Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Rijvereniging West Veluwe

 
Profiel   

Hoi allen,

Ik ben onlangs met mijn paard van stal verhuisd naar Gelderland. Ik ben eigenlijk altijd al lid geweest van een rijvereniging in de regio Utrecht, maar nu is dat niet meer zo handig. De vereniging waar vanuit een aantal van stal zich bij aansluiten vind ik best prijzig en daarnaast wordt er ook verwacht dat je minimaal 4x per jaar helpt bij activiteiten. Dit is ook logisch, want het lidmaatschap is inclusief lessen en gebruik van faciliteiten, alleen zal ik daar geen gebruik van maken, omdat ik dat op stal heb geregeld.

Ik zoek dus eigenlijk een vereniging op papier in de kring Gelderland West Veluwe waar ik lid kan worden.

Hebben jullie tips?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-21 09:45 



 
Profiel   

Bij ons ( Scherpenzeel, Willaerruiters) kan je voor €50 startkaart lid worden. Dan zit je in dezelfde regio

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-21 09:51 



 
Profiel   

hesterve schreef
Bij ons ( Scherpenzeel, Willaerruiters) kan je voor €50 startkaart lid worden. Dan zit je in dezelfde regio

Dankjewel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-21 10:25 



 
Profiel   

HC de schalm is een papieren vereniging voor 25 euro per jaar uit mijn hoofd. Maar die zit wel in Renswoude dus dat is net utrecht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-21 10:28 



 
Profiel   

Joki schreef
HC de schalm is een papieren vereniging voor 25 euro per jaar uit mijn hoofd. Maar die zit wel in Renswoude dus dat is net utrecht

Dankjewel, dat is minder handig voor selecties, dus ik zoek echt deze regio.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-21 10:49 



 
Profiel   

RZN? Was altijd de rijvereniging van Manege Kraaij in Nijkerkerveen…

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-21 12:08 



 
Profiel   

AmenteC schreef
RZN? Was altijd de rijvereniging van Manege Kraaij in Nijkerkerveen…

Ik ga kijken, dank!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 14:06 



 
Profiel   

LR stroe is een papieren vereniging waar ik voorheen lid van was.

Ik ben nu lid van Jacobs in Voorthuizen. 25 euro per jaar ook papieren vereniging

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-21 19:01 



 
Profiel   

paardje schreef
Joki schreef
HC de schalm is een papieren vereniging voor 25 euro per jaar uit mijn hoofd. Maar die zit wel in Renswoude dus dat is net utrecht

Dankjewel, dat is minder handig voor selecties, dus ik zoek echt deze regio.


Als je op de grens Utrecht/Gelderland woont, zou ik toch echt gaan voor een papieren vereniging in Utrecht. Daar hoef je veel minder selectie wedstrijden te rijden en het uiteindelijke regio kampioenschap is veel dichterbij.
Als ik kijk vanuit Nijkerk/Hoevelaken waar mijn paard staat, is het kampioenschap van Utrecht vaak een half uur rijden, maar die van Gelderland vaak een uur tot 5 kwartier (omdat de regio veel groter is).


Manege Slichtenhorst heeft ook een papieren vereniging waarbij je volgens mij korting krijgt als je op de eigen wedstrijden start.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-21 19:05 



 
Profiel   

Elise_K schreef
Als je op de grens Utrecht/Gelderland woont, zou ik toch echt gaan voor een papieren vereniging in Utrecht. Daar hoef je veel minder selectie wedstrijden te rijden en het uiteindelijke regio kampioenschap is veel dichterbij.
Als ik kijk vanuit Nijkerk/Hoevelaken waar mijn paard staat, is het kampioenschap van Utrecht vaak een half uur rijden, maar die van Gelderland vaak een uur tot 5 kwartier (omdat de regio veel groter is).


Manege Slichtenhorst heeft ook een papieren vereniging waarbij je volgens mij korting krijgt als je op de eigen wedstrijden start.

Ik begrijp het, maar de selecties zijn vaak gewoon bij ons op stal, dus dat is toch wel makkelijk :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-21 07:20 



 
Profiel   

Ben inmiddels lid van RZN. Dank voor de reacties!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-21 07:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen