Nieuwe proevenboekjes niet geleverd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Larapony
Berichten: 20
Geregistreerd: 18-03-22

Nieuwe proevenboekjes niet geleverd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-22 20:30

Lekker dan... 2 weken geleden heb ik voor alle stalgenootjes, i.v.m. de verzendkosten, een groot aantal nieuwe proevenboekjes besteld, krijg ik vandaag na mega lang wachten en een aantal keer er achteraan gemaild te hebben een mail terug dat ze het niet uit gaan leveren!!
Er is geen discussie over mogelijk, ik krijg mijn geld teruggestort en iedereen kan dus nu voor zichzelf gaan bestellen met verzendkosten per boekje. Ze hebben er nu een maximum van 2 boekjes opgezet ofzo
Zijn er meer die dit probleem hebben? Dit mag toch niet zomaar? Op moment van bestellen is hier niets over gezegd en ik heb gewoon keurig betaald.

Vroeger haalden we de boekjes gewoon in de winkel bij Epplejeck of Divoza, maar die hebben ze niet te koop. Schijnt iets met kartelvorming tussen Agradi en de KNHS te zijn waardoor je ze nu alleen bij Agradi kunt kopen.
Waardeloos. Iemand nog tips of hebben jullie je boekje(s) wel gekregen?

roekes

Berichten: 753
Geregistreerd: 05-04-14
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-22 20:43

Ik heb sinds een paar weken een boekje in huis. Er staat een fout in een proef (mennen) en de KNHS antwoord helaas niet terug op mijn berichten.

manonutjuh

Berichten: 3008
Geregistreerd: 12-10-04
Woonplaats: Goeree-Overflakkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-22 20:44

Hier hetzelfde. Al tig keer agradi aan de telefoon gehad in de afgelopen weken.
Knhs kan/wil er ook niks aan doen.

Viennanova

Berichten: 1605
Geregistreerd: 08-06-04
Woonplaats: Friesland

Re: Nieuwe proevenboekjes niet geleverd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-22 20:48

Vorige week bij de EJ geweest, daar lagen ze gewoon bij de kassa.

Wonderboy10
Berichten: 1
Geregistreerd: 08-02-12
Woonplaats: Provincie Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-22 21:12

Echt een hele bijzondere actie van de KNHS en Agradi. Deze boekjes horen gewoon in alle ruitetsportzaken te liggen zoals EJ, Divoza enz. En als het dan alleen online kan had de KNHS het zelf moeten aanbieden, waarom dan alleen bij Agradi? Bij Divoza en EJ had je dan nog de keuze gehad voor afhalen in een winkel. Ik hoop dat onze vereniging ze wel krijgt want die hadden ook meerdere besteld voor de leden. Anders zo zonde van de verzendkosten!

mcjv

Berichten: 2161
Geregistreerd: 10-05-11
Woonplaats: Rotterdam

Re: Nieuwe proevenboekjes niet geleverd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-22 21:19

Wat gek, ik had er 8 besteld en kreeg ze gewoon geleverd. Ik weet niet om welk aantal het gaat die je hebt besteld? Maar wel raar dat ze het niet leveren… 5 euro per boekje verzenden is goed prijzig.

snorkel1986

Berichten: 3006
Geregistreerd: 27-07-12
Woonplaats: overijsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-22 21:23

Ik print alleen de proeven die ik nodig ben. Lamineer ze en hoef geen boekje te kopen...

Utixo

Berichten: 6563
Geregistreerd: 19-10-05
Woonplaats: Monster

Re: Nieuwe proevenboekjes niet geleverd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-22 21:25

Ik heb begrepen dat ze vanaf juni gewoon in de winkel liggen, Agradi heeft het eerste recht. Maar ze komen gewoon in de ruitersportzaak te liggen, geen stress.

josewoos

Berichten: 4809
Geregistreerd: 30-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-22 21:41

Viennanova schreef:
Vorige week bij de EJ geweest, daar lagen ze gewoon bij de kassa.

Ik was afgelopen zaterdag bij de EJ (Amersfoort) En daar vertelde het personeel dat hun de boekjes niet hebben en pas eind mei binnen krijgen omdat Agradi schijnbaar enige zijn die tot juni mogen verkopen.

Agradi vind ik dus drama met uitleveren, ook al staat er op de site voor 21u besteld, volgende dag geleverd, reken daar maar sowieso minimaal een dag extra bij op.

Ik heb toevallig afgelopen vrijdag ochtend dan maar 2 boekjes besteld, 1 extra als verjaardagskado.
Ik ging er al niet van uit dat ik de bestelling op zaterdag binnen zou krijgen en inderdaad. Vandaag bevestiging dat het verstuurd is... :roll:

Al met al, het is gewoon belachelijk dat je de boekjes nu alleen via Agradi kan verkrijgen terwijl de proeven op 1 april al in zijn gegaan.
Als ze voor die tijd met agradi die regeling hadden en vanaf 1 april overal verkrijgbaar, dat zou ik nog begrijpen.

Viennanova

Berichten: 1605
Geregistreerd: 08-06-04
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-22 21:42

Vriendin van mij heeft er nog 1 gekocht. Was tijdens de ladiesnight. EJ in Drachten.

Spenk
Berichten: 21744
Geregistreerd: 30-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-22 21:42

Ik heb ze gewoon van agradi gekregen... Had hem binnen een dag in huis voor 1 april.

quintusgl

Berichten: 4450
Geregistreerd: 30-06-06
Woonplaats: Bij t bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-22 21:45

Ik vind het echt absurd dat de KNHS dus voor zijn leden beslist dat ze de boekjes bij Agradi online moeten gaan kopen en verzendkosten moeten betalen.
En het mag niet eens wat ze doen.

Spenk
Berichten: 21744
Geregistreerd: 30-08-05

Re: Nieuwe proevenboekjes niet geleverd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-22 21:47

Je hoeft geen boekje te kopen he. De proeven zijn gewoon te downloaden en te printen.

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 08:58

Ik ken wel iemand die al weken lang een boekje in huis heeft. Zelf koop ik ze niet meer. Helaas zijn de proeven die nu online staan niet fijn om uit te printen. Die gaan over 2 blz, want daar staat ook alle informatie op die een jurylid nodig heeft bij het jureren.

Ik heb zelf maar een document aangemaakt met alle proeven waarin alleen staat wat je moet voorlezen, zodat het op A4 past. Meteen een groter lettertype ervan gemaakt en dat stop ik net zoals de vorige editie in een mapje met van die plastic overtrekken.

Suzanne F.

Berichten: 49173
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 09:13

Scum schreef:
Ik ken wel iemand die al weken lang een boekje in huis heeft. Zelf koop ik ze niet meer. Helaas zijn de proeven die nu online staan niet fijn om uit te printen. Die gaan over 2 blz, want daar staat ook alle informatie op die een jurylid nodig heeft bij het jureren.

Ik heb zelf maar een document aangemaakt met alle proeven waarin alleen staat wat je moet voorlezen, zodat het op A4 past. Meteen een groter lettertype ervan gemaakt en dat stop ik net zoals de vorige editie in een mapje met van die plastic overtrekken.


Dit dus. Zelf de proeven downloaden, aanpassen en printen en in een mapje doen met plastic hoesjes.
Belachelijk als ze je zoveel verzendkosten willen laten betalen voor een Max van 2 boekjes.

quintusgl

Berichten: 4450
Geregistreerd: 30-06-06
Woonplaats: Bij t bos

Re: Nieuwe proevenboekjes niet geleverd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-22 13:15

Nu wel bij de EJ zag ik.

Sunnda

Berichten: 7839
Geregistreerd: 28-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-22 13:26

Gewoon nog niet kopen..doe ik ook.
Ik weiger dit soort praktijken te ondersteunen.