Rabo Talentendag.. hoe zit dat?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Annetjex
Berichten: 3
Geregistreerd: 18-08-20

Rabo Talentendag.. hoe zit dat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-21 17:28

Ik wil al heel lang met een eigen paard later deelnemen aan een talentendag / scouting dag in Brabant, maar tot wanneer mag je eigenlijk deelnemen? Ik ben ondertussen 22 namelijk... Mij werd verteld tot je 25e, maar wat is waar?

MerelV

Berichten: 1764
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Noord-Limburg

Re: Rabo Talentendag.. hoe zit dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 17:32


Matheno

Berichten: 7941
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 17:40

Welk niveau rijd je momenteel met je paard ? Als je inter A rijdt met een minimum score van 63% kun je tot je 25e meedoen. Maar dat had je natuurlijk zelf ook kunnen vinden.

Edit: ik zie dat je op dit moment enkel manege ervaring hebt. Dan is je doel erg ambitieus! ;-)

Annetjex
Berichten: 3
Geregistreerd: 18-08-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-21 17:55

Matheno schreef:
Welk niveau rijd je momenteel met je paard ? Als je inter A rijdt met een minimum score van 63% kun je tot je 25e meedoen. Maar dat had je natuurlijk zelf ook kunnen vinden.

Edit: ik zie dat je op dit moment enkel manege ervaring hebt. Dan is je doel erg ambitieus! ;-)



Ja haha, maar tot wanneer kan je echt meedoen als je bijv over 2 jaar met paard grand prix rijdt?

MerelV

Berichten: 1764
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Noord-Limburg

Re: Rabo Talentendag.. hoe zit dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 18:01

Als jij voor je 25e met een paard minimaal InterA rijdt met minimaal 1x een score van 63% mag je meedoen.

Als jij nu 22 bent en over 2 jaar grand prix rijdt mag je dus meedoen, want dan ben je nog geen 25. Maar dat lijkt me behoorlijk lastig zonder wedstrijdervaring. Sterker nog, de meeste ruiters halen dat niveau nooit.