Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Koudbloeden wedstrijd organiseren in noord-sleen (Drenthe)

 
Profiel   

Hallo allemaal ik ben een beetje aan het rond kijken en tot mijn schrik zijn er niet zo veel koudbloed wedstrijden ik heb zelf 3 haflingers en 2 warmbloeden maar ik sta in noord-sleen en er zijn bijna geen koudbloed wedstrijden in de omgeving nu wou ik zelf wat gaan organiseren zou er genoeg vraag voor zijn laat het me maar weten ☺️☺️
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-21 16:56 



 
Profiel   

Ik zou zeker geïnteresseerd zijn met mijn stinker :"D! Ik merk dat er op reguliere wedstrijden toch ook een beetje wordt miskeken op koudbloeden -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-21 12:55 



 
Profiel   

TinkerPepsi schreef
Ik zou zeker geïnteresseerd zijn met mijn stinker :"D! Ik merk dat er op reguliere wedstrijden toch ook een beetje wordt miskeken op koudbloeden -O-

Wat een onzin... Als je goed rijdt kunnen ze niet om je heen. Altijd op koudbloeden gestarten, fjord, haflingers. En als ik goed reed liepen ze gewoon vooraan mee.

Ik ben bang er niet zoveel vraag naar is eerder werd het ook wel georganiseerd in Exloo en in Emmen maar er zijn maar weinig deelnemers.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-21 13:00 



 
Profiel   

Ik denk dat je het ook niet onder de vlag van het knhs moet doen.
Ik wil best met mijn koudbloed af en toe een wedstrijd doen maar ga daar geen lid voor worden van een veel te dure organisatie.

Ik zit tegenwoordig meer in de hoek van lol met je knol.
Een wedstrijd zou ik doen om ze ervaring te geven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-21 13:02 



 
Profiel   

Spenk schreef
TinkerPepsi schreef
Ik zou zeker geïnteresseerd zijn met mijn stinker :"D! Ik merk dat er op reguliere wedstrijden toch ook een beetje wordt miskeken op koudbloeden -O-

Wat een onzin... Als je goed rijdt kunnen ze niet om je heen. Altijd op koudbloeden gestarten, fjord, haflingers. En als ik goed reed liepen ze gewoon vooraan mee.

Ik ben bang er niet zoveel vraag naar is eerder werd het ook wel georganiseerd in Exloo en in Emmen maar er zijn maar weinig deelnemers.


Ik bedoelde het eigenlijk niet vanuit jury oogpunt c:.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-21 13:24 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen