Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cyrina

Berichten: 3214
Geregistreerd: 09-08-06

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 12:48

Ze hebben 5 werkdagen de tijd om het filmpje te beoordelen.

tammiebels

Berichten: 973
Geregistreerd: 06-07-11

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 13:07

Ok dank je

Getup

Berichten: 8292
Geregistreerd: 27-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 13:29

Dit staat echt allemaal op de eerste pagina, moeite tot lezen waard :o :)

tammiebels

Berichten: 973
Geregistreerd: 06-07-11

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 13:33

ik dacht dat het veranderd was met ingang van het nieuwe platform, en ik dacht dat de openingspost niet up to date was omdat je nu wel in de rijbaan op G mag gaan staan wanneer anders bij C niet zichtbaar is. Dat staat niet in de openingspost

Alnieno

Berichten: 1200
Geregistreerd: 09-06-07
Woonplaats: Delft omgeving

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 13:39

Imaginaerum schreef:
[ [url=m/UYJQfg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ter info: het mag dus wel.


Hoi ik meld mij ook weer :) na een tijd geen filmpjes meer te hebben gemaakt omdat er vaak geen plek op stal was, en de buitenbak te nat hebben we nu met een groep af en toe op zondagmiddag een "wedstrijddag" georganiseerd. Superleuk!
Ik vroeg mij af of meerdere mensen bovenstaand hebben gedaan, dus 2 proefjes opnemen op de zelfde dag en 1 op zondag en 1 op maandag filmen, dat mag nu wel toch? Voor ik iets illigaals doe :+

Unleash

Berichten: 1052
Geregistreerd: 23-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 17:50

Alnieno schreef:
Imaginaerum schreef:
[ [url=m/UYJQfg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ter info: het mag dus wel.


Hoi ik meld mij ook weer :) na een tijd geen filmpjes meer te hebben gemaakt omdat er vaak geen plek op stal was, en de buitenbak te nat hebben we nu met een groep af en toe op zondagmiddag een "wedstrijddag" georganiseerd. Superleuk!
Ik vroeg mij af of meerdere mensen bovenstaand hebben gedaan, dus 2 proefjes opnemen op de zelfde dag en 1 op zondag en 1 op maandag filmen, dat mag nu wel toch? Voor ik iets illigaals doe :+


Wat een leuk idee om een soort 'wedstrijddag' te maken op deze manier! Ik rij op een grote stal en het is ook altijd een beetje puzzelen qua tijden reserveren. Laatst was ik om half 8 al op stal om knotjes te maken en half 9 zat ik er al op om de druktes te vermijden. :)

SweetVanille
Berichten: 1772
Geregistreerd: 26-09-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 18:20

Alnieno schreef:
Imaginaerum schreef:
[ [url=m/UYJQfg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ter info: het mag dus wel.


Hoi ik meld mij ook weer :) na een tijd geen filmpjes meer te hebben gemaakt omdat er vaak geen plek op stal was, en de buitenbak te nat hebben we nu met een groep af en toe op zondagmiddag een "wedstrijddag" georganiseerd. Superleuk!
Ik vroeg mij af of meerdere mensen bovenstaand hebben gedaan, dus 2 proefjes opnemen op de zelfde dag en 1 op zondag en 1 op maandag filmen, dat mag nu wel toch? Voor ik iets illigaals doe :+



Insturen bedoel je? Ik vind het nog steeds onduidelijk, volgens mij is het niet de bedoeling maar doen mensen het wel, en wordt het niet afgekeurd

linda2008

Berichten: 4254
Geregistreerd: 30-03-08

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 09:08

Ik blijf dat ook onduidelijk vinden... ook omdat knhs zelf geen eenduidig antwoord geeft, het is maar net wie je hebt gesproken...

Ik denk er over om zondag 31 januari op te nemen, ik stuur maandag 1 februari in. Moet ik dan de “oude” proef opnemen of de nieuwe die per 1 feb gelden? :?

tammiebels

Berichten: 973
Geregistreerd: 06-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 09:39

Bij bepalingen staat dat vanaf 1 feb de oude niet meer mag inleveren (iets naar beneden scrollen)

Je kan tot en met 31 Januari de oude proef inleveren, vanaf maandag 1 februari is dit niet meer mogelijk en moet je de nieuwe proef volgens het schema aanhouden. Houd er dus rekening mee met het opnemen van de video.

edit, citaat toegevoegd van site

linda2008

Berichten: 4254
Geregistreerd: 30-03-08

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 09:46

Oh top, dat is duidelijk! Bedankt :)

Snorlex

Berichten: 2535
Geregistreerd: 02-01-15

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 15:01

Oh inderdaad, goed om te weten!

Eveline77

Berichten: 323
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Schoonhoven

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 15:19

Voor ons komt de proevenwissel net te laat, gister met 188 punten m'n laatste winstpunt in het L1 binnen gekregen.
Nu hard oefenen voor een meer gecontroleerde galop en achterwaarts voordat we de overstap maken naar het L2.

marieke_483

Berichten: 44
Geregistreerd: 19-01-12
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 15:53

Vandaag hebben we nog even twee proefjes opgenomen om (hopelijk) voor februari de punten binnen te hebben voor het M1. Eentje voor deze week, en de ander misschien nog voor volgende week.
We zijn nog niet helemaal klaar voor M1, maar dan kunnen we rustig doortrainen zonder dat ik weer een nieuw proefje uit mijn hoofd moet leren voor het L2 :+ (Nee, ik heb geen lezer: ben al blij als ik iemand kan overhalen om te filmen :) )

Beide proefjes was ik tevreden over, maar in het eerste proefje was mevrouw nogal afgeleid (er gebeurde vanalles om ons heen) en struikelde ze een paar keer.. :7 Tweede proefje kon ik de aandacht beter bij me houden.
Ik vind (naast dat we nu nog wedstrijden kunnen rijden) een groot voordeel van deze opzet dat je mooi je voortgang bij kan houden. Als ik nu een ouder filmpje of een L1 proefje van ons terug kijk, kan ik heel mooi zien hoe veel er verbeterd is. Als je, net zoals ik, soms de neiging hebt te veel te focussen op wat er nog moet gebeuren is het erg leuk om terug te kijken wat je al bereikt hebt!

Romanoff
Berichten: 3565
Geregistreerd: 25-12-10

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 16:33

Hoe kun je al een maken voor volgende week? Je moet toch de datum vermelden als je opneemt? Ja ok dan moet je een andere datum zeggen maar dat lijkt me niet echt de bedoeling?

Amberr1994
Berichten: 158
Geregistreerd: 04-11-10
Woonplaats: Heerde

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 17:21

Hier gister en vandaag proefjes opgenomen. Over algemeen wel goed gevoel bij alleen bij het aanspringen in galop gooit hij zijn hoofd omhoog, en zijn galop mag wel wat harder. Hebben we weer wat om aan te werken in de les.

Ben heel benieuwd.

@romanoff Las laatst dat het nagevraagd was en dat het wel mag. Maandag tot zondag loopt het evenement en proefje mag max 7 dagen oud zijn. Dus als je dan zondag instuurt en maandag dan kan het volgensmij. Heb ik ook zo gedaan

Amberr1994
Berichten: 158
Geregistreerd: 04-11-10
Woonplaats: Heerde

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 17:37

Ik heb afgelopen vrijdag een startpas aangevraagd en via knhs staat er dan dat je gelijk kan starten. Nou wil ik mijn proefje uploaden en staat er dat ik een startpas aan moet vragen via mijn knhs, klik ik op knhs staat mijn startpas er gewoon in.. Heeft iemand hier ervaring mee?

MerleSimone

Berichten: 5729
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 17:41

Romanoff schreef:
Hoe kun je al een maken voor volgende week? Je moet toch de datum vermelden als je opneemt? Ja ok dan moet je een andere datum zeggen maar dat lijkt me niet echt de bedoeling?

Als jij vandaag filmt mag je die tm zaterdag insturen.

kimmetje26

Berichten: 479
Geregistreerd: 15-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 17:50

Amberr1994 schreef:
Ik heb afgelopen vrijdag een startpas aangevraagd en via knhs staat er dan dat je gelijk kan starten. Nou wil ik mijn proefje uploaden en staat er dat ik een startpas aan moet vragen via mijn knhs, klik ik op knhs staat mijn startpas er gewoon in.. Heeft iemand hier ervaring mee?



Maandag kan je die dan insturen.
Het duurt werkdag om te activeren. Laatst met stalgenootje was dat ook het geval

Amberr1994
Berichten: 158
Geregistreerd: 04-11-10
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 17:56

kimmetje26 schreef:
Amberr1994 schreef:
Ik heb afgelopen vrijdag een startpas aangevraagd en via knhs staat er dan dat je gelijk kan starten. Nou wil ik mijn proefje uploaden en staat er dat ik een startpas aan moet vragen via mijn knhs, klik ik op knhs staat mijn startpas er gewoon in.. Heeft iemand hier ervaring mee?



Maandag kan je die dan insturen.
Het duurt werkdag om te activeren. Laatst met stalgenootje was dat ook het geval



Balen, dan maar 1 proefje insturen jammer!

RedRoses

Berichten: 504
Geregistreerd: 21-01-14

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 14:07

Eerste M1 proef gereden en ik heb 182 punten. Gistermiddag ingeleverd en net al de uitslag. Super blij mee voor de eerste keer, met fijne feedback! *\o/*

Hartje
Berichten: 1941
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: Ymuiden

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 16:56

Gefeliciteerd RedRoses !!

Weten jullie wat er bedoeld wordt met als bij de uitslag staat 'in afwachting van verwerking'?

roosjenat

Berichten: 1490
Geregistreerd: 19-05-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 18:00

Even een vraagje tussendoor, zijn er ook juryleden die prive een proefje willen beoordelen? Of nouja in iedergeval tips willen geven.

Jelle1236
Berichten: 707
Geregistreerd: 26-05-06
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 18:01

Hartje schreef:
Gefeliciteerd RedRoses !!

Weten jullie wat er bedoeld wordt met als bij de uitslag staat 'in afwachting van verwerking'?


Volgens mij controleren ze op vaste dagen alle proefjes en worden deze verwerkt in je klassering

Jelle1236
Berichten: 707
Geregistreerd: 26-05-06
Woonplaats: friesland

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 22:44

Wauw mevrouw Jenny bedankt! De punten zijn binnen bij Iris, 195 m1 met ook nog eens op elke punt tips! Ze heeft er echt werk van gemaakt. Super leuk. We hadden er nog 1tje nodig, nu op naar het M2!

RedRoses

Berichten: 504
Geregistreerd: 21-01-14

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 23:27

Weet iemand wanneer de punten verwerkt worden bij MijnKNHS? Ik zie van afgelopen wedstrijden wel de punten erin staan, maar bij klassering staat nogsteeds ‘laatst bijgewerkt op 3 januari’ en staat er L2+8, terwijl we nu inmiddels M1+1 zijn. Hoop dat het wel goed gaat zo en niet dat mijn M1 proef niet mee telt omdat het niet goed verwerkt is oid. :7