Hoe startnummer bevestigen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Noesie

Berichten: 1190
Geregistreerd: 14-05-06
Woonplaats: Schiedam

Hoe startnummer bevestigen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-21 14:19

De laatste paar wedstrijden die ik gereden heb is het gebruik van een startnummer steeds vaker gewenst.

Ik start met een D-pony tussen de paarden, nummer aan haar hoofdstel vind ik erg groot in verhouding tot haar hoofd en denk niet dat ze dit leuk gaat vinden in haar ooghoek (nog niet geprobeerd).

Heb nu het nummer aan mijn dekje gespeld met 2 veiligheidsspelden.
Het blijft alleen niet mooi genoeg zitten en de spelden gaan soms open door de beweging.

Hoe gebruiken jullie de nummers?
Klittenband? Pinnetjes? Veiligheidsspelden? Magneten? Om je arm/been?

Welke nummers hebben jullie? Heb je hier zelf iets aan aan moeten passen voor de bevestiging?

MyWishMax

Berichten: 25262
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 14:24

Ik gebruik al jaren veiligheidsspelden voor de nummers (of speciale hoofdstelnummers maar dat vind ik minder comfortabel voor paard) en ze zijn echt nog nooit losgegaan?
Eigenlijk gebruikt iedereen die ik ken veiligheisspelden? En het blijft bij iedereen netjes zitten. Ook op kampioenschappen krijg je regelmatig nummer met spelden zodat je die kan gebruiken, gaat ook allemaal goed.

Kan je niet eens andere spelden gebruiken? Misschien andere maat, want heb je kleine of gewoon slechte.

Tilmar

Berichten: 3314
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 15:21

Je hebt toch altijd hetzelfde startnummer? De laatste 3 cijfers van je combinatie nummer.
Ik zou het nummer uitprinten en lamineren.
Dan klittenband erop naaien of plakken en ook een stukje klittenband op je dekje.

secricible

Berichten: 25694
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Re: Hoe startnummer bevestigen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 15:29

Zou even kijken naar je veiligheidsspelden. Je hebt speciale luierspelden, die kunnen echt niet open.