoor staat :)

Padoertje
Berichten: 1537
Geregistreerd: 12-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 13:02

miss_lizje schreef:
Antwoord van de KNHS:

Goedemorgen, je mag inderdaad dan de proef van juli opnemen, proef 24 voor de klasse L1. Succes! Groetjes, xx.

Fijn fijn!


Dat is fijn! Toch raar dat ze dan proeven per maand/periode hanteren als ze zich er niet aan houden :')

Sterre80
Berichten: 35
Geregistreerd: 06-08-16

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-22 11:06

Zijn er nog mensen actief met online wedstrijden? .

Heeft er nog iemand meegedaan afgelopen week?

novalol
Berichten: 11
Geregistreerd: 01-04-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-22 11:10

Sterre80 schreef:
Zijn er nog mensen actief met online wedstrijden? .

Heeft er nog iemand meegedaan afgelopen week?


Afgelopen week niet maar een maandje geleden nog wel! Had hele fijne punten en goed commentaar! Ik vind het top alleen jammer dat je soms best lang moet wachten op je uitslag (ik kan daar zelf niet zo goed tegen haha).

Sterre80
Berichten: 35
Geregistreerd: 06-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-22 11:11

Nee dat vind ik ook vreselijk, check tegen beter in wel 20 x per dag al weet ik dat het 2 weken kan duren

super fijn dat je zulke goede punten had!!

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-22 22:19

Sterre80 schreef:
Zijn er nog mensen actief met online wedstrijden? .

Heeft er nog iemand meegedaan afgelopen week?


Heel actief niet. Ik ga na 2 jaar blessureleed eens kijken of we nog een punt kunnen behalen zodat we L2 mogen starten.

yeentll

Berichten: 833
Geregistreerd: 10-08-12
Woonplaats: Nederland

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 00:00

Ik heb vorige week vrijdag voor het eerst een L1 proef ingestuurd, helaas nog geen uitslag. Ik wilde vandaag een nieuwe proef filmen; maar ik wacht liever op de uitslag van mijn vorige proef zodat ik zeker weet dat ik alles goed heb gedaan. Vrijdag zit ik alweer op 7 dagen, vind t best lang wachten eerlijk gezegd.. al komt het ook omdat je gewoon graag wil weten hoe je hebt gereden natuurlijk!

miss_lizje

Berichten: 6262
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Barendrecht

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 09:55

Het valt mij wel op dat de KNHS zelf zeer langzaam is met verwerken. Mijn gereden winstpunt op eerste Pinksterdag is nog niet verwerkt, mijn online winstpunt ook nog niet. Dus het ligt denk ik lang niet altijd aan de jury bij de online punten registratie.

Sterre80
Berichten: 35
Geregistreerd: 06-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 10:30

yeentll schreef:
Ik heb vorige week vrijdag voor het eerst een L1 proef ingestuurd, helaas nog geen uitslag. Ik wilde vandaag een nieuwe proef filmen; maar ik wacht liever op de uitslag van mijn vorige proef zodat ik zeker weet dat ik alles goed heb gedaan. Vrijdag zit ik alweer op 7 dagen, vind t best lang wachten eerlijk gezegd.. al komt het ook omdat je gewoon graag wil weten hoe je hebt gereden natuurlijk!



Gevoelsmatig is het inderdaad echt super lang, wat dat betreft ga ik ook veel liever op echte wedstrijd, dan wordt je gelijk uit je lijden verlost.

volgens mij beginnen ze pas met tellen wanneer de eventweek afgelopen is. Dus als je hem vrijdag in hebt gestuurd (ik zaterdag) dan zullen ze hem pas ergens deze week beoordelen als je geluk hebt. Ik kan nu vanaf maandag zien bij welke jury mijn proef ligt.

Sterre80
Berichten: 35
Geregistreerd: 06-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 10:32

miss_lizje schreef:
Het valt mij wel op dat de KNHS zelf zeer langzaam is met verwerken. Mijn gereden winstpunt op eerste Pinksterdag is nog niet verwerkt, mijn online winstpunt ook nog niet. Dus het ligt denk ik lang niet altijd aan de jury bij de online punten registratie.


Bij de online registratie bij "mijn klasseringen" ligt het idd niet aan de jury maar KNHS, het gaat er meer om dat als je je proef hebt ingestuurd , je daarna engelengeduld moet hebben voor je je protocol met punten terug krijgt

Sterre80
Berichten: 35
Geregistreerd: 06-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 18:44

yeentll schreef:
Ik heb vorige week vrijdag voor het eerst een L1 proef ingestuurd, helaas nog geen uitslag. Ik wilde vandaag een nieuwe proef filmen; maar ik wacht liever op de uitslag van mijn vorige proef zodat ik zeker weet dat ik alles goed heb gedaan. Vrijdag zit ik alweer op 7 dagen, vind t best lang wachten eerlijk gezegd.. al komt het ook omdat je gewoon graag wil weten hoe je hebt gereden natuurlijk!



de mijne is binnen "yeentll" de jouwe ook?

xJen

Berichten: 189
Geregistreerd: 18-02-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 16:48

Hey allemaal! Tijdje terug dat ik hier gepost heb, maar toevallig gisteren weer 2 proeven opgenomen! Hopelijk behaal ik daarmee het laatste puntje in het L2 *\o/* <3

Sterre80
Berichten: 35
Geregistreerd: 06-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 16:53

xJen schreef:
Hey allemaal! Tijdje terug dat ik hier gepost heb, maar toevallig gisteren weer 2 proeven opgenomen! Hopelijk behaal ik daarmee het laatste puntje in het L2 *\o/* <3


Oh wat goed! leuk dat er nog meer mensen een online proef op hebben gestuurd. Ik ga heel hard met je meeduimen. Heb je er 1 gisteren ingestuurd en 1 vandaag?

xJen

Berichten: 189
Geregistreerd: 18-02-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 17:22

Sterre80 schreef:
xJen schreef:
Hey allemaal! Tijdje terug dat ik hier gepost heb, maar toevallig gisteren weer 2 proeven opgenomen! Hopelijk behaal ik daarmee het laatste puntje in het L2 *\o/* <3


Oh wat goed! leuk dat er nog meer mensen een online proef op hebben gestuurd. Ik ga heel hard met je meeduimen. Heb je er 1 gisteren ingestuurd en 1 vandaag?


Ja! Wel 2 verschillende hoor :j :P
Vind het toch wel een uitvinding dat online insturen, het blijft leuk, alleen dat wachten word ik zo nerveus van haha

Sterre80
Berichten: 35
Geregistreerd: 06-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 17:36

xJen schreef:
Ja! Wel 2 verschillende hoor :j :P
Vind het toch wel een uitvinding dat online insturen, het blijft leuk, alleen dat wachten word ik zo nerveus van haha



ja dat wachten is echt draaaamaaa..niet mijn sterkste punt .

ik wacht op de uitslag van mijn proef van afgelopen woensdag, ligt nu sinds donderdag bij een jury.

Vorige week ook een uitslag gehad, was een super proef en ik ben normaal enorm kritisch, maar erg streng gejureerd, wel 1 wp maar had er stiekem 2 verwacht , dus heb even getwijfeld deze van woensdag in te sturen want die was echt verre van perfect, viel uit galop en wijken niet oke. Maar ik neem ze altijd in 1 x op, geen idee of iedereen dat doet of dat je beter meerdere kunt opnemen en de beste insturen?

heb er 2 weken geleden ook 2 op locatie gereden geen wp verwacht wel 2 gekregen .

xJen

Berichten: 189
Geregistreerd: 18-02-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 18:11

Sterre80 schreef:
xJen schreef:
Ja! Wel 2 verschillende hoor :j :P
Vind het toch wel een uitvinding dat online insturen, het blijft leuk, alleen dat wachten word ik zo nerveus van haha



ja dat wachten is echt draaaamaaa..niet mijn sterkste punt .

ik wacht op de uitslag van mijn proef van afgelopen woensdag, ligt nu sinds donderdag bij een jury.

Vorige week ook een uitslag gehad, was een super proef en ik ben normaal enorm kritisch, maar erg streng gejureerd, wel 1 wp maar had er stiekem 2 verwacht , dus heb even getwijfeld deze van woensdag in te sturen want die was echt verre van perfect, viel uit galop en wijken niet oke. Maar ik neem ze altijd in 1 x op, geen idee of iedereen dat doet of dat je beter meerdere kunt opnemen en de beste insturen?

heb er 2 weken geleden ook 2 op locatie gereden geen wp verwacht wel 2 gekregen .


Ik ga duimen voor je dat je snel wat hoort! Het is herkenbaar, het is en blijft jurysport :P

Sterre80
Berichten: 35
Geregistreerd: 06-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 18:15

xJen schreef:



Ik ga duimen voor je dat je snel wat hoort! Het is herkenbaar, het is en blijft jurysport :P[/quote]

ja daarom heb ik hem toch maar ingestuurd