Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Naomi_Haffie

Berichten: 6948
Geregistreerd: 18-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 09:12

Nog niks :')
Heb ze denk ik wel graag voordat ik weer ga opnemen.

Marieke1495

Berichten: 5219
Geregistreerd: 19-01-07
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 09:18

Unleash schreef:
Nou, nu alweer voor de tweede keer een artikel gekocht, geld afgeschreven, maar geen bevestiging via de mail en uit ervaring weet ik dat ik die ook niet meer ga krijgen. Beetje irritant. Fix the damn bug knhs... ene keer werkt het wel via mijn telefoon en de andere keer weer niet. Heel apart.
Vanavond maar weer via mijn laptop proberen. Gelukkig kreeg ik de vorige keer wel netjes na een week de 7.50 terug gestort. Maar vind het raar dat ze het nog steeds niet opgelost hebben.

Moest je daar iets voor doen om het terug te krijgen of ging het automatisch? :)

Unleash

Berichten: 1052
Geregistreerd: 23-07-09

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 14:13

Nee kreeg geld automatisch terug!

Hier ook nog steeds geen protocollen terug. Nu dag 6 na inleveren. Spanning bouwt op...

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10445
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 14:26

Ik heb van de 10 proeven er helaas eentje terug moeten sturen ivm knippen in het beeldmateriaal en het tevens niet tonen van de ruimte bij de neusriem.

Verder echt wel leuke combinaties er bij gehad.

Texas02

Berichten: 4643
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 14:31

Ik had 167,5 op mijn eerste L1, dit was wel met een 0 op de overgang van draf naar stap wat er net niet op stond doordat de camera net even naar beneden gezakt was. Ben het gedeeltelijk eens met het commentaar maar gedeeltelijk ook niet. Maar geeft niet, we trainen rustig door, volgende keer beter! En hopelijk staat alles er dan wel op :+

urosa

Berichten: 2454
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-21 15:59

Texas02, wel fijn dat het met de overgang op beeld dan ook geen winst was geweest. Anders is het nog zuurder. En met de overgang wel netjes in de 170 dus niet verkeerd voor een debuut!

Ynskek, fijn dat je weer leuke combinaties had!

Bruceandnoon, leuk dat je dochter weer lekker mee kan doen aan een meetmoment! Toch fijner direct punten, veel plezier!

WenK en hoe was je plukje L2?

Caro29, jammer van de paspoorten! En een geval waarom het fijn is dat de neusriemcontrole er is, sneu zeg...

Ik wacht aan de ene kant op punten, aan de andere is de struispolitiek voor de punten onder de 204 nog niet zo verkeerd :+

De regels voor 20x60 banen zijn aangescherpt, betekend voor mij dat 2 banen afvallen -O- Dus wij gaan 2 mei pas weer filmen in een binnenbak. Duurt lang :')

caro29
Berichten: 8046
Geregistreerd: 15-12-06

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 16:02

@ urosa ik was er ook blij mee. Dier stond ook enorm te knarsen met zijn tanden. Op cc hebben ze kans om de neusriem losser te maken nu helaas niet

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 16:40

Er zaten weer hele leuke tussen! Helaas ook een paar zonder winst en toch weer vaak opmerkingen moeten maken over neusriem/bit/sporen/paspoort. Gelukkig niets af hoeven keuren, dat is wel fijn.

Unleash

Berichten: 1052
Geregistreerd: 23-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 16:57

Ik heb nu 11 proefjes gedaan in de B en nog nooit 1x dezelfde jury gehad geloof ik :j

Van de laatste 2 proeven moet ik de punten nog terug krijgen maar er is al wel een jury toegedeeld zie ik.

Naomi_Haffie

Berichten: 6948
Geregistreerd: 18-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 17:14

Ik heb 192 *\o/*
En fijn/ leuk commentaar dus ben blij!

Marieke1495

Berichten: 5219
Geregistreerd: 19-01-07
Woonplaats: Friesland

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 17:25

Allemaal weer leuke berichten!

Even een vraagje aan de jury's: kijken jullie liever naar iemand compleet in wedstrijdtenue of maakt het jullie niks uit en kan een net setje ook gewoon? (Ik weet dat het mag, maar ben wel benieuwd naar de mening van jury's.) :)

urosa

Berichten: 2454
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-21 17:48

Naomi_Haffie, mooie punten :D Gefeliciteerd!

Fijn WenK, heb je weer een paar blije mensen en in ieder geval niemand de moeite voor niks gedaan.

Caro29, bah. Met knarsen en een te strakke neusriem zou ik helemaal bang zijn voor kapotte wangen aan de binnenzijde. Maargoed...

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 17:53

Marieke1495 schreef:
Allemaal weer leuke berichten!

Even een vraagje aan de jury's: kijken jullie liever naar iemand compleet in wedstrijdtenue of maakt het jullie niks uit en kan een net setje ook gewoon? (Ik weet dat het mag, maar ben wel benieuwd naar de mening van jury's.) :)


Het maakt mij niks uit. Ik vind het wel fijn als het verzorgd is en niet donkere kleding op donker paard in donkere bak.

caro29
Berichten: 8046
Geregistreerd: 15-12-06

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 18:13

Maakt mij niet uit. Ik had van de week donker paard, donker achtergrond en witte rijbroek. Helaas viel paard volledig weg tegen de achtergrond. Dan helpt wedstrijd tenue ook niet

urosa

Berichten: 2454
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-21 21:27

Punten terug, toch nog 208. Zo blij *\o/*

Noukie
Berichten: 10948
Geregistreerd: 27-12-01

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 21:29

Gefeliciteerd!!!!

Marieke1495

Berichten: 5219
Geregistreerd: 19-01-07
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 21:29

urosa schreef:
Punten terug, toch nog 208. Zo blij *\o/*

*\o/* gefeliciteerd!

Texas02

Berichten: 4643
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 21:40

Gefeliciteerd met de punten weer!! :) Wij zouden eerst dit weekend weer opnemen, maar we krijgen nu Working Equitation training op stal, dus gaan we een andere keer weer filmen. Meer tijd om te trainen :)

Hootje

Berichten: 273
Geregistreerd: 05-05-18

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 21:45

Gefeliciteerd met de mooie punten urosa!

Ik wil een account aanmaken bij paardrijden.nl maar lukt steeds maar niet.. Maandag maar naar de servicedesk bellen, wou eigenlijk dit weekend mijn eerste proefje opnemen ;(

SpikkelFire

Berichten: 6696
Geregistreerd: 14-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 21:49

Gefeliciteerd met de goede punten iedereen! *\o/*

Wij gaan zondag weer opnemen.

Texas02

Berichten: 4643
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 21:53

Hootje schreef:
Gefeliciteerd met de mooie punten urosa!

Ik wil een account aanmaken bij paardrijden.nl maar lukt steeds maar niet.. Maandag maar naar de servicedesk bellen, wou eigenlijk dit weekend mijn eerste proefje opnemen ;(


Dat had een stalgenootje ook, zij zat met dat FEI nummer ofzo? Zij heeft de KNHS gemaild en ze hebben dat goed geregeld voor haar.. Je kunt wel nog steeds opnemen en dan volgende week insturen. Dan kun je geen twee meer insturen, maar altijd beter één dan helemaal niet, toch? :)

Hootje

Berichten: 273
Geregistreerd: 05-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 22:02

Texas02 schreef:
Hootje schreef:
Gefeliciteerd met de mooie punten urosa!

Ik wil een account aanmaken bij paardrijden.nl maar lukt steeds maar niet.. Maandag maar naar de servicedesk bellen, wou eigenlijk dit weekend mijn eerste proefje opnemen ;(


Dat had een stalgenootje ook, zij zat met dat FEI nummer ofzo? Zij heeft de KNHS gemaild en ze hebben dat goed geregeld voor haar.. Je kunt wel nog steeds opnemen en dan volgende week insturen. Dan kun je geen twee meer insturen, maar altijd beter één dan helemaal niet, toch? :)


Ja ik krijg dus maar geen mail(?) waarin ik mijn wachtwoord kan aanmaken, terwijl ik wel gewoon mail krijg van de KNHS, ik had even op gebruikersnaam vergeten geklikt om te kijken of ik uberhaupt wel mail krijg, maar dat krijg ik wel gewoon.. heel apart :(

Ja ik ga morgen sowieso oefenen hoor! En wellicht dat ik zondag dan wel een proefje opneem! Vond het wel erg jammer dat het aanmaken van mijn account maar niet gaat :+

Texas02

Berichten: 4643
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 22:07

Ja, snap ik! Ik kan er ook heel slecht tegen als iets niet gewoon zo werkt zoals het hoort :+

xJurdyWonanx

Berichten: 4052
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Heerlen

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 22:10

Ja de teleurstelling kan ik me wel goed voorstellen. Hopen dat het maandag lukt en je dan meteen een proefje kan insturen.

Ik ga morgen, ondanks dat ik nog geen punten heb, 1 of 2 proefjes opnemen. 1 stuur ik sowieso morgen in en de eventuele 2e als ik de punten terug heb en ze vrij oke zijn.

N_B_N
Berichten: 1963
Geregistreerd: 03-12-10
Woonplaats: Heijningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 22:48

Hootje schreef:
Ja ik krijg dus maar geen mail(?) waarin ik mijn wachtwoord kan aanmaken, terwijl ik wel gewoon mail krijg van de KNHS, ik had even op gebruikersnaam vergeten geklikt om te kijken of ik uberhaupt wel mail krijg, maar dat krijg ik wel gewoon.. heel apart :(

Ja ik ga morgen sowieso oefenen hoor! En wellicht dat ik zondag dan wel een proefje opneem! Vond het wel erg jammer dat het aanmaken van mijn account maar niet gaat :+



Die mail kan wel 3 of 4 dagen duren zeker in het weekend