Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Knhs en corona

 
Profiel   

Hoi,

Zoals vele andere moet ook ik de startpaa volledig betalen terwijl we niet kunnen starten. Zeker niet in mijn geval in het springen. KNHS wil geen regeling treffen of maar een cent tegemoet komen. Die belachelijk dure masterclass die je gratis kreeg is voor mij geen goede compensatie.

Is er toevallig al iemand die het juridisch heeft opgepakt? Als ik online lees dient een organisatie je geld terug te geven als ze de geboden dienst niet kunnen waarmaken en dat is wat hier gebeurt in mijn ogen. Maar volgens KNHS hoeven hun dit niet.

Groetjes
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-21 18:33 



 
Profiel   

Ik denk niet dat je erg sterk staat als je dit juridisch op zou willen pakken. Je geeft aan de startpas te hebben voor het springen, maar ik vermoed dat het argument dan zal zijn dat de diensten die met de startpas aangeboden worden (=springen en dressuur) nog wel waargemaakt worden door online starten.
Dat jij de startpas alleen voor het springen hebt, is vermoed ik niet voldoende om juridisch hard te kunnen maken dat een dienst niet waargemaakt is.

Ik ben het met je eens dat die masterclass niks voorstelde.. Ik heb de dressuur variant gekozen en ben blij dat ik daar geen €150 ( :wow: ) voor betaald heb.. Ik heb zes onderdelen gekeken en niks nieuws gehoord. En daarmee ben ik (vermoed ik) niet de enige, want ik vond het allemaal vrij algemeen en basis blijven. Iedereen die zich wat in het (dressuurmatig) trainen verdiept heeft zal dit wel al tegengekomen zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-21 21:21 



 
Profiel   

Die van Alex stelde inderdaad niks voor. Ik heb later die van Imke nog aangeschaft voor 50 euro, als ik het goed heb. En die is dan wel weer heel informatief en leerzaam. Die geeft echt een kijkje in de keuken over hoe zij en haar moeder trainen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-21 22:19 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen