Start inschrijving Almelose Ruiterdagen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DylanWin

Berichten: 24
Geregistreerd: 16-11-18

Start inschrijving Almelose Ruiterdagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-22 19:00

Beste Ruiterdagen-vrienden,

Jullie hebben er helaas door corona een paar jaar op moeten wachten, maar.....
Op vrijdag 1 april gaat om 8:00 de inschrijving voor de 54e van de Almelose Ruiterdagen open!

Traditiegetrouw op 1 april, alleen zonder nachtelijke taferelen. Ook nieuw is het digitaal inschrijven! Vanaf de startdatum van de inschrijving tot de sluitingsdatum kun je zelf een profiel aanmaken, zaken wijzigen en van alles reserveren! Als organisatie zijn we nog druk bezig met de exacte invulling voor het gehele programma, maar volg ons op Instagram en Facebook om een kijkje achter de schermen te krijgen.

In juni verwelkomen we weer graag de ruim 2.000 ruiters en amazones en de zoveel tienduizenden bezoekers! Samen maken we er weer een feestje van.

Groet,

Dylan - Team Almelose Ruiterdagen

DylanWin

Berichten: 24
Geregistreerd: 16-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-22 11:00

Ondanks het virus heeft een selecte groep toch fanatiek doorgewerkt en is het aanzicht van de manege flink aangepakt. De (bijna verrotte) kozijnen zijn vervangen door kunststofkozijnen met HR++ glas. Het opslaghok is een keurig en beveiligd magazijn geworden en de gevel heeft een nieuwe kleur gekregen zodat het er weer vele jaren tegen kan en een opgefriste aanblik geeft.

MerelV

Berichten: 1765
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Noord-Limburg

Re: Start inschrijving Almelose Ruiterdagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 15:59

Leuk! Een topic over de ARD! Hopelijk kan ik dit jaar een keer zelf meedoen i.p.v. als supporter door blessures :)

Accommodatie voor onszelf is in ieder geval al gereserveerd!!

DylanWin

Berichten: 24
Geregistreerd: 16-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-22 21:53

Hey Merel! We verwelkomen je graag op de Almelose Ruiterdagen!

DylanWin

Berichten: 24
Geregistreerd: 16-11-18

Re: Start inschrijving Almelose Ruiterdagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-22 21:55

Inmiddels is de inschrijving voor de 54e editie van de Almelose Ruiterdagen gestart! Nieuw dit jaar is het online inschrijven. Het inschrijven kan vanaf dit jaar via https://inschrijven.almelose-ruiterdagen.nl/

De inschrijvingen lopen al hard, zeker weten van een plekje? Schrijf je dan snel in!

DylanWin

Berichten: 24
Geregistreerd: 16-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-22 21:29

De inschrijvingen van de Almelose Ruiterdagen verlopen goed. Nog een paar weken, dan vind het grootste paardensportevenement van Nederland weer plaats. Inschrijven kan nog via: https://inschrijven.almelose-ruiterdagen.nl/

Zien we je weer op het Twents Hippisch Centrum Almelo?

ratjelover

Berichten: 2666
Geregistreerd: 13-10-05

Re: Start inschrijving Almelose Ruiterdagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-22 13:44

Ik ben er dit jaar sowieso als jury en als het nog ergens in de planning past wil ik misschien ook zelf starten.

Flevolander

Berichten: 3841
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Utrecht

Re: Start inschrijving Almelose Ruiterdagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-22 13:48

super jammer dat ik dit jaar geen paard beschikbaar heb om deel te nemen. Echter denk ik dat ik wel een dagje sfeer kom proeven als de gelegenheid zich aan doet..