Koudbloeden wedstrijd organiseren in noord-sleen (Drenthe)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Armani1
Berichten: 4
Geregistreerd: 25-05-21

Koudbloeden wedstrijd organiseren in noord-sleen (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-21 17:56

Hallo allemaal ik ben een beetje aan het rond kijken en tot mijn schrik zijn er niet zo veel koudbloed wedstrijden ik heb zelf 3 haflingers en 2 warmbloeden maar ik sta in noord-sleen en er zijn bijna geen koudbloed wedstrijden in de omgeving nu wou ik zelf wat gaan organiseren zou er genoeg vraag voor zijn laat het me maar weten ☺️☺️

TinkerPepsi
Berichten: 32
Geregistreerd: 30-11-20
Woonplaats: Almelo

Re: Koudbloeden wedstrijd organiseren in noord-sleen (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 13:55

Ik zou zeker geïnteresseerd zijn met mijn stinker :"D! Ik merk dat er op reguliere wedstrijden toch ook een beetje wordt miskeken op koudbloeden -O-

Spenk
Berichten: 21768
Geregistreerd: 30-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 14:00

TinkerPepsi schreef:
Ik zou zeker geïnteresseerd zijn met mijn stinker :"D! Ik merk dat er op reguliere wedstrijden toch ook een beetje wordt miskeken op koudbloeden -O-

Wat een onzin... Als je goed rijdt kunnen ze niet om je heen. Altijd op koudbloeden gestarten, fjord, haflingers. En als ik goed reed liepen ze gewoon vooraan mee.

Ik ben bang er niet zoveel vraag naar is eerder werd het ook wel georganiseerd in Exloo en in Emmen maar er zijn maar weinig deelnemers.

belle_boef

Berichten: 10733
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 14:02

Ik denk dat je het ook niet onder de vlag van het knhs moet doen.
Ik wil best met mijn koudbloed af en toe een wedstrijd doen maar ga daar geen lid voor worden van een veel te dure organisatie.

Ik zit tegenwoordig meer in de hoek van lol met je knol.
Een wedstrijd zou ik doen om ze ervaring te geven.

TinkerPepsi
Berichten: 32
Geregistreerd: 30-11-20
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 14:24

Spenk schreef:
TinkerPepsi schreef:
Ik zou zeker geïnteresseerd zijn met mijn stinker :"D! Ik merk dat er op reguliere wedstrijden toch ook een beetje wordt miskeken op koudbloeden -O-

Wat een onzin... Als je goed rijdt kunnen ze niet om je heen. Altijd op koudbloeden gestarten, fjord, haflingers. En als ik goed reed liepen ze gewoon vooraan mee.

Ik ben bang er niet zoveel vraag naar is eerder werd het ook wel georganiseerd in Exloo en in Emmen maar er zijn maar weinig deelnemers.


Ik bedoelde het eigenlijk niet vanuit jury oogpunt c:.