Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 10 van de 61 [ 1523 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 61  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wedstrijden kletstopic 2022

 
Profiel   

Mooi setje zo!

Stoere cross foto
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-22 22:45 



 
Profiel   

Ik lees al een tijdje mee, altijd super leuk om alle verslagen te lezen!
10 juli eindelijk mijn wedstrijddebuut met mijn 4 jarige haflinger. We gaan onderling op een haflingerwedstrijd starten, lekker laagdrempelig met als doel: in de ring blijven :')
2 B proefjes en ook nog een rondje 50/60cm springen! Heel benieuwd hoe hij het gaat doen! Hij gaat elke maand al mee naar vreemd terrein voor springles maar dit is toch anders. Ik heb er wel super veel zin in!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-22 22:49 



 
Profiel   

ahh leuk topic, zag mooie rozetten, en een leuk setje met blauw.
en wendy, wowww die manen ....

ik start voor een eigenaar een 4 jarige maflinger en heb net een klein maandje voor mij zelf een nieuw paard.
vandaag kringkampioenschap gehad, wat niet zo.n succes was met alle dazen, meneer is nogal gevoelig op alles wat vliegt en op zijn edele lijfje land, en gooit dan zijn kont omhoog.. daarnaast niet zo'n fijne voorbereiding met bijna 6 weken uit de running doordat er geen ijzer meer onder zijn hoef te maken was, na een ongelukje. Had er net weer 3 keer op gezeten hahaha, nog niet zoals hij kan lopen
maar met 191,5 en 192 mogen we best heel tevreden zijn.
Het is wel altijd een feestje om met hem op ch te gaan, altijd vrolijk, doet altijd zijn best en geeft graag een showtje.

[ img ]

woensdagavond ben ik ook met mijn nieuwe knapperd op ch geweest, gewoon om te kijken hoe het gaat op ander terrein/ vervoer e.d.. Wat een heerlijk werkwillig paard!
loopt gewoon naar 208 en 194 punten ( 1e en 3e), zaten nog best wat foutjes en slappigheid slingers in, maar dan merk je toch wel het verschil van groot dressuurpaard en koudbloed in je punten..
ik zei na de proef al als ik zo met het hafje rijd heb ik een net wel net niet winstpunt :P
( nog geen wedstrijdfoto's met hem)

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-22 23:22 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

[ img ]


2x 1e *\o/*
204 ( meen ik, straks ff protocol bekijken :o )
En 194,5.
Dus hier weer blij want dit was de 3e dag op pad en dan toch nog maar doen!
Ik vond het niet zo super gaan, ze valt heel erg terug zodra ik proef in ga. Lichtrijden is gewoon ruk.. hahaha.. maargoed! Als we zo doorgaan kunnen we binnenkort naar de L hoop ik!

En, in het kader van, ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat we het kunnen. Vlaggendrager bij parade geweest!
Beetje paniek en 1 hand aan t stuur lukte niet, maar verder deed ze het maar wel!
Wat een top beest!

* zweeft nog even verder op een hele roze wolk * :+:

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-22 17:36 



 
Profiel   

Gefeliciteerd wendy, het ziet er goed uit!


Hier ging het op zich lekker maar niet zonder tegenslag, springen met hersenschudding is toch echt geen aanrader, who would have thought :=

Gisteren 80 foutloos inclusief barrage en in de prijzen :o rondje 90 helaas afgezegd omdat mijn lichaam het eventjes niet meer deed :')

Vandaag zowel 80 als 90 4 strafpunten, maar vooral 90 ben ik alsnog best blij mee, op dat pechbalkje na heeft meneer erg goed gesprongen :) en dat is voor hem 2de officiële wedstrijd en 1ste op deze hoogte, terwijl we ook nog maar net combinatie zijn.

Mijn stoere pony <3

[ img ]

Ik vind het vooral gaaf hoe fanatiek hij wordt, zo'n luie sukkel als hij normaal is. Maar op wedstrijd galoppeert die na de bel zelf aan, oortjes erop en gaan met die banaan :D

[ img ]


Voorlopig wordt het voornamelijk dressuuren totdat ik van mijn hersenschudding bijgekomen ben :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-22 19:34 



 
Profiel   

Super goed gedaan allebei!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-22 19:53 



 
Profiel   

Proficiat allebei! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-22 19:55 



 
Profiel   

Proficiat allebei!! *\o/* *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-22 19:57 



 
Profiel   

Gefeliciteerd allebei! Goed gedaan ook zo die 3e dag! Konden jullie toch goed aan allebei, wat fijn!

Zo te zien kon ik naar je zwaaien, fly_high! Mijn oude slaapkamer bij ouders kijkt uit op die bak en wei :+ en paard staat stukje verder haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-22 19:58 



 
Profiel   

Oh ik zie het nu ook, Reigersburgh :D heb daar ook op de manege gereden (ken jou ook nog van gezicht MWM :)) )

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-22 20:02 



 

Gefeliciteerd allebei!! *\%/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-22 22:29 



 

Gefeliciteerd!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-22 23:05 



 
Profiel   

Mooie foto’s en gefeliciteerd met de uitslagen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-22 06:35 



 
Profiel   

Wij zijn door naar de Limburgse *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-22 08:32 



 

Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-22 08:43 



 
Profiel   

Gefeliciteerd allemaal!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-22 09:13 



 
Profiel   

Gefeliciteerd allemaal, super!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-22 09:17 



 
Profiel   

Super gedaan allemaal! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-22 09:17 



 
Profiel   

Gefeliciteerd DiscoDipp!


MyWishMax schreef
Gefeliciteerd allebei! Goed gedaan ook zo die 3e dag! Konden jullie toch goed aan allebei, wat fijn!

Zo te zien kon ik naar je zwaaien, fly_high! Mijn oude slaapkamer bij ouders kijkt uit op die bak en wei :+ en paard staat stukje verder haha


Volgens mij hebben we zelfs langs jullie stal gereden haha

Officieel was het voor ons een thuiswedstrijd :D

Ik ben blij dat het een leuke ervaring is geworden voor mijn paard, maar ben er zo kapot van nu qua energieniveau, niet normaal :') En ook al heb ik beloofd braaf te gaan dressuren, zit ik stiekem in springwedstrijden kalender te spieken :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-22 09:42 



 
Profiel   

Ja, ik zag heel wat trailers en vrachtwagens langs komen. Wat ander niveau, wij hadden f proefjes :+

Doe nu even rustig aan jij! Je wilt geen blijvende klachten overhouden! Zegt degene die ook te snel weer ging rijden na hersenschudding jaren geleden en altijd klachten is blijven houden :') of met gebroken stuitje een wedstrijd gereden heeft...

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-22 09:45 



 

Hahahaha wel herkenbaar, gewoon doorrijden inderdaad.

Ik heb komend weekend wedstrijd vrij en daarna weer 2 weekenden op pad. Daarna denk ik nog 1 met 2 proeven en dan zijn we de B alweer uit :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-22 09:50 



 
Profiel   

Thanks! Ben heel trots op de pony tussen al dat dressuurgeweld! :D

Ik zit ook met nierproblemen op het paard :+ Is toch ruiter eigen denk ik _O-

Wij zijn nu b+18 met 5 wedstrijden maar, echt giga snel gegaan. Ik weet nog niet wat ik wil, indoor ook nog voor de kampioenschappen t B starten, of t B even vol rijden en over, of nu al over.

De pony is anzich al klaar voor t M, maar t gaat mij echt veeeel te snel :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-22 11:57 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!
Ik zou na de regio overstappen naar het L1 en daar van de winter de selecties in mee rijden. :D zo deed ik het, was ook leuk 2 seizoenen na elkaar op het nk / hippiade. En zit zat tijd tussen om eerst te wennen aan nieuwe klasse en dan weer goed mee te draaien op selecties. Niet voor de regio overstappen, want dan mag je daar straks niet starten :=

Ik moest zelfs opletten dat ik niet te veel startte, anders zat ik al met teveel punten voor de regio en kon ik niet mee doen. Dus alleen de leuke grote wedstrijden en selecties gereden die seizoenen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-22 12:07 



 

Hahaha ik denk dat wij het juist makkelijker gaan krijgen in de L en nog makkelijker in de M. Aurelia blijft scherper als ik zijgangen mee kan pakken en daar is ze ook echt goed in. Haar gangen vallen nu gewoon heel erg op tussen alle kwpn-ers en dat pakt voor ons niet perse positief uit, als in, wel altijd winstpunten, nooit bovenin (wat ik ook begrijp, overigens).
Dus ik stap mooi met 10 winstpunten over.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-22 12:12 



 
Profiel   

Gefeliciteerd allemaal met jullie successen afgelopen weekend!

Ik ben in de B ook met 10 winstpunten overgestapt. Mijn pony is langs de hekjes erg spooky en is fijn om hem lekker bezig te kunnen houden.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-22 12:14 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 10 van de 61 [ 1523 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 61  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen