Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Moonlight17
Berichten: 2347
Geregistreerd: 16-06-09
Woonplaats: Venray

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-21 12:46

Vandaag mijn resultaten terug. Helemaal terecht commentaar. 186,5 punt. Ik kan nergens vinden dat ik het hele paard moet laten zien volgens de uitleg? Mis ik ergens een stukje informatie

caro29
Berichten: 8046
Geregistreerd: 15-12-06

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-21 12:51

Gewoon te vinden op paardrijden.nl. Staat precies bij hoe je het moet doen en een instructie film

Lein_

Berichten: 2999
Geregistreerd: 05-08-05

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-21 15:52

Met 199,5 van de week de laatste 2 WP in de B gescoord!
Op naar L1, wat in de les vanmorgen toch nog best effe oefenen bleek, hihi.
Zodra we (oké ik) het een beetje onder de knie hebben maar weer filmen!

CahiraJM

Berichten: 9
Geregistreerd: 16-01-21

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-21 19:10

Hier nog in afwachting van de punten. Maandag ochtend ingestuurd :):)
Laatste 2 keer had ik binnen 2 dagen de beoordeling, helaas nu iets minder geluk.

xJurdyWonanx

Berichten: 4052
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Heerlen

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-21 19:23

Hier ook in afwachting van de punten vorige week zaterdag en vandaag een nieuwe proef ingestuurd. Vorige week vond ik minder goed gaan, maar vandaag ging hij eigenlijk wel echt lekker. Ben benieuwd weer.

Marieke1495

Berichten: 5219
Geregistreerd: 19-01-07
Woonplaats: Friesland

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-21 19:41

Ik wacht ook nog op mijn punten van vorige week. Afgelopen week even niet ingestuurd, volgende week maar weer! :)

leonie87

Berichten: 4467
Geregistreerd: 05-03-10
Woonplaats: regio Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-21 21:22

Ik heb er vandaag 7 van de 10 gedaan. Had B paarden. Eindelijk eens gewoon goede voorstelrondjes! En ook nette proeven. Soms het idee dat het mensen gewoon niet zo veel uitmaakt, stuur maar op want anders hebben we deze week niks... :')
Morgen de laatste 3 dus sorry als je daarbij zit :+

Moonlight ik denk dat ik dat geweest ben. Was bij jou de letter F niet goed zichtbaar?
Het kijkt echt veel prettiger en is ook de bedoeling dat het hele paard van beide zijkanten getoond word. Zo kunnen er geen aftekeningen gemist worden. Die van mij heef bv een witte vlek op zijn kont :Y) die valt niet op als ik alleen benen film.

SpikkelFire ik denk dat ik ook jou proef gehad heb. Goudkleurige vos toch? Ik zit even terug te kijken. Bij 20 van de 21 onderdelen staat commentaar alleen idd niks onderaan maar denk dat je hier ook wel wat mee kan toch? (er van uitgaand dat jij dat bent)
Laatst bijgewerkt door leonie87 op 24-04-21 21:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Bib114

Berichten: 1
Geregistreerd: 18-03-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-21 21:30

Ik zit nog te wachten op mijn puntjes. Nu een week geleden. Dus ben heel erg benieuwd ☺️

CahiraJM

Berichten: 9
Geregistreerd: 16-01-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-21 21:31

leonie87 schreef:
Morgen de laatste 3 dus sorry als je daarbij zit :+


We wachten rustig af :D

SpikkelFire

Berichten: 6696
Geregistreerd: 14-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-21 21:32

@leonie: ja dat ben ik idd! Overal een opmerking is zeker fijn, wat ik persoonlijk fijn vind is een iets van een 'grote' aanbeveling, hoe het algemene plaatje beter kan zeg maar. :o Beetje lastig uit te leggen en misschien vinden ook genoeg mensen dat niet nodig haha :D Maar ik kan zeker weer wat met de feedback die bij de onderdelen staat en we gaan er weer mee aan de slag +:)+

Ook fijn dat het voorstellen goed was! Haha. Ik twijfelde want mijn filmer deed haar hand niet helemaal aan de bovenkant bij de neusriem maar net ernaast. Dus twijfelde of dat genoeg was.

leonie87

Berichten: 4467
Geregistreerd: 05-03-10
Woonplaats: regio Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-21 21:40

Zou wel heeeel toevallig zijn als ik 4 bokkers heb :') :j maar wie weet.

Fijn dat je er wel mee vooruit kan Spikkel. Ik denk zelf altijd als je al het commentaar samenvoegt komt je vanzelf tot een groot geheel. Soms schrijf ik er wel wat bij als ik denk dat dit niet het geval is. Maar soms heb je van die jury's die hebben bij 30 combinaties staan. "leuke combinatie en fijne proef, of jammer van de foutjes of. Nouja je snapt me, super cliché overal hetzelfde.
Als het niks toevoegt in mijn ogen, doe ik het niet. Al had ik er bij jou graag bij gezet, wat een gave kleur heeft je paard :+ maar dat voegt ook zo weinig toe :=
Neusriem zal zo duidelijk los, dat was prima voor mij.

SpikkelFire

Berichten: 6696
Geregistreerd: 14-06-05

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-21 21:47

Hahaha ja dat is zeker waar! Ik ga het protocol iig even doornemen met mijn instructrice, zij kan dat goed doorvertalen naar mij :D

Was wel heel blij met de 7ens voor de middendraf, had daar al wat meer op geoefend afgelopen tijd! En een 8 voor verzorging, was het 1.5 uur knotten dan toch waard :D

Elitedeux

Berichten: 692
Geregistreerd: 25-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-21 22:03

Nette punten komen er voorbij! Ik wacht ook nog steeds op mijn punten van vorige week zondag, nog even geduld hebben dus.

Morgen hebben we een onderlinge wedstrijd die bij mij voor punten mee tellen omdat ik jonger dan 27 ben. Vandaag fijn gelest dus ben benieuwd :o

Texas02

Berichten: 4649
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-21 22:09

Wat een mooie punten weer, gefeliciteerd iedereen!

Succes morgen, Elitedeux!

Moonlight17
Berichten: 2347
Geregistreerd: 16-06-09
Woonplaats: Venray

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 08:34

leonie87 schreef:
Ik heb er vandaag 7 van de 10 gedaan. Had B paarden. Eindelijk eens gewoon goede voorstelrondjes! En ook nette proeven. Soms het idee dat het mensen gewoon niet zo veel uitmaakt, stuur maar op want anders hebben we deze week niks... :')
Morgen de laatste 3 dus sorry als je daarbij zit :+

Moonlight ik denk dat ik dat geweest ben. Was bij jou de letter F niet goed zichtbaar?
Het kijkt echt veel prettiger en is ook de bedoeling dat het hele paard van beide zijkanten getoond word. Zo kunnen er geen aftekeningen gemist worden. Die van mij heef bv een witte vlek op zijn kont :Y) die valt niet op als ik alleen benen film.

SpikkelFire ik denk dat ik ook jou proef gehad heb. Goudkleurige vos toch? Ik zit even terug te kijken. Bij 20 van de 21 onderdelen staat commentaar alleen idd niks onderaan maar denk dat je hier ook wel wat mee kan toch? (er van uitgaand dat jij dat bent)


Hoi Leonie, ik denk het wel. Zon veroorzaakte inderdaad dat de F en soms de A bordjes weg waren. Maar daar kom je natuurlijk pas na het filmen achter. Moet ik voor de volgende keer wat aan doen. Ik heb letterlijk de Knhs site gevolgd in hun verwoording van wat je moet filmen bij het rondje, dus vandaar dat ik de opmerking niet snapte. Met je extra uitleg hier snap ik het in ieder geval beter. Dank je wel. Met je overige opmerkingen was ik het in ieder geval eens, dus dank je wel voor de moeite.

Ballard_L

Berichten: 2497
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Kollumerzwaag

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 08:52

Wat grappig dat je zo toch nog verduidelijking hebt kunnen vragen :)

Ik had gisteravond mijn punten terug. 191,5 in de L1. Beetje teleurgesteld, want ik kan veel beter, maar de punten waren helemaal terecht! Ik had twee proeven gereden en deze eerste ging wat minder, dus ben heel benieuwd naar de volgende die ik morgen ga insturen :)

bamsy

Berichten: 1118
Geregistreerd: 21-02-06
Woonplaats: Steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 09:08

Bijrijdster donderdag gefilmd en vrijdag avond al punten terug. 187.5 dus na het onterecht gestart zijn ze nu officieel L1 **\O/** zo trots op die 2 <3

Ik ben vooral zenuwachtig voor het filmen omdat ik bang ben iets fout te doen maar ik heb nu 3 keer gefilmd en geen commentaar gehad op dingen die niet goed waren dus dat kan ik los gaan laten. Ik film eerst netjes de 2 bladzijde met levensnummer en aftekeningen terwijl ik de datum, ruiter en paard noem. Van paspoort naar shot van volledig paard waarbij zijn 2 witte voeten en kol te zien zijn. De loop ik er naartoe, film zijn kol en loop een rondje rechtsom startend bij de voorbenen, ff dichterbij de spoor links, terwijl ik achterlangs loop film ik de achterbenen, loop door om de rechterspoor te filmen en eindig bij beide kanten bit en neusriem om vervolgens achteruit richting C te lopen in de hoop niet te struikelen over de sproeier die de C markeerd _O-

Over 2 weken gaat ze op locatie starten bij de vereniging *D

noor14

Berichten: 747
Geregistreerd: 23-10-08
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 11:35

Ik kom even binnenvallen in dit topic, heb niet alles gelezen.
Maar ik heb dus een filmpje net geüpload maar heb per ongeluk de verkeerde geüpload...
het was een filmpje van 1 seconde ipv de hele proef...
kan ik die verwijderen en de goede uploaden?
Of heb ik nu pech?
Kan er nergens iets over vinden helaas

CahiraJM

Berichten: 9
Geregistreerd: 16-01-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 12:14

noor14 schreef:
Ik kom even binnenvallen in dit topic, heb niet alles gelezen.
Maar ik heb dus een filmpje net geüpload maar heb per ongeluk de verkeerde geüpload...
het was een filmpje van 1 seconde ipv de hele proef...
kan ik die verwijderen en de goede uploaden?
Of heb ik nu pech?
Kan er nergens iets over vinden helaas


Heb je hem al doorgestuurd naar de jury? Want anders zou je nog een nieuwe kunnen uploaden en naar de jury sturen.

Punten inmiddels gekregen (195). Super blij! Nog maar 2 wp te gaan! *\o/*

xJurdyWonanx

Berichten: 4052
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 12:21

CahiraJM schreef:
noor14 schreef:
Ik kom even binnenvallen in dit topic, heb niet alles gelezen.
Maar ik heb dus een filmpje net geüpload maar heb per ongeluk de verkeerde geüpload...
het was een filmpje van 1 seconde ipv de hele proef...
kan ik die verwijderen en de goede uploaden?
Of heb ik nu pech?
Kan er nergens iets over vinden helaas


Heb je hem al doorgestuurd naar de jury? Want anders zou je nog een nieuwe kunnen uploaden en naar de jury sturen.

Punten inmiddels gekregen (195). Super blij! Nog maar 2 wp te gaan! *\o/*


Gefeliciteerd! Ga je daarna meteen door naar het L of door in de B/wedstrijdpauze?

noor14

Berichten: 747
Geregistreerd: 23-10-08
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 12:25

CahiraJM schreef:
noor14 schreef:
Ik kom even binnenvallen in dit topic, heb niet alles gelezen.
Maar ik heb dus een filmpje net geüpload maar heb per ongeluk de verkeerde geüpload...
het was een filmpje van 1 seconde ipv de hele proef...
kan ik die verwijderen en de goede uploaden?
Of heb ik nu pech?
Kan er nergens iets over vinden helaas


Heb je hem al doorgestuurd naar de jury? Want anders zou je nog een nieuwe kunnen uploaden en naar de jury sturen.

Punten inmiddels gekregen (195). Super blij! Nog maar 2 wp te gaan! *\o/*


Ja helaas wel, kan nu geen nieuw filmpje uploaden.
Hopelijk wil de KNHS me wel tegemoet komen met het betalen...

CahiraJM

Berichten: 9
Geregistreerd: 16-01-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 12:41

Citaat:
Gefeliciteerd! Ga je daarna meteen door naar het L of door in de B/wedstrijdpauze?


Dat is een goede vraag haha. Ik denk eerst even de L1 onderdelen wat serieuzer oppakken in de training en aan de hand daarvan kijken of het al wijs is om een keer te starten. Ik denk dat we het wel zouden moeten kunnen, maar ik heb nog niet besloten hoe of wat.

Akke_sSpring

Berichten: 991
Geregistreerd: 02-01-09

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 15:25

Zo balen, vandaag proefje opgenomen met een vriendin die voor het eerst filmde. Ik dacht alles goed voor elkaar te hebben en nu zag ik bij het groeten dat ze de camera verticaal ipv horizontaal hield. Volgens mij kan ik het dan niet insturen of is dat veranderd?

Tierania_
Berichten: 4509
Geregistreerd: 29-11-05

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 15:52

Hier vanmiddag weer een proefje opgenomen maar die kan ik morgen pas insturen. Helaas de punten nog niet terug van vorige week zondag.

Elitedeux

Berichten: 692
Geregistreerd: 25-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 17:55

M'n punten zojuist terug gehad van m'n proefje dat ik vorige week zondag heb opgenomen..205,5 punten :wow: Het ging wel fijn maar dit aantal verbaasde mij. De teller staat hierdoor alweer op 3 winstpunten in de M1 *\o/*