Veranderingen overstap Subtop

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
miriammiddel

Berichten: 279
Geregistreerd: 18-10-08
Woonplaats: Leek

Veranderingen overstap Subtop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-21 19:37

Hallo allemaal!

Ik heb laatst de winstpunten bij elkaar gereden om de overgang naar het ZZ-Zwaar te mogen maken!
Hartstikke gaaf natuurlijk, alleen dit is voor mij helemaal nieuw en ik lees en hoor soms dat hier nogal wat verschillen in zitten.

Zo is het baan verkennen niet meer in de baan meende ik? Is een hoofdstelnummer verplicht? Hoe zit het met het voorlezen van proeven?

Wie kan mij iets meer informatie hierover geven, want ben helemaal niet thuis in de subtop!

Hartstikke bedankt alvast!

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re: Veranderingen overstap Subtop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-21 19:41

Baan verkennen mag je gewoon in de baan doen en je mag ook gewoon vanuit de ring starten. Hoofdstelnummer is verplicht, meestal is je nummer de laatste drie cijfers van je combinatienummer maar soms wijkt het af op de startlijst. Eentje die op je dekje kan vind ik het fijnste en je hoeft er maar eentje op te hebben.
Volgens mij mag je tegenwoordig beide proeven laten voorlezen in het ZZZ maar dan moet je even de reglementen bekijken. In 2019 is het volgens mij aangepast maar weet niet of ze het daarna weer hebben veranderd.

Anoniem

Re: Veranderingen overstap Subtop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-21 20:38


miriammiddel

Berichten: 279
Geregistreerd: 18-10-08
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-21 21:05

Blijheid schreef:
Dit kan je terugvinden in de reglementen op de website van de knhs, zie https://www.knhs.nl/top-sport/disciplin ... dstrijden/


Heb dit al geprobeerd te zoeken, maar vind dat zeer algemeen. Want schijnbaar mag je het hoofdstelnummer ook aan het dekje vastmaken, maar moet dat dan bijv. Ook aan beide kanten?

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re: Veranderingen overstap Subtop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-21 21:07

Nee aan één kant is voldoende.