Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 33 van de 61 [ 1523 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 61  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wedstrijden kletstopic 2022

 
Profiel   

Ik hou van mooie spullen maar het meeste zijn waanzinnige koopjes geweest (mijn Kep met 50% korting) mijn rijjas van 750 euro op MP gevonden voor 150 euro maar een enkele keer gebruikt. Mijn slipjas in een outlet voor 100 euro.
Ik heb maar 3 dekjes, geef inderdaad liever m’n geld uit aan lessen of een check up bij de fysio of chiropractor
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-22 14:24 



 
Profiel   

Nimber schreef
Ik hou van mooie spullen maar het meeste zijn waanzinnige koopjes geweest (mijn Kep met 50% korting) mijn rijjas van 750 euro op MP gevonden voor 150 euro maar een enkele keer gebruikt. Mijn slipjas in een outlet voor 100 euro.
Ik heb maar 3 dekjes, geef inderdaad liever m’n geld uit aan lessen of een check up bij de fysio of chiropractor



Ik ben ook zo! Mijn pikeur jasjes voor 75,- per jasje kunnen scoren, mijn Deniro laarzen ook van iemand anders over genomen, en al mijn dekjes idd ook via korting. Mijn geld gaat ook naar les, hoefsmid, osteopaat en dergelijke!

Maar iets moois voor een mooi prijsje kan ik ook nooit laten schieten :D En soms verdienen we ook wel eens iets duurs toch :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-22 14:27 



 

Herkenbaar wel discodipp. Maar wij rijden dan ook in dezelfde kring. Denk zelfs dat ik de persoon die je schetst ook regelmatig tegenkom :')

Ook wel wat leuke contacten al opgedaan hoor, kom jou dus wel eens tegen en nog iemand met een Tinker waar ik leuk mee kan. En mijn instructie gaat ook mee rijden met haar pre. Die zie ik overigens ook wel steeds meer op wedstrijd.

Ik mag komende zaterdag weer. En dan weer even wat nieuwe wedstrijden uitzoeken.

Ik rijd niet perse de selecties mee, heb allemaal geen zin in dat gedoe :')

Heb gewoon een hh jasje en cap, wel een ps of Sweden dekje omdat dat mijn zwakte is en nieuwe deniro laarzen omdat mijn oude echt op waren na ruim 10 jaar.

Ooit komt er een heel mooi sjiek nieuw jasje maar dat mag ik van mezelf als ik de z haal :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-22 14:30 



 
Profiel   

Ik heb ook een mooi AllesandroAlbani jasje via Marktplaats voor €50 of zo, heel blij mee. Mijn laarzen heb ik wel nieuw gekocht maar ook met korting. Maar iedereen moet vooral doen wat ze zelf fijn vinden :j zo lang men maar normaal met elkaar omgaat. Mijn dochter krijgt trouwens geen duur spul, die is vol gas in de groei, dus moet het met tweedehandsjes doen. Het boeit haar overigens helemaal niks gelukkig.
Ik kreeg nog 2 foto’s van vandaag:
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-22 16:20 



 
Profiel   

Jaa, moet ook zeggen ik heb het ongeluk om een man te zijn in de paardensport. Tweedehandjes (vooral in mijn maten) bestaan eigenlijk niet eens :'). Vind ook dat de opties voor mannen qua merken erg gelimiteerd zijn over het algemeen... best wel jammer hoor want ik zou het liefst niet te veel uitgeven elke keer maar gaat ook bijna nooit wat in de sale want het is elk jaar bijna dezelfde collectie... |(

@LaDonna: Super goed gedaan! Gefeliciteerd, en ook super leuke foto's! *\o/*

Ik ben ook weer terug van wedstrijd, en ben zeer tevreden! Moest tegen meerdere internationale Grand Prix ruiters en alhoewel ik dit mijn werk is, rij ik toch écht geen internationale GP :+. Alsnog in de eerste proef 64,357% (met 67,7% van de jury bij C), en een 4e plek met 65,715% in de tweede proef! Dus ik ben zeker tevreden. Heel veel mooi commentaar en bijna alles wel een voldoende, alleen met de echt grote fouten natuurlijk wat lager. In mijn eerste proef, tijdens de rechter pirouette moest hij mesten dus dat was niet een hele mooie pirouette, dus dan is het commentaar "wat groot, meer gezet" met een 5, erg schappelijk _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-22 16:56 



 
Profiel   

Gefeliciteerd LaDonna met je punt, toch weer mooi 1 erbij! :D

Ik heb mijn HH jasje gekregen voor mijn verjaardag en m'n andere HH jasje via Marktplaats gekocht voor €20. Eskadron dekje was met 50% korting. Cap is gewoon die ik al had, daar rij ik ook wedstrijd mee. Lekker simpel maar helemaal happy mee. Ik heb natuurlijk geen paardenkosten omdat Diva niet van mij is maar ik steek wel veel geld in lessen omdat ik dat belangrijk vind en ik betaal mijn vriendin dieselkosten als ze me naar wedstrijd rijdt. Maar zij heeft momenteel een paard in de L1 lopen dus we kunnen nu samen en kosten delen, of we kijken naar wedstrijden waar ook Z1 word uitgeschreven voor haar.

Ze heeft me nog een mooi aanbod gedaan, als ik L2+1 met Diva ben mag ik een dag/week startkaart aanvragen met haar andere Z1 paard op deels haar kosten en dan L2 starten. Als we dan een puntje halen mag ik altijd paarden vanaf het L2 uitbrengen. Altijd handig als ze eens te druk is of iets (want 10 paarden en volgend jaar 2 op komst :+ ) :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-22 16:57 



 
Profiel   

Hier helaas nog steeds niet fit genoeg om te rijden :(
Gelukkig vind mijn man “mijn “ paard inmiddels wel leuk en maakt hij er een springpaard van
Hij is deze week wel op ch geweest met “ zijn” paard.
Vrijdag 3e in het 1.10 en vandaag 1 e in de B eventing

h0e zit dat eigenlijk met die klassering en wat je dan mag starten? Ik dacht altijd hoogst gemeenschappelijke klasse of klasse lager dan je geklasseerd bent? Gut ik moet weer eens de regels opzoeken

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-22 22:31 



 
Profiel   

In het springen weet ik het niet. In de dressuur is het zo dat je in de hoogst gezamenlijke klasse moet uitkomen en dan eventueel 1 klasse lager mag starten als de ruiter dat mag ( ik mag geen B en l1 meer) zodra je met 2 paarden in een bepaalde klasse winst hebt gereden mag je altijd direct in die klasse uit komen ookal
Is het paard lager geklasseerd. ( ik mag elk paard direct zzlicht starten) daarnaast mag je versneld promoveren tot de maximale klasse waarin je direct mag starten

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-22 07:07 



 
Profiel   

Nimber schreef
In het springen weet ik het niet. In de dressuur is het zo dat je in de hoogst gezamenlijke klasse moet uitkomen en dan eventueel 1 klasse lager mag starten als de ruiter dat mag ( ik mag geen B en l1 meer) zodra je met 2 paarden in een bepaalde klasse winst hebt gereden mag je altijd direct in die klasse uit komen ookal
Is het paard lager geklasseerd. ( ik mag elk paard direct zzlicht starten) daarnaast mag je versneld promoveren tot de maximale klasse waarin je direct mag starten

Ohh dat is super

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-22 08:51 



 
Profiel   

Nimber schreef
In het springen weet ik het niet. In de dressuur is het zo dat je in de hoogst gezamenlijke klasse moet uitkomen en dan eventueel 1 klasse lager mag starten als de ruiter dat mag ( ik mag geen B en l1 meer) zodra je met 2 paarden in een bepaalde klasse winst hebt gereden mag je altijd direct in die klasse uit komen ookal
Is het paard lager geklasseerd. ( ik mag elk paard direct zzlicht starten) daarnaast mag je versneld promoveren tot de maximale klasse waarin je direct mag starten


Wat is jouw hoogste klassen waarin je een winstpunt hebt gehaald?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-22 09:37 



 
Profiel   

NorwayFjord schreef
Gefeliciteerd LaDonna met je punt, toch weer mooi 1 erbij! :D

Ik heb mijn HH jasje gekregen voor mijn verjaardag en m'n andere HH jasje via Marktplaats gekocht voor €20. Eskadron dekje was met 50% korting. Cap is gewoon die ik al had, daar rij ik ook wedstrijd mee. Lekker simpel maar helemaal happy mee. Ik heb natuurlijk geen paardenkosten omdat Diva niet van mij is maar ik steek wel veel geld in lessen omdat ik dat belangrijk vind en ik betaal mijn vriendin dieselkosten als ze me naar wedstrijd rijdt. Maar zij heeft momenteel een paard in de L1 lopen dus we kunnen nu samen en kosten delen, of we kijken naar wedstrijden waar ook Z1 word uitgeschreven voor haar.

Ze heeft me nog een mooi aanbod gedaan, als ik L2+1 met Diva ben mag ik een dag/week startkaart aanvragen met haar andere Z1 paard op deels haar kosten en dan L2 starten. Als we dan een puntje halen mag ik altijd paarden vanaf het L2 uitbrengen. Altijd handig als ze eens te druk is of iets (want 10 paarden en volgend jaar 2 op komst :+ ) :D


Wat leuk zeg! Leuk aanbod en leerzaam!

Ik heb ooit nog gezocht naar paard wat ik een keer z2 kon starten :') Was nog niet zo makkelijk om paard te vinden waar ik met lijf op kan rijden en die ook het niveau beheerste. Dus heb het toen maar laten gaan. Was in dezelfde tijd dat mijn paard ernstige blessure had en later ook afgekeurd werd dus had er ook niet meer zon zin in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-22 09:42 



 
Profiel   

MyWishMax schreef
NorwayFjord schreef
Gefeliciteerd LaDonna met je punt, toch weer mooi 1 erbij! :D

Ik heb mijn HH jasje gekregen voor mijn verjaardag en m'n andere HH jasje via Marktplaats gekocht voor €20. Eskadron dekje was met 50% korting. Cap is gewoon die ik al had, daar rij ik ook wedstrijd mee. Lekker simpel maar helemaal happy mee. Ik heb natuurlijk geen paardenkosten omdat Diva niet van mij is maar ik steek wel veel geld in lessen omdat ik dat belangrijk vind en ik betaal mijn vriendin dieselkosten als ze me naar wedstrijd rijdt. Maar zij heeft momenteel een paard in de L1 lopen dus we kunnen nu samen en kosten delen, of we kijken naar wedstrijden waar ook Z1 word uitgeschreven voor haar.

Ze heeft me nog een mooi aanbod gedaan, als ik L2+1 met Diva ben mag ik een dag/week startkaart aanvragen met haar andere Z1 paard op deels haar kosten en dan L2 starten. Als we dan een puntje halen mag ik altijd paarden vanaf het L2 uitbrengen. Altijd handig als ze eens te druk is of iets (want 10 paarden en volgend jaar 2 op komst :+ ) :D


Wat leuk zeg! Leuk aanbod en leerzaam!

Ik heb ooit nog gezocht naar paard wat ik een keer z2 kon starten :') Was nog niet zo makkelijk om paard te vinden waar ik met lijf op kan rijden en die ook het niveau beheerste. Dus heb het toen maar laten gaan. Was in dezelfde tijd dat mijn paard ernstige blessure had en later ook afgekeurd werd dus had er ook niet meer zon zin in.

Ja wat dat betreft heb ik wel echt enorm veel geluk met mijn beste vriendinnetje. Ik mag Diva rijden, haar andere paarden af en toe eens meepakken, ik mag met haar Welsh pony mennen, de andere Welsh pony ben ik gestart met grondwerk om voor te bereiden voor beleren. Kan echt m'n lol op op stal <3 En ze is ook instructrice dus krijg ook les van haar en omdat ze de paarden zo goed kent is het extra fijn les krijgen :)

Kan me echt voorstellen dat het lastig is om te vinden inderdaad! Ik heb het eigenlijk onder mijn kont geschoven gekregen :o Eerder toevallig ook, was op een fotomeeting via Bokt als fotograaf en er was toen iemand met een Z2 paard. Die woonde toevallig in de buurt en zocht nog iemand die gewoon lekker basis met haar paard wilde rijden zodat ze zelf de oefeningen erin kon houden. Toen had ik nog nooit wedstrijd gereden en had geen ambities (toen) dus dat was perfect, die heb ik ongeveer 2 jaar bijgereden. Maar kan me voorstellen dat als je eigen paard met blessure staat en afgekeurd word je er dan ook echt geen zin meer in hebt, dat zou ik ook hebben denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-22 10:02 



 
Profiel   

Maar je moet alsnog wel rijden op een manier dat ze wat in je ziet. Dus het is niet alleen geluk geweest! Natuurlijk een deel geluk, maar ook gewoon een fijne ruiter en fijn persoon zijn.

Ik reed wel paarden voor anderen regelmatig,maar dat was altijd om problemen op te lossen en ze verder op te leiden. Zodra ze verder kwamen werden ze weer overgenomen :') Maar dusnook wel eens paarden afgeslagen, omdat het qua tijd niet uitkwam en achteraf was dat heel dom, want daar had ik meer kansen mee gehad. Achteraf waren dat leukere eigenaren en paarden die ik langer en hoger had kunnen rijden. Maar ik was soms wat te loyaal naar mensen die het andersom niet waren.

En precies, als eigen paard dan ineens zo slecht gaat gaat het hele plezier ook weg. Ben aantal jaar zelfs helemaal gestopt met rijden, omdat ik echt klaar was met alles rondom paarden. Toen moeder nieuw paard wilde moest ik weer gaan rijden, zodat ik kon proefrijden. Mijn moeder was toen al 60+ en als eens wervels gebroken na een val van paard, dus die stapt absoluut niet meer op vreemde paarden. Maar toen kriebelde het bij mij ook weer dus weer begonnen haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-22 10:12 



 

Ik vind het redelijk vervelend dat startlijsten tegenwoordig zo laat online gaan. Ik heb nog een leven naast wedstrijden jongens :')

Vandaag weer les gehad, even goed geoefend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-22 18:22 



 
Profiel   

Robijntjah schreef
Ik vind het redelijk vervelend dat startlijsten tegenwoordig zo laat online gaan. Ik heb nog een leven naast wedstrijden jongens :')

Vandaag weer les gehad, even goed geoefend.


Baexem staat er gelukkig wel al op, maar tis wel echt een late, althans voor mij.. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-22 18:33 



 

In de app nog niet? Ik ga even kijken op startlijsten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-22 19:02 



 
Profiel   

Robijntjah schreef
In de app nog niet? Ik ga even kijken op startlijsten.


Hij staat inderdaad op startlijsten :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-22 23:25 



 
Profiel   

Robijntje, mee eens ik geef vaak op de dag zelf nog lessen dus dan is t wel fijn om een week van te voren in ieder geval een richt tijd te hebben.

Gister mijn LT debuut gemaakt. Ging best heel fijn en met 62,6% en een 5e plek was het voor mij wel een droomdebuut.

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 12:56 



 
Profiel   

Gefeliciteerd! Dat is altijd leuk!! Mooi debuut weer in de pocket dus!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 13:05 



 
Profiel   

Proficiat Nimber! Kan me voorstellen dat je wel even in de wolken bent, geniet ervan!

Ik vind het al erg prettig dat sommige organisaties wel aangeven welk dagdeel een klasse gereden wordt.
Als dan de startlijst een week van te voren komt is het prima.

Aangezien ik meestal afhankelijk ben van hulp vind ik het ontzettend lastig als ik tot een week van te voren nog moet vragen om 'de hele dag' vrij te houden. Zelf kan ik dat meestal nog wel doen maar om dat aan een ander te vragen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 13:17 



 
Profiel   

Wauw Nimber! Geweldig! *\o/*

De startlijsten staan er toch altijd 5 dagen van tevoren op? Wat mij betreft prima. Als ik wedstrijd heb plan ik die dag en de dag ervoor toch vrij voor de voorbereiding en op tijd naar bed.

Hier, gelukkig, even niks op de planning. Ik ben vorige week de hele week ziek geweest en nu nog steeds last van de naweeën. Geen Covid maar wel vreselijk verkouden. Ik kom gewoon zuurstof tekort joh %) Dus Rudi heeft een beetje een mini vakantie

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 13:29 



 
Profiel   

Super Nimber, gefeliciteerd!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 14:59 



 
Profiel   

Hier in de buurt is de starttijd pas 3 dagen op voorhand bekend. Eerst reserveerde ik dan de ochtend en middag, maar laatst was ik mee als groom en moest ze pas om half 10 's avonds. Toen moest ik wel ff schuiven in mijn planning. Nu hou ik gewoon rekening met ochtend, middag en avond :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 17:34 



 

Hier staat het eigenlijk nooit een week van tevoren online. Meestal 2-4 dagen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 18:04 



 

Ze gaan rap hier discodipp.

Ik heb net echt mijn fijnste proef ooit gereden. Ben heel benieuwd.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-22 13:51 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 33 van de 61 [ 1523 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 61  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen