Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 61 [ 1523 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 61  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wedstrijden kletstopic 2022

 
Profiel   

Robijntjah schreef
Jeetje Flevolander, wat naar.

Ik ben me klaar aan het maken!


Succes vandaag!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-22 12:23 



 

Mag ik mij ook melden in dit topic?

Ga 16 juli voor het eerst starten met mijn zelf opgeleide merrie! Voor mij zelf word dit de allereerste keer officieel starten en voor mijn paard word dit de 2e keer rijden op vreemd terrein. We hebben laatst een oefenwedstrijd gereden en die ging heel goed! Ik heb er ontzettend veel zin in maar er zijn nog wat puntjes waar we goed op moeten oefenen :D

Dit zijn wij overigens: [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-22 13:25 



 
Profiel   

Ik wil me ook graag alvast melden :=

Sterre80 schreef
wauw een 9 voor halsstrekken dat is echt zeldzaam. Super goed gedaan!!!


Valt mee hoor. Je krijgt hem best heel regelmatig op halsstrekken, maar dan moet je het wel echt goed doen en dat lukt vaak niet. Het is dus ook niet dat juryleden ze niet willen geven en die 9 geven dus zeldzaam is, maar zeldzaam dat het hele halsstrekken wat onder het onderdeel valt zo goed uitgevoerd wordt dat er een 9 of 10 gegeven wordt.

Ik zit stiekem alweer mee te lezen. Ik houd van wedstrijden en vind het leuk om jullie verhalen te lezen. Normaal start ik zelf ook regelmatig met merrie, maar zitten nog midden in revalidatie en helaas moet ze nog geopereerd worden dit jaar. Ik hoopte eigenlijk in september mijn m1 debuut te maken met haar na anderhalf jaar stop, maar dat is nu erg onzeker.

Mis het wel enorm, maar heb ook geen zin meer om L2 te starten dus moet nog iets langer wachten om weer weg te gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-22 13:33 



 
Profiel   

Binkie_Eline schreef
Welkom allemaal, en gefeliciteerd aan degenen die mooie punten gereden hebben!

Ik ga aankomende zaterdag weer starten, voor de tweede keer in de B. Heeeel vroeg uit bed helaas :Y)

Hoe doen jullie het als jullie 's ochtends vroeg moeten starten? De avond ervoor knotten, of alleen vlechten, of helemaal niks?

Stiekeme meelezer breekt in :o Als ik heel vroeg moet starten doe ik alles de avond ervoor en dan inpakken met sleazy: https://www.dekroo.nl/products/lemieux- ... ssQAvD_BwE

Werkt echt top!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-22 13:38 



 
Profiel   

Ik vlecht en knot ivm mijn gezondheid altijd de dag van te voren in, zelfs als ik later moet starten. Zonder sleezy, zou ik wel willen maar heb hem niet en is ook niet echt nodig. Soms gewoon de deken met hals eroverheen en luikje eventueel dicht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-22 13:40 



 
Profiel   

Ik kom mij ook alvast melden.
Ik denk dat ik mijn B debuut 23 juli gaan maken. Ik ben heel benieuwd waar wij staan. Dus geen idee of ik het zo leuk vind dat ik meer ga starten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-22 13:42 



 

Ik knot dan vroeg. Kost me een kwartiertje ongeveer.

184,5 en 191! B+3

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-22 13:56 



 

Kwartiertje om te knotten? Hoe doe je dat? Ik ben zeker 1 uur bezig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-22 14:04 



 
Profiel   

Ik klets ook mee! :D

Vanochtend onze 3e wedstrijd gehad en de 1e weer sinds een half jaar en veulen. Toch mooi 187,5 en vierde plaats en 190,5 en derde plaats. :)
Ik rij een fries dus moet echt vlak van te voren de vlecht erin doen, anders zit het al niet meer zo strak.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-22 14:13 



 
Profiel   

Robijntjah schreef
Ik knot dan vroeg. Kost me een kwartiertje ongeveer.

184,5 en 191! B+3


Gefeliciteerd! Super punten zeg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-22 14:15 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Robijntje!

En welkom aan de nieuwe starters. Ik vind wedstrijden (en shows) ook heel leuk, kan ook echt genieten van het klaarmaken van de pony. Ik knot meestal de dag zelf, met een half uurtje heb ik mevrouw netjes in de vlechten.
Over 2 weken gaan wij weer starten na een korte pauze, ik heb er nu al zin in :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-22 14:18 



 

Gefeliciteerd me jullie punten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-22 14:20 



 
Profiel   

Gefeliciteerd allemaal! Goede dag zo!

Ik doe ook niet zo heel lang over het vlechten, maar heb op de wedstrijddag alle energie nodig voor losrijden en 2 proeven. Helaas is iets simpels als invlechten al te veel extra die dag. Ik lijk ook net een verwend nest, want mijn moeder doet de naverzorging en het opruimen, omdat ik het niet kan. Het afstappen en naar de kantine lopen moet al met hulp := Op deze manier kan ik nog wel starten, anders zou dat niet meer kunnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-22 15:42 



 

_lauraaa_ schreef
Kwartiertje om te knotten? Hoe doe je dat? Ik ben zeker 1 uur bezig.


De hack voor paarden met lange manen. Oke en dan nog even vastzetten met draad.

Maar ik ben nog lerende.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-22 15:49 



 

Moet zeggen dat ik er wel steeds handiger in wordt. Maar ik heb een groot paard (1,75) met een hele lange hals. Die niet in een standaard trailer past. Denk dat het verschil daar ook in zit :+ paard van stalgenootje heb ik wel binnen een half uurtje geknot.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-22 16:01 



 
Profiel   

Binkie_Eline schreef
Welkom allemaal, en gefeliciteerd aan degenen die mooie punten gereden hebben!

Ik ga aankomende zaterdag weer starten, voor de tweede keer in de B. Heeeel vroeg uit bed helaas :Y)

Hoe doen jullie het als jullie 's ochtends vroeg moeten starten? De avond ervoor knotten, of alleen vlechten, of helemaal niks?


Ik doe het in de ochtend voor de wedstrijd dan, vlechten en knotten vanaf 0 duurt bij elkaar ongeveer 3 kwartier is mijn ervaring. Ik heb altijd kleine paarden met weinig haar though :+



Komend weekend gaan we lekker springen :D scheelt al dat vlechten gedoe, alleen het paard uit de wei plukken, borstel eroverheen en gaan :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-22 16:03 



 
Profiel   

Mooie punten allemaal gereden!

Ik ben altijd wel blij met de avondwedstrijden bij ons. Ben niet zo van vroeg opstaan :+


Laatst bijgewerkt door SpikkelFire op 26-06-22 16:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-22 16:10 



 
Profiel   

Gefeliciteerd allemaal, hier tweede geworden en een puntje erbij, maar het allerbelangrijkste, we hebben het zelf gedaan en hij was super braaf! Super trots dus en vrijdag mogen we weer :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-22 16:24 



 
Profiel   

Robijntjah schreef
_lauraaa_ schreef
Kwartiertje om te knotten? Hoe doe je dat? Ik ben zeker 1 uur bezig.


De hack voor paarden met lange manen. Oke en dan nog even vastzetten met draad.

Maar ik ben nog lerende.


Ik ook ongeveer 15 min, iets langer als ik opsteek met naald en draad en ook de voorlok en de staart vlecht. Maar hooguit ben ik 30 minuten bezig. Gewoon vaak doen en niet te streng voor jezelf zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-22 16:57 



 

Mijn 2e proef:


Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-22 17:06 



 
Profiel   

Binkie_Eline schreef
Welkom allemaal, en gefeliciteerd aan degenen die mooie punten gereden hebben!

Ik ga aankomende zaterdag weer starten, voor de tweede keer in de B. Heeeel vroeg uit bed helaas :Y)

Hoe doen jullie het als jullie 's ochtends vroeg moeten starten? De avond ervoor knotten, of alleen vlechten, of helemaal niks?

Ik vlecht meestal de middag/avond van tevoren. Vandaag zelfde, want ik wou uitslapen vandaag :') ...

Ik moet wel zeggen dat ik met haarmousse erin vlecht, opsteek met naald en draad en dan een laag haarlak d'r overheen. Mijn knotten kan ik rustig een week laten zitten en dan zitten ze nog op wat losse haartjes na, scheelt weer als ik 2 dagen achter elkaar start :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-22 17:51 



 
Profiel   

Gefeliciteerd aan degene die weer wat moois neer hebben gezet! *\o/*


Ik ga mij ook maar melden!

Wij zijn dit jaar voor het eerst gestart, vorig jaar 1 keertje op vreemd terrein geweest. Ik heb Nina komende maand 2 jaar en heb haar als 3 jarige zo uit het land gekocht :D Ze is dit jaar 5 geworden en meet 1,52m! Geen paard dus :+

Inmiddels zijn wij 5 wedstrijden verder, staat de teller op B+18 met een puntenrecord van 220! Afgelopen weekend hebben we zelfs een selectie gewonnen :D

We hebben nu nog 1 selectie te gaan en 1 los wedstrijdje. Daarna hopelijk naar de kampioenschappen en dan lekker doortrainen voor het L1.

Dit zijn wij :D
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-22 19:15 



 

Leuk, jij ook hier :D
De 16e Panningen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-22 20:10 



 
Profiel   

Jaa toch wel leuk om mee te kletsen toch!

Nee ik ben 2 juli in Grubbenvorst en 10 juli in Venlo! Kom ook naar Venlo!!! Is gezellig *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-22 20:25 



 
Profiel   

Autumnn schreef
Hoi :wave: , ik zal voorlopig nog meelezen want wij hebben nog genoeg te trainen alvorens te starten :) . Ik was wel even benieuwd wat jullie voor outfit hebben bij een wit paard? Ik merk dat ik geen 1 wit dekje eigenlijk echt mooi vind staan omdat het al vrij snel vloekt :o


Donkerrood vind ik altijd mooi bij een wit paard. Misschien heb je wat aan deze afbeelding, ik vind hem altijd wel erg handig. (ik krijg de afbeelding niet in het bericht maar hier de link: https://nl.pinterest.com/pin/828732768905097757/)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-22 20:39 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 61 [ 1523 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 61  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen