Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 8 van de 50 [ 1232 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 50  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Met je pony tussen de paarden starten

 
Profiel   

Orange schreef
K_nolan schreef
Ik kom ook gezellig meepraten, ik heb een aantal haflingers. Zouden eigenlijk zondag de eerste wedstrijd hebben met mijn jonge hengst, best spannend want zou de eerste keer worden met andere paarden! Helaas vanwege het weer afgelast, dus misschien gaan we nu dinsdagavond

[ [url=m/nCigkA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eerste keer in de binnenbak van de week


[ [url=m/vJN1bw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tijdens de les

Hij is 1.48 en ik 1.80


Wauw wat een knappe hengst. Heeft veel body zeker? Ik ben 1.68 op een haffie van 1.48


Ja behoorlijk! De jouwe is ook echt leuk! Wolf groeit nog wel wat hoop dat hij op de 1.50 nog gaat komen
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-22 23:22 



 
Profiel   

K_nolan schreef
Ik kom ook gezellig meepraten, ik heb een aantal haflingers. Zouden eigenlijk zondag de eerste wedstrijd hebben met mijn jonge hengst, best spannend want zou de eerste keer worden met andere paarden! Helaas vanwege het weer afgelast, dus misschien gaan we nu dinsdagavond

[ [url=m/nCigkA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eerste keer in de binnenbak van de week


[ [url=m/vJN1bw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tijdens de les

Hij is 1.48 en ik 1.80


Wauw wat een knappe hengst. Heeft veel body zeker? Ik ben 1.68 op een haffie van 1.48[/quote]

Ja behoorlijk! De jouwe is ook echt leuk! Wolf groeit nog wel wat hoop dat hij op de 1.50 nog gaat komen[/quote]

Ah super leuk! Nog een jonkie dus? Mijne is ook 1.48 nu. Maar een merrie dus groeit niet meer denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-22 23:25 



 
Profiel   

Hij wordt over 2 maanden vier jaar opzich misstaat het niet, maar stiekem hoop ik wel op nog 2 centimeter hoe oud is je merrie nu?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-22 23:27 



 
Profiel   

Ik rij met mijn haflinger dressuurwedstrijden sinds vorig jaar april. Helaas vanaf het najaar tot februari bijna niet kunnen trainen door de slechte bak.
We zitten nu op L1+6. Mogen nog 1 wp thuis halen en 3 op locatie dus ik heb voor 23 april 2 proeven gepland staan elders.

Mijn doel is tot het M komen, maar we zien wel wat we eventueel daarna nog doen.

Daarnaast vorig jaar een begin gemaakt met crossen en komende week hebben we de eerste crossles op buitenterrein.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-22 08:06 



 
Profiel   

Leuk, een paar Haffies erbij! :)
Lekkere veelzijdige dieren zijn dat toch. Vroeger vond ik er niet veel aan, want lompe zware koudbloed, maar tegenwoordig zijn ze veel meer sport gefokt en zijn ze zo gaaf geworden <3

Mijn wedstrijd debuut is helaas even uitgesteld -O- Ziek, daarna de hele week regen en om het af te toppen kwam tante Corrie nog even in de hoek kijken :roll: Schiet lekker op zo. Ik zag nu een wedstrijd op de 23e. Eens kijken of dat gaat lukken

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-22 08:28 



 
Profiel   

Ik reageer ook weer eens. Afgelopen zondag mijn B debuut gehad. Eerste proef 182 en 2e proef 184. Dus 2 winstpunten *\o/* Aankomende zondag onze eerste oefencross.
Voor dressuur is mijn doel nu om uiteindelijk in de toekomst het L uit te rijden. Veel hoger zal er denk ik niet inzitten. Pino blijft toch een draver kruising. Springen en eventing voor nu B starten en verder zien we het wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-22 08:31 



 
Profiel   

Leuk, nog meer ponyruiters :) ook leuk dat jullie met “echte” pony’s rijden, geen te klein gebleven paarden. Hoewel die ook meetellen hoor.
Gaaf dat sommigen ook springen/cross gaan starten, ik zou graag willen dat ik meer lef had en dat ook kon. Ik heb wel een veelzijdigheidszadel erbij gekocht omdat ik eerdaags een keer een springles mee wil rijden, gewoon om te kijken wat ponylief daarvan vindt.
Wij gaan over een week weer starten, en ons doel is M1 worden want dan is het kroonpredicaat binnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-22 08:58 



 
Profiel   

Haha een hele Haflinger-invasie hier, leuk hoor!

Mijn 2e toekomstige wedstrijdpony is geboren. Nu 3-5 jaar wachten en dan kunnen we aan de slag :+
Dit wordt mijn duo, ik ben een recreatieruiter die het leuk vind om een wedstrijd mee te pakken op z'n tijd. Dus het gaat een beetje afhangen van interesse en talent met wie ik wat ga doen. Voor nu eerst maar even gezond groot worden.

Duitse rijpony Relpda (nu 10 maanden)
[ img ]

En Welsh partbred Nim, dochter van mijn oude wedstrijdpony. Toen met een B tussen de paarden geknotterd, ik hoop dat dit een C wordt. Nu 2 weken oud.
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-22 09:18 



 
Profiel   

K_nolan schreef
Hij wordt over 2 maanden vier jaar opzich misstaat het niet, maar stiekem hoop ik wel op nog 2 centimeter hoe oud is je merrie nu?


Wie weet groeit hij nog wat, en anders is hij evengoed prachtig. Hengsten en ruinen groeier wat langer door dan merries dacht ik?

Mijn haffie is bijna acht sinds haar vierde 1,5cm gegroeid (volgens de eigenaar) heb haar nu een klein jaartje bij me. Maar ze is vooral in de breedte gegroeid. Was heel iel en onbespierd toen ze kwam. Scheelt een dekenmaat met vorig jaar haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-22 09:24 



 
Profiel   

Jurdywonan wat een knappe haf, ziet er goed uit!

Noisy knappe paardjes in je profiel, rijdt je daar wedstrijden mee?

Lianne gefeliciteerd met je winstpunten! Dravers kunnen ontzettend veelzijdig zijn, leuk dat je ook springen en crossen doet!

Ladonna, Oeh vind welshjes altijd zo knap! Krijg je bij M1 + een kroonpredicaat? Of je pony dan al ster oid? Rijd je wedstrijden met de partbred?

Mooney ahhh knappe Nim ze is zo leuk! Hopelijk word ze een C tje. Aan haar looks zal het niet liggen iig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-22 09:32 



 
Profiel   

Orange schreef
Ladonna, Oeh vind welshjes altijd zo knap! Krijg je bij M1 + een kroonpredicaat? Of je pony dan al ster oid? Rijd je wedstrijden met de partbred?

Ja ik rij met de partbred wedstrijden. Ze is vorig jaar Keur geworden en bij M1+1 of een IBOP wordt ze dan Kroon.

[ img ]
Foto Wil Sme ets

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-22 11:38 



 
Profiel   

Orange schreef
K_nolan schreef
Ik kom ook gezellig meepraten, ik heb een aantal haflingers. Zouden eigenlijk zondag de eerste wedstrijd hebben met mijn jonge hengst, best spannend want zou de eerste keer worden met andere paarden! Helaas vanwege het weer afgelast, dus misschien gaan we nu dinsdagavond

[ [url=m/nCigkA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eerste keer in de binnenbak van de week


[ [url=m/vJN1bw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tijdens de les

Hij is 1.48 en ik 1.80


Wauw wat een knappe hengst. Heeft veel body zeker? Ik ben 1.68 op een haffie van 1.48


Ja behoorlijk! De jouwe is ook echt leuk! Wolf groeit nog wel wat hoop dat hij op de 1.50 nog gaat komen

Ah super leuk! Nog een jonkie dus? Mijne is ook 1.48 nu. Maar een merrie dus groeit niet meer denk ik.[/quote]

Zeg nooit nooit ;) Wij hadden een merrie die op 3 jaar 1.46cm was, die is uiteindelijk 1.52cm geworden ;) Haflingers zijn laatbloeiers :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-22 12:30 



 
Profiel   

Mag ik hier ook mee komen kletsen? (Al heb ik dus ook een haflinger :Y) ) en start ik officieel met een paard tussen de paarden }:0 want ik start in Belgie.
Vorig jaar onderling gereden op koudbloed wedstrijden en daar kampioen geworden in de B, dus dit jaar maar eens officieel proberen ook.

Heb niet zoveel rijfoto's want ik ben meestal alleen, maar dit zijn wij

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-22 21:37 



 
Profiel   

Ik heb mijn haflingermerrie van 1.45m zelf opgeleid en we rijden nu ZZzwaar.
Het kan dus prima
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-22 22:01 



 
Profiel   

Alweer 2 knappe haffies :)

@Fangio, hoe groot is jouw paard? Hij lijkt best wel aan de maat.

@Wendeltje, echt een gaaf gevoel moet dat zijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-22 09:25 



 
Profiel   

Fangio wat een knap dier, leuk nog meer haffies. Lekker gaan starten dan inderdaad.

Wendeltje wauw ZZ Zwaar wat goed! Hoe groot is ze?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-22 10:52 



 
Profiel   

Bedankt <3

Ik hoor het wel vaker inderdaad, maar hij is niet supergroot. Op de keuring gemeten op 153,5 cm. Maar dat valt in belgie wel al onder de paarden, aangezien ze geen E-maat kennen daar.
Nuja, ik maak me geen illusies, officieel zal het wel wat minder zijn, want op de onderlinge wedstrijden wordt wel royaal gepunt, maar ik denk wel dat we klaar zijn om toch ook officeel te starten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-22 15:57 



 
Profiel   

Stil hier, maar ik wil dit toch even vermelden :Y)
Vandaag voor het eerst officieel gestart en een mooie 63% voor elkaar gekregen in de niveau 1. Erg trots op, want het is allemaal nog wat hoog gegrepen en niet alle oefeningen zijn al even goed bevestigd. De kop is eraf!


Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-22 20:14 



 
Profiel   

Fangio schreef
Stil hier, maar ik wil dit toch even vermelden :Y)
Vandaag voor het eerst officieel gestart en een mooie 63% voor elkaar gekregen in de niveau 1. Erg trots op, want het is allemaal nog wat hoog gegrepen en niet alle oefeningen zijn al even goed bevestigd. De kop is eraf!

[ Video ]


Super knap zeg, gefeliciteerd! Mag je zeker trots op zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-22 20:23 



 
Profiel   

Fangio schreef
Stil hier, maar ik wil dit toch even vermelden :Y)
Vandaag voor het eerst officieel gestart en een mooie 63% voor elkaar gekregen in de niveau 1. Erg trots op, want het is allemaal nog wat hoog gegrepen en niet alle oefeningen zijn al even goed bevestigd. De kop is eraf!

[ Video ]



Oeh!! Gefeliciteerd!! Dat is een super score voor de eerste keer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-22 20:34 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-22 20:38 



 
Profiel   

Afgelopen weekend meegedaan met Texelweekend springen en dressuur.
Eerst een rondje 90 om even in te komen, daarna 100 helaas wel wat balkjes omdat ze te enthousiast word.

En dressuur ook heerlijk gereden nog een keer 4e en 5e en 2x winst 193.5 en 183.5 in de M1 tussen de paarden.

[ img ]

[ img ]

Volgende maand onze eerste cross, ben zo benieuwd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-22 20:51 



 
Profiel   

Gefeliciteerd allemaal!

@Fangio wat is niveau 1?

Volgende week mag ik weer met de pony op stap. Vorige week zijn we ook geweest. Ik heb lekker ontspannen kunnen rondrijden, niet perfect, en last van een steekbeest op Sanaa waardoor ze in de 1e proef naar het beest moest happen :Y)
Maar een ontspannen pony! Wel wat te rond opkrullen en neusje er niet genoeg uit, maar ook mooie stukken. En er weer lekker aan kunnen rijden. Geen winstpunten maar dat komt wel. 174,5 en 179 en 3e in de tweede proef (dus niet hoog gejureerd).
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-22 21:21 



 
Profiel   

Ik denk dat niveau 1 ongeveer te vergelijken is met het L2? Er zit 10m wijken in, middengalop, achterwaarts en een volte 10m in galop. Maar ik vind de stap van niveau 0 erg groot (dat is gewoon B zegmaar). Mijne is ook echt nog niet genoeg op het achterbeen voor een volte van 10m in galop en 10m wijken of netjes achterwaarts is ook nog niet helemaal bevestigd, maargoed.

@Orange, gefeliciteerd! Mooie punten Zo!
@Ladonna, het plaatje ziet er wel prachtig uit iig <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-22 21:27 



 
Profiel   

Orange ook gefeliciteerd!
En Ladonna, mooie combinatie zijn jullie
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-22 21:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 8 van de 50 [ 1232 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 50  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen