Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Hoe werkt een dag- week of maand startpas?

 
Profiel   

Hi allemaal!
Ik wil in de toekomst met mijn paardje zo nu en dan (zeg 4x per jaar ofzoiets) een (spring)wedstrijdje starten nu vind ik het nogal veel om voor 4x een hele startpas aan te vragen en heb ik gelezen dat er ook dag/week/maand startpassen te krijgen zijn. Ik ben nog niet op officiële knhs wedstrijden geweest dus zal ik eerst een winstpunt in de dressuur moeten behalen voordat ik springwedstrijden mag starten.

Nu vroeg ik mij af of als ik een dagpas aanvraag voor de dressuurwedstrijd en daar bijv een winstpunt rijdt en ik een halfjaar later een dagpas aanvraag voor een springwedstrijd, dit winstpunt overgenomen wordt? Of start je iedere dag/week/maand startpas weer met een teller op 0?

Alvast bedankt!!!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-21 20:52 



 
Profiel   

De winstpunten die je haalt blijven gewoon staan hoor! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-21 20:58 



 
Profiel   

xSannee schreef
De winstpunten die je haalt blijven gewoon staan hoor! :j
aaah wat top!!! dankjewel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-21 21:03 



 
Profiel   

De winstpunten blijven inderdaad staan maar ik zou wel even goed van te voren proberen te bedenken wat je wil. Ik geloof dat 5x een pas voor 1 dag al duurder is dan een jaarkaart en bij de week of maand pas moet je helemaal opletten. Stel je wil alvast 1x dressuren om je punt te rijden en bent van plan pas een hele tijd later te gaan springen kan een dagpas zeker een goede oplossing zijn. Maar als je toch stiekem wat vaker weg wil, zelfs met eens per 2 maanden starten is een startpas voor een jaar al goedkoper. Ik adviseer om het zeker even goed door te rekenen. Ook als je je moet afmelden bij een dagpas (weersomstandigheden, paard kreupel noem het maar op) is de pas niet alsnog op een andere dag in te zetten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-21 21:16 



 
Profiel   

0000 schreef
De winstpunten blijven inderdaad staan maar ik zou wel even goed van te voren proberen te bedenken wat je wil. Ik geloof dat 5x een pas voor 1 dag al duurder is dan een jaarkaart en bij de week of maand pas moet je helemaal opletten. Stel je wil alvast 1x dressuren om je punt te rijden en bent van plan pas een hele tijd later te gaan springen kan een dagpas zeker een goede oplossing zijn. Maar als je toch stiekem wat vaker weg wil, zelfs met eens per 2 maanden starten is een startpas voor een jaar al goedkoper. Ik adviseer om het zeker even goed door te rekenen. Ook als je je moet afmelden bij een dagpas (weersomstandigheden, paard kreupel noem het maar op) is de pas niet alsnog op een andere dag in te zetten.
Dankjewel!! Ik heb waarschijnlijk geen trailer tot mijn beschikking dus ik ben van plan de wedstrijden mee te rijden bij de vereniging die 1x in de zoveel tijd georganiseerd worden maar door corona etc heb ik geen flauw idee hoevaak dat is, maar thanks voor de tip! Ik ga het eens uitrekenen

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-21 21:42 



 
Profiel   

Als je minimaal 6x in een jaar start, is een startpas voor een jaar even duur, als wanneer je 6x een dagpas koopt.

Dagpas €19,50
Weekpas €29,95
Maandpas €49,00
Jaarpas €118,00

Het zou jammer zijn om 8x een dag pas aan te vragen, dan is een jaar pas goedkoper!

Zoals eerder gezegd, je winstpunten blijven gewoon staan.
Voor onderlinge wedstrijden is er natuurlijk geen startpas nodig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-21 22:01 



 
Profiel   

Zou je nu met een weekpas 2x online filmpjes kunnen inleveren? De evenementen lopen van maandag tm zondag en een weekpas kun je ook van bijvoorbeeld woensdag tm dinsdag doen? Dan kan met 2 evenementen mee doen. Of heb ik dat mis?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-21 22:06 



 
Profiel   

HarmanyL schreef
Zou je nu met een weekpas 2x online filmpjes kunnen inleveren? De evenementen lopen van maandag tm zondag en een weekpas kun je ook van bijvoorbeeld woensdag tm dinsdag doen? Dan kan met 2 evenementen mee doen. Of heb ik dat mis?


Ik denk dat een weekpas gewoon 7 dagen is, ongeacht op welke datum je de pas start.

Maar deze vraag kun je altijd stellen aan de knhs.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-21 22:04 



 
Profiel   

Geloof dat mijn vraag wel past in dit topic.

Als ik een maand startpas aanvraag en ik laat hem ingaan op 25 april,
kan ik me dan gewoon vandaag opgeven voor een wedstrijd van die dag? :D

Eerder heb ik altijd een startpas voor een jaar gehad maar wil eerst een maandje kijken hoe ik het weer vind om wedstrijden te rijden en aangezien er een hippische week aan zit te komen op de vereneging waar ik rijd :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-21 13:05 



 
Profiel   

Felien, ja dat kan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-21 13:28 



 
Profiel   

nessinator schreef
Felien, ja dat kan!

:D Dank je!!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-21 13:37 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen