Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 17 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Bixie wedstrijden waar & wanneer?

 
Profiel   

Beste bokkers,

Wij hebben een zoon van 6 jaar, die graag wedstrijden wil rijden. Maar nou kan ik niet vinden wanneer of waar die georganiseerd worden... :+

Ik zal ongetwijfeld niet goed kijken, maar rijd zelf ook geen wedstrijden dus weet ook echt niet waar ik kijken of zoeken moet..


Wie kan me helpen?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 18:24 



 
Profiel   

Kijk maar op de facebook pagina van Soso Events.
Verder zijn er ook meer plaatselijke verenigingen die bixies organiseren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 18:40 



 
Profiel   

Zoeken op https://www.startlijsten.nl op discipline Bixie.
Of op https://www.knhs.nl wedstrijdkalender.
Bij beide is het mogelijk te filteren op afstand vanaf je woonplaats.

In Heeten (vlakbij dus) zijn er deze winter 3 Bixie wedstrijden. De eerste op 6/11 (daar kom je nu wel op de wachtlijst).

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 18:41 



 
Profiel   

Thx! Voor de reacties, ik ga eens kijken

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 20:39 



 
Profiel   

Waar kan je de regels voor bixie eigenlijk vinden.. misschien vonden mijn zoons het ook wel leuk is idd geregeld in de buurt zie Ik

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 20:53 



 
Profiel   

https://www.knhs.nl/top-sport/jeugd/bix ... 1520613137

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 20:59 



 
Profiel   

Dankje

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 21:11 



 
Profiel   

Getup schreef
Kijk maar op de facebook pagina van Soso Events.
Verder zijn er ook meer plaatselijke verenigingen die bixies organiseren.




en die plaatselijke verenigingen zijn nog een stuk goedkoper ook...plus je helpt mee een vereniging in stand te houden

Bij SoSo was het start geld per proef in de peelbergen 17.50....gaat nergens meer over...... dat is gewoon super commercieel

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-21 19:58 



 
Profiel   

Ow dat is niet meer leuk.
Begon er ooit met €5 . Heb volgens mij vorig jaar 12.50 betaald.

Ik kijk puur naar de locaties. Ga alleen naar t zuiden en was al bij de Peelbergen, Echt, Weert ...

Niet altijd simpel om te weten of / dat er ergens n bixie georganiseerd wordt als je de vereniging niet volgt op Facebook etc

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-21 20:09 



 
Profiel   

Bedankt voor de reacties! Ik zal de verenigingen ook in dd gaten houden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-21 20:46 



 
Profiel   

Klopt het dat je niet met een paard (160) mee mag doen? Het lijkt me leuk voor onze dochter maar we hebben alleen een paard waarmee ze rond hobbelt

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-21 20:52 



 
Profiel   

Gwahir schreef
Klopt het dat je niet met een paard (160) mee mag doen? Het lijkt me leuk voor onze dochter maar we hebben alleen een paard waarmee ze rond hobbelt


Klopt, wij hebben ook nog 2 shets maar inprincipe rijd onze zoon alleen op mijn oudje... Maar de 2 shets zijn wel zadelmak, maar ons oudje is wel makker! De shets blijven shets :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-21 20:54 



 
Profiel   

Gwahir schreef
Klopt het dat je niet met een paard (160) mee mag doen? Het lijkt me leuk voor onze dochter maar we hebben alleen een paard waarmee ze rond hobbelt

Ik zou gewoon eens informeren bij de vereniging waar je wil gaan rijden. Officieel mag het inderdaad niet, maar hier hebben we ook wel eens meegedaan met een pony van 1,65 :+ Het is met de bixie niet altijd even strikt

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-21 21:06 



 
Profiel   

Vragen kun je. Maar het is gewoon niet zo fijn, zo n grote tussen de ( over t algemeen) kleine ponys.
Soms is het krap ingedeeld en weinig plek.

Als er gewoon n dressuurproef in 1 bak is en springen in n andere oid maakt het natuurlijk geen barst uit.

Mijn freiberger is ook eens meegeweest ( had t van te voren gevraagd, was ok), maar die is 1m56 en weet dat zelf niet. Pony was geblesseerd


Laatst bijgewerkt door Getup op 04-11-21 21:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-21 21:09 



 
Profiel   

Ik zie ze wel eens langskomen bij ponyclub heeten (ik zie dat je uit raalte komt )

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-21 21:10 



 
Profiel   

Vaak zijn er ook bixie wedstrijden die worden georganiseerd bij maneges, wie weet het overwegen waard om eens na te vragen en/of te kijken of er een tussen zit waar je een goed gevoel bij hebt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 20:21 



 
Profiel   

Reusje0504 schreef
Ik zie ze wel eens langskomen bij ponyclub heeten (ik zie dat je uit raalte komt )


Zorg wel dat je je heel tijdig opgeeft in Heeten. De Bixie wedstrijden zitten altijd vol en meestal krijgen ze de wachtlijst niet weggewerkt.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-21 20:15 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 17 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen