Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Equifun wedstrijdjes Frankrijk, alternatieven Be of Nl?

 
Profiel   

Sinds kort rijden zowel mijn dochter als mezelf op een Franse stal.
Daar is er Equifun, wat een discipline op zichzelf is met verschillende oefeningen, en er zijn gewoon ook wedstrijden voor.
Omdat dit zo enorm leuk is, voor jong en oud en bv stress rond springen weg neemt omdat het heel vrij en speels is, was ik aan het kijken naar alternatieven in België of Nederland, maar ik lijk dit nergens te vinden?

Bestaat zoiets ook in het Nederlands?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 13:31 



 
Profiel   

Komt Trec misschien in de buurt? Ook het overwinnen van kleine en grote obstakels, onderdeel rijden op kaart, ook in wedstrijdverband maar ook in gewoon lol met de knol?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 14:17 



 
Profiel   

Ik denk dat het eerder zo iets als de engelse gymkhana wedstrijden is, of vergis ik me? Ik heb er 15 à 20 jaar geleden in België ook naar gezocht maar nooit iets soortgelijks gevonden helaas.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 14:25 



 
Profiel   

De gymkhana komt in de buurt, maar bij Equifun is er telkens een oefening waar je snelheid kan maken en daarna een oefening in stilstand of waarbij je achterhand en voorhand heel gecontroleerd door een parcourtje moet loodsen, dat zit in bij gymkhana niet bij lijkt me?

Trec komt niet in de buurt, het is echt in een piste, allemaal oefeningen tegen de tijd.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 18:09 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen