Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

wedstrijdruiter op niveau M2 en hoger?

 
Profiel   

zijn hier ook wedstrijdruiters zonder eigen paard die minimaal M2 rijden?

Zo ja, hoe doe je dat?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-21 13:50 



 
Profiel   

Ik ben M2 gestart met mijn bijrijdpaard. Is dat wat je bedoelt? Of bedoel je; M2 of hoger starten met bijvoorbeeld een manegepaard of een paard wat je niet frequent rijdt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-21 13:57 



 
Profiel   

Jahoor, meerdere keren zelfs.
Mijn moeder heeft toen ik tiener was gevraagd aan de manege houder of het mogelijk was om wedstrijden te gaan rijden.
En dat mocht, ik leasde het paard van hen en kon op concours. Dit paard heeft me naar het Z gebracht.

En daarna volgden een aantal bijrijdpaarden die ik mocht starten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-21 14:01 



 
Profiel   

friesiszwart schreef
Zo ja, hoe doe je dat?

Startpas (eventueel dagpas) aanvragen, inschrijven, opstappen, starten.


Het maakt natuurlijk veel verschil of je een beginnende ruiter bent die zonder eigen paard naar het M2 wil of iemand die al meerdere paarden Z2+ heeft uitgebracht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-21 14:04 



 
Profiel   

Snorlex schreef
Ik ben M2 gestart met mijn bijrijdpaard. Is dat wat je bedoelt? Of bedoel je; M2 of hoger starten met bijvoorbeeld een manegepaard of een paard wat je niet frequent rijdt?

wel een paard die je regelmatig traint wilde ik weten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 13:11 



 
Profiel   

Ja dat is geen probleem... vanaf de subtop is het bijvoorbeeld zelfs normaler om een paard van een ander te starten dan in de basis.
Maar je kan altijd op het paard van een ander starten. Hiervoor kan je zelfs ook voor 1 dag een startpas aanvragen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 13:16 



 
Profiel   

Ik was als 16jarige M1 bij de pony's toen ik voor een clubgenoot zijn pony ging rijden, deze reed ik 2 jaar later Z2-pony's (tussendoor hadden we deze pony wel gekocht)

Daarna de luxe gehad dat ik voor een fokker kon gaan rijden, daar 2 paarden gereden/opgeleid en nu alweer 10 jaar op een ander adres aan het rijden. Eerst fokte hij nog en kon ik de jonkies opleiden, ondertussen is de fokkerij gestopt en staan er nog maar 2 paarden, die ik beide rijd. Ik ben wel de enige die deze paarden rijd, dus niet als bijrijder.

Ondertussen meerdere paarden in het Z gereden waarvan er maar 1 van mezelf was (die gekocht toen er alleen maar te jong spul was om mee aan de slag te gaan, mocht wel daar stallen)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 13:24 



 
Profiel   

Ik ben opzoek naar een bijrijdpaard om uiteindelijk of eventing of springwedstrijden mee te gaan rijden in gelderland. Weet iemand mensen, of hoe ik met de zoektocht het beste kan beginnen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-24 02:20 



 
Profiel   

https://www.bokt.nl/markt/ad/522248/paa ... aangeboden
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-24 02:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen