Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 19:25

Leuk dat het toch iets blijft leven.

Ik ga mijn licentie laten verlopen helaas. De mogelijkheden voor bijscholing waren erg beperkt en mijn tijd ook. Daardoor helaas geen bijscholing dit jaar en dus komend jaar geen bevoegdheid meer. Jammer, maar het is niet anders...

BellaX
Berichten: 8
Geregistreerd: 26-09-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 21:13

SpikkelFire schreef:
Ik zal het eens nalopen met stappen, denk dat het niet veel scheelt. Goed om te horen dat je er geen problemen mee hebt gehad!

C en A zitten recht tegenover elkaar. Kwam er ook pas achter dat ze uit het midden zaten toen mn instructrice dat zei :+

Denk dat de filmer in de bak moet staan, we hebben houtwerk (balken). Of de persoon moet op een verhoging gaan staan?


De hele combinatie moet constant in beeld zijn. Als dit niet kan ivm bakrand dan dient de filmer in de bak te staan en mee te draaien. Zo heeft de knhs het mij verteld en mijn voorgaande proefjes zijn hierop goedgekeurd.

Aankomende donderdag staat een proefje opnemen weer op de planning! Even hopen op een puntje erbij 8-)

caro29
Berichten: 8046
Geregistreerd: 15-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 22:25

WenK schreef:
Leuk dat het toch iets blijft leven.

Ik ga mijn licentie laten verlopen helaas. De mogelijkheden voor bijscholing waren erg beperkt en mijn tijd ook. Daardoor helaas geen bijscholing dit jaar en dus komend jaar geen bevoegdheid meer. Jammer, maar het is niet anders...


Hier hetzelfde. Ik red de bijscholingen ook niet en oppas wordt moeilijker (kind met beperking) en betaalde oppas kan niet uit. Meer dan 10 jaar jury. Het online jureren was voor mij een uitkomst. 1 licentie was ik al kwijt en de andere 2 ga ik ook nu kwijtraken

NorwayFjord

Berichten: 3157
Geregistreerd: 10-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 20:41

Oh wat jammer voor jullie zeg dat jullie de licenties moeten laten verlopen!

Hier net mijn punten binnen van de proef die ik gister (!!) had ingestuurd, echt super snel! 182,5 gereden dus toch weer puntje erbij en dit waren ook echt niet mijn beste proeven ooit dus tevreden mee. Staat echt suuuuuper veel feedback bij, bij elk punt staat wel een verhaaltje! Daar kunnen we wat mee dus lekker mee aan de slag :D

Paisy

Berichten: 219
Geregistreerd: 18-01-12

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 23:55

Wat jammer dat jullie de licenties kwijtraken!

Wat snel al NorwayFjord! Ik zit nog vol in spanning te wachten van de proef die ik vorige week heb ingestuurd. Welke klasse was je gestart?

NorwayFjord

Berichten: 3157
Geregistreerd: 10-02-08

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 06:23

Ja echt mega snel, zo snel heb ik hem nog niet eerder terug gehad. Ik start L1 :)

Ingrid_ms
Berichten: 211
Geregistreerd: 31-08-19
Woonplaats: Haren

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 06:24

Ik ga van de week voor het eerst een online proefje opnemen en opsturen. Mijn paard en ik gaan voor het eerst L starten en ik ben benieuwd waar we staan en waar we nog harder aan moeten werken.

NorwayFjord

Berichten: 3157
Geregistreerd: 10-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 07:52

Ahh leuk, succes! Hier gister de uitslag van mijn andere proef terug gekregen en we hebben 190,5 gehaald. Super tevreden mee! Gister ook op wedstrijd 2 puntjes gehaald dus nu zijn we L1+9. Ga nu aanstaande zaterdag nog 2 proeven opnemen en dan zijn we hopelijk L2 :D

Ingrid_ms
Berichten: 211
Geregistreerd: 31-08-19
Woonplaats: Haren

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 08:31

Gefeliciteerd!!

don110

Berichten: 715
Geregistreerd: 14-01-10

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 10:23

Hi! Ik meld mij hier ook. :D Leuk om te lezen allemaal!!

Voor mijn eerste ingezonden proefje 191,5 punten teruggekregen en nu wachten op de uitslag van de 2e. 30 oktober voor het eerst op echte wedstrijd, super fijn dat het ook online kan want ik denk dat het een mooie oefening is zo!

LaDonna75

Berichten: 2163
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Gelderland

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 11:40

Zo leuk te lezen inderdaad! Ik wil ook een keer een proef insturen, zal dan L2 worden, maar doen jullie dan de proef uit het hoofd en iemand anders filmt dan, of 2 hulpjes?

Ingrid_ms
Berichten: 211
Geregistreerd: 31-08-19
Woonplaats: Haren

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 11:47

Ik ga hem uit mijn hoofd rijden en dan filmt mijn vriend. Maar dit is wel mijn 1ste keer dus ik weet niet of het gaat bevallen :))

don110

Berichten: 715
Geregistreerd: 14-01-10

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 11:56

Ik rij de proef ook uit mijn hoofd en mijn moeder helpt filmen. Anders wordt het wel een heel gedoe haha. Bevalt prima!

NorwayFjord

Berichten: 3157
Geregistreerd: 10-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 12:13

Hier ook bijna elke keer uit mijn hoofd gereden en vriendin filmt :) Meestal als we filmen is er verder niemand op stal dus moet wel haha.

WhiteCanary

Berichten: 38
Geregistreerd: 13-07-15

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 14:54

Ik ga vanavond weer opnemen. Hier wel altijd een voorlezer en filmer. Ik word bloednerveus als ik de proef uit mijn hoofd moet rijden

BellaX
Berichten: 8
Geregistreerd: 26-09-22

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 16:57

Ik rij ook altijd de proef uit mijn hoofd. Neem dan gelijk in de training stukjes uit de proef mee. Ik wacht nog op punten van de meest dramatische proef ooit met mijn ontzettend hengstige merrie :=
Niet tevreden maar wel ingestuurd zeg ik dan maar. Ben benieuwd wat de punten zijn op stukjes wat wel redelijk ging.

orkaan
Berichten: 3038
Geregistreerd: 27-09-06
Woonplaats: Everywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 18:08

Ik heb echt al veel online proeven mogen jureren, denk wel een stuk of 150

Kwa filmen..ik ben best coulant maar zodra het om dierenwelzijn gaat wel streng.

Bij de B krijg je nog een "waarschuwing" met die neusriem dat de vingers op het neusbot onder de neusriem moeten en dit ook zo te filmen met een linkje erbij naar de knhs website met de video van hoe te meten. Bij de hogere klasses proeven is het echt afkeur. Die neusriem is er nu al zolang en ik ga ervan uit dat een combinatie ook op de hoogte is van de regels.....

WhiteCanary

Berichten: 38
Geregistreerd: 13-07-15

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 23:04

Net mijn punten terug gehad, 24 uur na insturen. Lekker snel :)
181,5 punten, lager dan ik verwacht had maar wel weer lekker een puntje erbij

don110

Berichten: 715
Geregistreerd: 14-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 15:30

Gefeliciteerd! Toch lekker weer een puntje erbij. :)

Ik wacht nog op de uitslag van 2 ingestuurde proeven. Altijd weer spannend.

BellaX
Berichten: 8
Geregistreerd: 26-09-22

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 11:41

Ik heb net een proefje teruggekregen. Mijn meest dramatische proefje ooit is toch beloont met 182 punten *\o/*

Ingrid_ms
Berichten: 211
Geregistreerd: 31-08-19
Woonplaats: Haren

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 14:36

Super!! Gefeliciteerd!

don110

Berichten: 715
Geregistreerd: 14-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 23:13

Gefeliciteerd!!
Hier ook weer proefjes terug, 188 en 190 punten. :D
Commentaar kan ik mij helemaal in vinden en we gaan weer lekker aan de slag. Zondag eerste wedstrijd op locatie, kijken hoe dat gaat!

Ingrid_ms
Berichten: 211
Geregistreerd: 31-08-19
Woonplaats: Haren

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 06:54

Ik heb mijn proefje ook terug. Geen winstpunt maar wel leuk commentaar Wat ik aan heb. We gaan weer verder met trainen en dan binnenkort weer een proefje opnemen!

WhiteCanary

Berichten: 38
Geregistreerd: 13-07-15

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 19:07

Wauw! Net de punten terug van mijn laatste online proef! 194,5! Wat ben ik hier blij mee. Met een 8 voor wijken wat voor ons lange tijd een valkuil is geweest. Trots!
En waarschijnlijk was dit mijn allerlaatste online proef. Wij zijn nu L2+8 en met nog 2 wedstrijden op de kalender komende 2 weken is de kans groot dat wij daarna M1 mogen starten. Jammer dat het dan niet meer online mag.

BellaX
Berichten: 8
Geregistreerd: 26-09-22

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 21:43

Ik heb net weer een proefje terug gekregen. 187 punten dus weer een winstpunt erbij! Eind september mijn L debuut gemaakt en nu al L1+4 met m’n springpaard <3