Inschrijven in hogere klasse, mag dat?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Duran123
Berichten: 1075
Geregistreerd: 02-05-19

Inschrijven in hogere klasse, mag dat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-22 16:57

Mijn zoon hoeft nog maar 1 winstpunt in de B-dressuur klasse.
Nu wil hij zich inschrijven voor een wedstrijd 2-daagse in juli, maar het liefst in de L- klasse.

Hij verwacht dat hij dat laatste puntje in de tussentijd nog wel voor elkaar krijgt (zou zelfs nog thuis op de vereniging via online proef mogen).

Maar mag/kan dit?

Mogen wij hem inschrijven voor een klasse waar hij op dit moment nog niet voor geclassificeerd is?

Pantykous

Berichten: 10485
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Re: Inschrijven in hogere klasse, mag dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-22 17:01

Dat kan ja.

Kuggur

Berichten: 13893
Geregistreerd: 04-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-22 17:05

Uit pure nieuwsgierigheid, gesteld dat hij dat ene winstpuntje niet haalt, dan is hij dus niet geclassififceerd. Dan neem ik aan dat je niet mee kunt doen en je inschrijfgeld kwijt bent?

SUSANNEx

Berichten: 828
Geregistreerd: 21-03-12
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-22 17:07

Kuggur schreef:
Uit pure nieuwsgierigheid, gesteld dat hij dat ene winstpuntje niet haalt, dan is hij dus niet geclassififceerd. Dan neem ik aan dat je niet mee kunt doen en je inschrijfgeld kwijt bent?


Vaak mag je bij een wedstrijd dan nog wel kosteloos wisselen naar een lagere klasse. :)

Andersom ook trouwens. Als je je nu inschrijft voor de B, je haalt je punt, is het meestal geen probleem om die wedstrijd om te laten zetten naar het L1.

Duran123
Berichten: 1075
Geregistreerd: 02-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-22 17:10

Kuggur schreef:
Uit pure nieuwsgierigheid, gesteld dat hij dat ene winstpuntje niet haalt, dan is hij dus niet geclassififceerd. Dan neem ik aan dat je niet mee kunt doen en je inschrijfgeld kwijt bent?


Er staat bij dat je tot een week voor aanvang kosteloos kan annuleren. Dan zou ik dat doen, of toch b starten uiteraard. Je weet maar nooit he. Genoeg redenen te bedenken waarom het wellicht niet zou lukken dat ene puntje.

Maar we blijven positief natuurlijk :j