Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 12 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Fnrs wedstrijden

 
Profiel   

Zoals de titel al doet vermoeden, geen KNHS maar fnrs wedstrijden.

Onze verzorgmeisjes willen graag fnrs wedstrijden starten en vaker dan de manege waar ze lid van zijn.
Ouders vinden KNHS nog wat te duur omdat ze nog jong zijn en ze eerst maar even moeten blijven bewijzen dat het leuk is en blijft als er wat druk op komt te staan.

Lees ze zijn net gestart en pas F3 en F6, dus het is voor de lol en proeven van de wedstrijden sfeer.
Maar waar kan ik deze lijsten vinden? Op mijn KNHS zie ik alleen de KNHS wedstrijden, geen F proefjes helaas.

Bestaat er een website voor? Of is dit puur per manege welke van buitenaf laten starten met eigen ponys?
En moet ik gewoon maneges in de regio mailen.

Ik ben vast niet de eerste met deze vragen en kinderen wat willen starten. :+
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-21 23:17 



 
Profiel   

FProeven worden eigenlijk voornamelijk op FNRS bedrijven gereden. De ruiter is daar klant en kan zich opgeven als het bedrijf deze proeven organiseert. Sommige bedrijven hanteren ook open inschrijvingen. Ik zou informeren bij FNRS bedrijven in jullie regio hoe zij dat regelen.

Het zijn mooie proeven gericht op de ontwikkeling en beloning van de ruiter. Een goede voorbereiding op de proeven uit de lijn van de KNHS wedstrijdsport.

Succes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-21 23:41 



 
Profiel   

rink schreef
FProeven worden eigenlijk voornamelijk op FNRS bedrijven gereden. De ruiter is daar klant en kan zich opgeven als het bedrijf deze proeven organiseert. Sommige bedrijven hanteren ook open inschrijvingen. Ik zou informeren bij FNRS bedrijven in jullie regio hoe zij dat regelen.

Het zijn mooie proeven gericht op de ontwikkeling en beloning van de ruiter. Een goede voorbereiding op de proeven uit de lijn van de KNHS wedstrijdsport.

Succes!


Bedankt, zoals ik dus al vermoeden is er nergens startlijsten te bekennen om te kijken waar je kan inschrijven voor fnrs voor de kinderen.

Jammer want KNHS is gewoon net iets te duur en te hoog gegrepen nog voor ze.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-21 13:01 



 
Profiel   

Niet online, maar veel maneges hebben de wedstrijden op de website in een agenda staan en daar kun je gewoon op locatie vantevoren inschrijven. Bij ons zijn de FRNS-wedstrijden meestal de 1e zondag van de maand, en iedereen mag meedoen (als je maar vooraf betaald).

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-21 13:19 



 
Profiel   

Heb je wel eens bij de bixie wedstrijden gekeken? Erg laagdrempelig en de startkaart is gratis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-21 15:26 



 
Profiel   

Lieser schreef
Niet online, maar veel maneges hebben de wedstrijden op de website in een agenda staan en daar kun je gewoon op locatie vantevoren inschrijven. Bij ons zijn de FRNS-wedstrijden meestal de 1e zondag van de maand, en iedereen mag meedoen (als je maar vooraf betaald).


Welke regio zitten jullie als ik vragen mag?

ingvdh schreef
Heb je wel eens bij de bixie wedstrijden gekeken? Erg laagdrempelig en de startkaart is gratis.


Tot welke leeftijd is bixie leuk? En kan ik de bixie kaart aanvragen via manege of KNHS? Ze zijn nl 13 en 14 jaar. Dus het moet wel een beetje van hun leeftijd nog zijn. Ik ben alleen bekend met KNHS vanuit mij zelf. Ik ga eens informatie erover opzoeken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-21 21:07 



 
Profiel   

Spaansepony schreef
Lieser schreef
Niet online, maar veel maneges hebben de wedstrijden op de website in een agenda staan en daar kun je gewoon op locatie vantevoren inschrijven. Bij ons zijn de FRNS-wedstrijden meestal de 1e zondag van de maand, en iedereen mag meedoen (als je maar vooraf betaald).


Welke regio zitten jullie als ik vragen mag?


De manege zit in Nootdorp.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-21 21:57 



 
Profiel   

Spaansepony schreef
Tot welke leeftijd is bixie leuk? En kan ik de bixie kaart aanvragen via manege of KNHS? Ze zijn nl 13 en 14 jaar. Dus het moet wel een beetje van hun leeftijd nog zijn. Ik ben alleen bekend met KNHS vanuit mij zelf. Ik ga eens informatie erover opzoeken :)

Bixie is van 4 tot en met 13 jaar, dus daar hebben ze niets aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-21 21:58 



 
Profiel   

Lieser schreef
Spaansepony schreef
Tot welke leeftijd is bixie leuk? En kan ik de bixie kaart aanvragen via manege of KNHS? Ze zijn nl 13 en 14 jaar. Dus het moet wel een beetje van hun leeftijd nog zijn. Ik ben alleen bekend met KNHS vanuit mij zelf. Ik ga eens informatie erover opzoeken :)

Bixie is van 4 tot en met 13 jaar, dus daar hebben ze niets aan.


Ik had het inderdaad gevonden. Jammer!
Ik heb je trouwens een pbtje gestuurd :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-21 22:02 



 
Profiel   

Welke regio zit jij Spaanse pony?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-21 23:19 



 
Profiel   

rink schreef
Welke regio zit jij Spaanse pony?


Tussen Den Haag en Amsterdam in. Precies in het midden, dus ik kan best wat kanten nog op :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-21 21:59 



 
Profiel   

Daar zitten behoorlijk wat bedrijven lid Vd FNRS. Ik zou ze gewoon eens benaderen hoe zij dat doen met externe deelnemers aan de F proeven
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-21 23:51 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 12 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen