Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 11 van de 11 [ 265 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Plaats een nieuw onderwerp

Je B-debuut in 2021 of rustig verder in de B?

 
Profiel   

Dat gaat lekker zeg Cynthia! Prachtig plaatje ook!

We zijn inmiddels ook aan B springen begonnen na een lange blessurepauze, na 2 rondjes jammer genoeg nog geen winst :n er vliegen telkens paar balkjes eraf, iets over tempocontrole :') Het zit echt tussen mijn oren, 90cm gaat zo foutloos alsof het niks is en prima tempo maar met 100 begin ik ineens te twijfelen of ik uberhaupt kan paardrijden :+ omdat het dan voor het echt is en laat ik mijn pony maar d'r gangetje gaan. Tja, dan pakt die weleens van die vlakke sprongen uit hoog tempo en strijkt net de balk eraf. Blijven oefenen is de enige uitweg denk ik?

Ben wel supertrots op mijn stoer springpaardje <3 want die heeft de maat, bouw, afstamming enz niet echt meezitten :P

[ img ]

Qua dressuur gaan we deze maand nog voor ons L1 debuut *\o/*
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-22 13:22 



 
Profiel   

Apple, klopt mag soms nog wel eens wat minder :+ maar potentie zit erin haha!

kevinsky, Dankjewel! Jasje is van alessandro albanese erg blij mee!

Dankjulliewel!

Fly_high, ah komt vanzelf! Lekker kilometers maken en tempo houden. Niet anders gaan rijden dan in de 90cm. Wel hele toffe foto!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-22 14:22 



 
Profiel   

Vandaag onze tweede wedstrijd gereden. Het ging over het algemeen een stuk beter dan de eerste keer.
Losrijden tussen vreemde paarden ging echt best goed! Celina is een gevoelige ziel en vond dat in het verleden echt een dingetje.

In de eerste proef was ze bang voor het jury hokje, ze stond echt te trillen van de spanning. Gelukkig kon ik haar er rustig doorheen rijden. Maar de spanning zag je helaas wel terug in de proef. Proef twee liep echt best lekker! Helaas nog net geen wp. Maar dat mocht de pret niet drukken. We zijn weer een hele ervaring rijker :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-22 19:32 



 
Profiel   

Volgende keer rijd je vast een wp!

Lekker zo kilometers maken en haar het vertrouwen geven dat jury hokjes echt niet bijten :+

Mijn dressuur zadel komt hopelijk met een maand binnen na een half jaar wachten. Dus hopelijk kunnen we snel onze B debuut maken in het dressuur <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-22 10:07 



 
Profiel   

Hoe gaat het hier met iedereen?

Gisteren voor eerst sinds november weer gestart. Streven was een makkelijke, ontspannen proef; waarin hij niet stilviel. Helaas wel in beide proeven een grote fout. Maar hij voelde niet verkeerd. dacht dat ik 175/185 zou rijden, maar bizar hoe je gevoel er naast kan zitten.. 192.5 en 203 :oo (beter dan dat je denkt echt goede proef en je punten stuk lager uitvallen :’) )

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-22 08:37 



 
Profiel   

Wat goed! Soms snap je het toch niet helemaal, de punten haha.

Wij hebben vorig jaar na het zomerseizoen de B afgesloten met 13 winstpunten. Wilde in april lekker starten in het L1, daar waren we echt klaar voor. Scheur ik mn kruisbanden met skieën in februari. :+ Dus dat ging mooi niet door. Heb me opgegeven voor 1 juli in concept, terwijl ik vanavond pas weer voor het eerst ga proberen te rijden (na 2x te hebben uitgestapt) :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-22 09:22 



 
Profiel   

Fijn zeg! Ja die punten is soms toch een dingetje..
Denk je dat het fijn ging valt het tegen, reed je een hele goede proef voor je gevoel zijn de punten er niet naar.

Oh jeetje, dat is heel naar SpikkelFire!
Succes en hopelijk kun je nu rustig aan weer gaan rijden!

Hier heeft het paard een ongelukje gehad op de trailer. ;(
We gaan nu net weer rustig aan wat bezig..

In maart wel ons debuut gemaakt in de M1!
Met 187 & 191,5 en een 1e plaats. Super tevreden! :o :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-22 10:57 



 
Profiel   

Een vraagje, hoe groot zijn de cijfers van jullie combinatie nummer? Ik wil applicatie cijfers op het dekje naaien maar vind het lastig welke afmeting ik moet kopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-22 18:58 



 
Profiel   

Meer mensen die in zijn voor een nieuw topic ? :)
Ik vind het best gezellig om te kletsen over iedereens wedstrijd ervaringen.
Heb momenteel 11 winspunten in de B, maar blijf voorlopig ook nog even in de B.

Volgens mij is er ook geen algemeen kletstopic over wedstrijden rijden of wel? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-22 22:02 



 
Profiel   

Het lijkt mij wel leuk. Ik ben net begonnen in de B.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-22 22:23 



 
Profiel   

Ja misschien leuk om er een algemeen wedstrijd topic van te maken? Aangezien hier zoveel talenten zijn en door de B vliegen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-22 09:48 



 
Profiel   

Dan schuif ik ook graag aan! Niet rete fanatiek omdat er ook gefokt wordt met de merrie, maar eind juni onze eerste (en in het algemeen 3e) wedstrijd staan. Gelukkig aan het eind van de straat, dus dat is heerlijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-22 09:53 



 
Profiel   

Hoe noemen we het topic? :)
Iemand een leuke naam? En mag wat mij betreft door iemand worden aangemaakt hoor, maar ik wil het ook best doen haha

Ik kom niet verder dan: Wedstrijden kletstopic

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-22 20:30 



 
Profiel   

Mag ik dan mee praten in het wedstrijden kletstopic? Ik volg jullie topic al een tijdje maar rijd geen engels meer. Ik rijd dan wel western, maar ik start L4 dus dat is te vergelijken met het B in de dressuur :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-22 23:35 



 
Profiel   

[WD-V] Wedstrijden kletstopic 2022

Tadaaa
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-22 08:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 11 van de 11 [ 265 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen