Wedstrijden kletstopic 2022

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Noisy

Berichten: 5403
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Re: Wedstrijden kletstopic 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 14:37

Zijn er hier ook mensen die online starten? Iemand bij mij op stal deed dat vandaag. Lijkt me best handig als je even niet weg kan. Is van B t/L2

NorwayFjord

Berichten: 3150
Geregistreerd: 10-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 16:18

Ja ik start ook online :) Heb nu 3 winstpunten (B) online gehaald, bij mij was het vooral fijn om even thuis eerst proefjes te kunnen rijden voor ik voor het eerst op locatie start. Wel helemaal in de knotten en wedstrijd outfit aan, vind dat er toch wel bij horen (en ik krijg er nog punten voor).

Laurie

Berichten: 4495
Geregistreerd: 05-05-07
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 20:13

Mag ik me misschien ook melden? Ik probeer iets meer kilometers te maken op wedstrijd en hier meepraten is een mooie stok achter de deur :D

Wat een prachtig jasje roosjenat!

wendy1987

Berichten: 6925
Geregistreerd: 29-10-07

Re: Wedstrijden kletstopic 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 21:16

Ik wil misschien online starten met stalgenoot. Maar anders film ik alleen haar. Ik wil het eigenlijk gewoon graag op locatie behalen ipv thuis. Maar als net de b niet uitkom dan ga ik dat wel doen haha! Zodat ik naar het l toe kan gewoon

JoycexEnya

Berichten: 5951
Geregistreerd: 11-12-10

Re: Wedstrijden kletstopic 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 10:03

Mijn doel ik ook om eventing te mogen starten. Ik durf denk niet B te starten iig nu nog niet. Met mijn fjord had ik het makkelijk kunne halen. Daar durf ik wel hoger mee te springen. Maar helaas staat ze waarschijnlijk met peesblessure nummer 3 en ik ga denk niet meer met haar springen. Met mijn tinker durf ik nog niet zo hoog. Ze kan het makkelijk

FleurSandro

Berichten: 1804
Geregistreerd: 06-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 10:16

JoycexEnya schreef:
Mijn doel ik ook om eventing te mogen starten. Ik durf denk niet B te starten iig nu nog niet. Met mijn fjord had ik het makkelijk kunne halen. Daar durf ik wel hoger mee te springen. Maar helaas staat ze waarschijnlijk met peesblessure nummer 3 en ik ga denk niet meer met haar springen. Met mijn tinker durf ik nog niet zo hoog. Ze kan het makkelijk


Tegenwoordig is een winstpunt in de 90cm klasse voldoende om eventing te mogen starten. Dus B (1 meter) hoeft niet! Scheelt toch weer een stapje :P

Fly_high

Berichten: 3300
Geregistreerd: 01-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 10:30

@Nimber, zo, da's een tank van een paard :wow:

Robijntjah schreef:
Oh wat vet. Wedstrijden ga ik nooit rijden met crossen want heb vrijdag mijn aller aller eerste cross les ooit gepland staan :=
Ik hou het dan ook lekker bij de mini hindernisjes en dan is het wel prima :')


Never say never ;) succes met crossen vandaag!

Ik ben ook geen geboren held met crossen trouwens, maar oefening baart kunst :P


JoycexEnya schreef:
Mijn doel ik ook om eventing te mogen starten. Ik durf denk niet B te starten iig nu nog niet. Met mijn fjord had ik het makkelijk kunne halen. Daar durf ik wel hoger mee te springen. Maar helaas staat ze waarschijnlijk met peesblessure nummer 3 en ik ga denk niet meer met haar springen. Met mijn tinker durf ik nog niet zo hoog. Ze kan het makkelijk


Zoals Fleur zegt, oude B (1m) hoeft niet meer, 90 is voldoende. En dat is nog een redelijk vriendelijke hoogte vind ik, ze bouwen het ook vaak minder indrukwekkend qua kleurplankjes end, scheelt als je een kijker hebt ( of zelf een kijker in het parcours bent :') ).

JoycexEnya

Berichten: 5951
Geregistreerd: 11-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-22 07:29

Ja dat wist ik inderdaad :)
Ik vond het met Betsy nog een beetje spannend die hoogte. Ons record staar nu op 70cm. We moet vertrouwen krijgen met de hoogte. Dus voorlopig kilometers gaan maken in de lessen.

Anoniem

Re: Wedstrijden kletstopic 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-22 09:49

Haha ik heb mijn crossles gehad. Met baby hindernisjes :+

Afbeelding
Afbeelding

wendy1987

Berichten: 6925
Geregistreerd: 29-10-07

Re: Wedstrijden kletstopic 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-22 12:44

Aah dat zijn echt lieve babyhindernisjes!
Dan snap ik dat jullie de mijne niet meer klein vonden :+ haha! Toffe foto's!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Wedstrijden kletstopic 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-22 12:56

Held! Stoer hoor

robbie88

Berichten: 2087
Geregistreerd: 06-09-13
Woonplaats: uit het oosten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-22 15:22

Superleuk die mini hindernissen, ideaal om ze op te leiden..

Gister op concours geweest met mijn grote vriend. 1 e proef hadden we spanning, reed daardoor ook nog verkeerd. 2 e proef fijner gereden. 192,5 en195 punten:)

Afbeelding
Afbeelding

NorwayFjord

Berichten: 3150
Geregistreerd: 10-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-22 18:51

Robijntjah tof hoor! Heel leuk zo :D

Robbie88 mooie punten hoor, tof paard ook! Fijn dat je de 2e proef fijner hebt kunnen rijden :)

Hier morgen onze eerste wedstrijd op een andere locatie, ik vind het best heel spannend want het is de eerste keer überhaupt dat ik met dit paard ergens naartoe ga en het is niet het makkelijkste paard maar ze is het met de eigenaresse wel gewend dus hopelijk gaat het goed :D Wel veel zin in!

roosjenat

Berichten: 1490
Geregistreerd: 19-05-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-22 19:41

Succes morgen NorwayFjord! Spannend zo de eerste keer maar gaat vast goed komen!

Nette punten Robbie88! Mooi paard ook <3

Dat zijn nou de mini hindernissen die ik bedoel robijntjah haha! Leuke foto's, jullie hebben er beide plezier in zo te zien.
Jammer dat we niet zulke crossterreinen hebben in het noorden. Leek mij ook wel eens leuk om te doen.

Hier lekker rustig aan het verder trainen. Vandaag ook lekker getraind op de vereniging!

Volgende week zondag gaan we weer twee rondjes M1 rijden in Exloo. Daarna toch maar gaan beginnen in de M2.


Afbeelding

Anoniem

Re: Wedstrijden kletstopic 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-22 23:59

Succes morgen norway fjord!

Ik ga morgen ook weer met mijn bruine.

Hahaha ja mijn schimmel neemt ze alleen niet als lage hindernissen. Zo jammer :')

Afbeelding
Afbeelding

:')

NorwayFjord

Berichten: 3150
Geregistreerd: 10-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-22 04:15

Dank jullie wel!

Jij ook succes vandaag Robijntjah! Toffe foto's hoor, je paard kan iig makkelijk hoger idd :+

SpikkelFire

Berichten: 6696
Geregistreerd: 14-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-22 08:36

Succes iedereen die vandaag moet!

Wij hadden gister geen geluk, had een strenge jury (al eerder gehad en toen ook geen winst). Had wel lekker gereden, vooral de 2e proef. Was uiteindelijk 2e en 3e van de 4 zonder winst :+ alleen nummer 1 had telkens een kleine winstpunt. Volgende x beter!

wendy1987

Berichten: 6925
Geregistreerd: 29-10-07

Re: Wedstrijden kletstopic 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-22 09:01

Das altijd jammer als je lekker rijd en dan geen winst rijd!

Succes voor diegene die vandaag weer mogen!

Ik ga morgen lekker op buitenrit, en vanmiddag eens kijken hoe ze loopt. Vd week was ze lekker drammerig en stijf.. ze heeft 3a4 weken niets gedaan ivm corona en vakantie daarna haha.. denk dat ze dat wel prima vond...

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Wedstrijden kletstopic 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-22 09:18

Goed bezig allemaal, ik ga er zo maar eens heen. Gister festival gehad en nu eigenlijk 0 zin om te rijden haha.

Woensdagavond mag ik weer jureren

Laurie

Berichten: 4495
Geregistreerd: 05-05-07
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-22 13:25

Heel veel succes voor iedereen die vandaag start!

Fijn dat je zo'n goed gevoel had SpikkelFire, die punten komen de volgende keer wel weer :)

Het zijn wel hele stoere foto's geworden Robijntjah :D

NorwayFjord

Berichten: 3150
Geregistreerd: 10-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-22 13:46

Wat jammer Spikkelfire! Wel fijn dat je zelf een goed gevoel had :)

Ik kreeg net deze nog binnen onderweg naar wedstrijd, dat geeft nog wel even extra goed gevoel haha :D

Afbeelding

Anoniem

Re: Wedstrijden kletstopic 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-22 15:12

Succes! Ik had 183,5 en 188 dus weer 2 winstpunten en nog leuk commentaar gehad dat ik een paard heb met uitstraling :D

Weer fijne werk punten dus we kunnen weer voor uit.

NorwayFjord

Berichten: 3150
Geregistreerd: 10-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-22 16:18

Mooie punten zeg!

Hier geen winst, teveel spanning. Heel jammer maar voor de eerste keer tevreden zo, het is niet anders en ze was wel heel braaf :)

Fly_high

Berichten: 3300
Geregistreerd: 01-09-20

Re: Wedstrijden kletstopic 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-22 11:53

Mooie punten allemaal, ik vind het stoer dat mensen dressuur durven te rijden :P

Hier helaas beide rondjes met 1 pechbalkje, ben wel erg blij met 72 voor stijl :) want ik ben over het algemeen niet de meest nette ruiter. En nu ineens rechte lijnen en goed gereden bochten, misschien maak ik nog kans om het ooit goed te doen :P

Henkie was met losrijden wel een beetje aan het rondsloffen als een oud manegepaard := pas eenmaal in de ring gingen oren erop, lekker fanatiek gesprongen! Volgende keer doen we een rondje 100 erbij :j

Afbeelding

Anoniem

Re: Wedstrijden kletstopic 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-22 13:17

Ik vind jou pas stoer :')

Ahum ik heb zojuist een bixie oefencross ingeschreven :')