Wedstrijden kletstopic 2022

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
NorwayFjord

Berichten: 3155
Geregistreerd: 10-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 14:15

Gefeliciteerd allemaal, heb mooie punten langs zien komen! :D

Robijntjah jah het was echt al wel warm ja, alsnog wel mooie punten in je eerste proef! Snap heel goed dat je zonder jasje bent gegaan.

Hier vanochtend voor het eerst online proefjes opgenomen met Diva, mijn allereerste proeven ooit want ik heb nooit eerder wedstrijden gereden :) Ik was ontzettend tevreden, ze was enorm fijn te rijden en sommige dingen gingen zelfs beter dan normaal in de lessen dus dat was echt super! Heel tevreden en met een big smile afgestapt. Eerste proef is opgestuurd dus ik ben enorm benieuwd naar de punten. Het smaakt iig zeker naar meer, in september hebben we sowieso een wedstrijd op locatie staan 2 dagen en misschien eens kijken of we in de tussentijd nog ergens heen zouden kunnen, dat zou leuk zijn.

(Mijn jasje zit nog iets krap, ben hard bezig met afvallen :) )
Afbeelding

Afbeelding

SpikkelFire

Berichten: 6696
Geregistreerd: 14-06-05

Re: Wedstrijden kletstopic 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 14:28

Supergoed allemaal! Prachtig paard Norway <3

Figo88

Berichten: 2642
Geregistreerd: 07-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 16:20

Robijntjah schreef:
Ik ga 4 september eerst onderling L1 starten. Hier was het qua warmte eigenlijk net al te, hele fijne eerste proef en 2e proef was de pijp leeg :+ 183.5 en 174 :+

Ik werd nog herkent door een bokker haha.


Dat was ik! :D

Het zag er netjes uit bij jullie! :j

Bij ons ging het helaas echt niet goed. Figo had megaveel spanning en ik kreeg hem er niet echt doorheen gereden :(
Dit was wel ook pas onze 3e wedstrijd, maar toch baal ik ervan.
Maar goed, niks meer aan te doen. En het was inderdaad om 11 uur al erg warm en de keuze om m'n jasje aan te houden was ook niet echt zo slim :')

Verder ben ik een stille meelezer en geniet echt van jullie mooie resultaten!! *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 16:57

Haha ik vond je wel een bikkel met je jasje. Man wat is het toch heet.
En een zeer knap paard <3
Ik vond trouwens wel over het algemeen laag gepunt vandaag.

Figo88

Berichten: 2642
Geregistreerd: 07-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 17:24

Robijntjah schreef:
Haha ik vond je wel een bikkel met je jasje. Man wat is het toch heet.
En een zeer knap paard <3
Ik vond trouwens wel over het algemeen laag gepunt vandaag.


Haha, ahh, dankjewel! <3
Echt leuk om nog een andere PRE te zien! Jij hebt ook echt een knapperd!
En ja, als ik de rest van de punten zo zag vond ik het ook echt laag.
Denk dat de jury er ook wel klaar mee was in dat hete hokje :')
Maar je gaat dus al in het L1 starten in september? Echt heel gaaf!

Anoniem

Re: Wedstrijden kletstopic 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 17:46

Dankjewel! Ik kom er zo toch wel stiekem steeds meer tegen. Erg leuk!

Start jij nog vaker in Someren? Ik heb net voor 7 en 21 augustus weer ingeschreven. Indien nodig nog eentje extra en dan inderdaad in september de L in want ik kan ze dan scherper houden en doorzitten :=

fenijro_tani

Berichten: 1820
Geregistreerd: 22-12-13
Woonplaats: Leusden

Re: Wedstrijden kletstopic 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 20:38

Super knap paard zeg! Vind het lichtblauw erg mooi staan.

Jammer figo88, volgende keer beter.

Sorry jullie gaan echt als een trein ik ga proberen vaker te reageren :')

Vandaag had ik ook weer wedstrijd. Ik had mijn mini niet mee genomen ivm de hitte, maar met mijn paard ben ik tweede geworden!
Afbeelding

Fly_high

Berichten: 3311
Geregistreerd: 01-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 21:22

@fenijro_tani wat een leuk plaatje zijn jullie zeg! <3 Wat voor discipline was je wedstrijd van vandaag trouwens? Je rijdt voornamelijk trail dacht ik (?)


We hebben niet boeiend veel gedaan afgelopen weken vanwege de hitte, vandaag wel een rondje op vreemd terrein gesprongen en het ging lekker :) meteen de kans gepakt om mijn kijkpaard tussen de witte hekjes te laten stappen en hij keek er niet eens naar... maar thuis is alles langs de bakrand uiteraard levensgevaarlijk :=

fenijro_tani

Berichten: 1820
Geregistreerd: 22-12-13
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 21:46

Fly_high schreef:
@fenijro_tani wat een leuk plaatje zijn jullie zeg! <3 Wat voor discipline was je wedstrijd van vandaag trouwens? Je rijdt voornamelijk trail dacht ik (?)


We hebben niet boeiend veel gedaan afgelopen weken vanwege de hitte, vandaag wel een rondje op vreemd terrein gesprongen en het ging lekker :) meteen de kans gepakt om mijn kijkpaard tussen de witte hekjes te laten stappen en hij keek er niet eens naar... maar thuis is alles langs de bakrand uiteraard levensgevaarlijk :=

Dankje! :) wij rijden bij het WRAN (western) ik rijd voornamelijk trail ja! Had vandaag wat domme foutjes in mijn trail parcour waardoor we daarin niet geplaatst waren :') hitte en patterns onthouden is niet mijn ding.

Goed gedaan hoor! Op vreemd terrein zijn ze meestal wel braver volgens mij :)

Anoniem

Re: Wedstrijden kletstopic 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 21:55

Gefeliciteerd! Knappe combi zijn jullie!

fenijro_tani

Berichten: 1820
Geregistreerd: 22-12-13
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 21:58

Robijntjah schreef:
Gefeliciteerd! Knappe combi zijn jullie!

Bedankt!

SimonDesteny

Berichten: 217
Geregistreerd: 29-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 22:15

Gefeliciteerd!

Meld me ook graag weer, we mogen weer van start. *\o/*
Na het opbouwen hebben wij nu de eerste wedstrijd weer gereden.

Na 4 maanden voor het eerst weer gestart, meteen voor onze vereniging in het verenigingskampioenschap.
Heel blij met hoe hij aanvoelde, hij was heel blij dat hij weer mee mocht. :D
Natuurlijk missen we wedstrijdritme nu, voor het ongeluk hadden we net ons M1 debuut gemaakt.
Wel een puntje gereden in het M1, al zal deze niet officieel meetellen gezien het in het verenigingskampioenschap was.

Volgende week mag hij weer mee. :D

robbie88

Berichten: 2088
Geregistreerd: 06-09-13
Woonplaats: uit het oosten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 01:16

onpaard schreef:
Wanneer gaan jullie een klasse hoger starten? Bij 10 winstpunten of rijden jullie de klasse verder uit?

Ligt aan het paard, de haflinger is nog wat 4, die start ik Max 1 x per maand en eerst B, mijn nieuwe paard is 6, daar heb ik thuis wel sleutelwerk aan, heb 2 x b gestart toen we thuis nog niet echt getraind hadden, die start ik L1 als de haflinger van winter l2 gaat

Nimber

Berichten: 26554
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Wedstrijden kletstopic 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 02:56

Gefeliciteerd en dat met die warmte!

Het ligt aan het paard en de leeftijd of ik promoveer van klasse. Ik mag geen B en geen l1 meer starten dus wil ik ze toch al wat fijner voor elkaar hebben. Het m2 sla ik meestal over omdat ik het geen fijne klasse vind om zelf door te rijden.
Met mijn huidige paard heb ik wel m2 gestart omdat hij nog niet oud genoeg was voor het Z. In de z1 ben ik maar een paar keer gestart maar liep hij regelmatig boven de 65% waardoor ik versneld ben gepromoveerd naar het z2. Mijn wissels waren niet zo heel mooi daarom wat langer z2 blijven rijden ondanks dat de scores nog over de 65% gingen.
In het zzlicht heb ik ook gewacht tot de scores over de 65 heen ging voor ik pas zzzwaar durfde te gaan starten. Zelf vind ik die overstap best pittig en het lukt me nog niet zo goed om proeven zonder grote fouten te rijden. Ik verwacht nu geen 65% scores meer en als ik tzt aan mijn 10 punten zit ga ik wel over. Hopelijk eind van de zomer, momenteel start ik te weinig.

onpaard

Berichten: 2966
Geregistreerd: 28-03-13

Re: Wedstrijden kletstopic 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 20:18

Vandaag voor het eerst L1 gestart. 171 & 182 punten dus mooi mn eerste winstpunt in de L. Doorzitten voelt fijner maar mn paard loopt beter als ik lichtrijd (stond op t protocol). Nu eerst vakantie en daarna lekker verder trainen.

Nimber

Berichten: 26554
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Wedstrijden kletstopic 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 21:58

Gefeliciteerd met je debuut

robbie88

Berichten: 2088
Geregistreerd: 06-09-13
Woonplaats: uit het oosten

Re: Wedstrijden kletstopic 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 14:11

Gefeliciteerd onpaard

Anoniem

Re: Wedstrijden kletstopic 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 14:15

Zo de komende 6 weken heb ik om de week een wedstrijd gepland staan. Lekker doorpakken.

JoycexEnya

Berichten: 5951
Geregistreerd: 11-12-10

Re: Wedstrijden kletstopic 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 14:45

Lekker bezig.

SimonDesteny

Berichten: 217
Geregistreerd: 29-01-13

Re: Wedstrijden kletstopic 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 15:49

Gefeliciteerd Onpaard!

Lekker bezig Robijntjah!

Noisy

Berichten: 5404
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Re: Wedstrijden kletstopic 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 16:06

Gefeliciteerd Onpaard!

Lekker schema Robijntjah.

Wij gaan komende zaterdag weer. Helaas wel om 13u starten maar wel al als 2e dus ik kan hem mooi tussentijds naar huis brengen

onpaard

Berichten: 2966
Geregistreerd: 28-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 17:34

Bedankt, ook al vind ik het zelf geen felicitatie waard. Er is nog genoeg om aan te werken. Het is fijn om te kijken waar je tegen aan loopt op wedstrijd.

Succes met de komende wedstrijd allemaal. Lees graag jullie ervaringen.

Bamorka

Berichten: 1165
Geregistreerd: 01-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 11:09

Wij zijn afgelopen weekend ook weer gestart en nu de punten voor het L1, maar ik wacht nog even met over gaan.
We hadden 213,5 en 180,5. Tweede proef ging ook echt niet fijn.

R_Alexanderr
Berichten: 447
Geregistreerd: 17-07-13

Re: Wedstrijden kletstopic 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 15:14

Gefeliciteerd allemaal!

@Bamorka: Wel fijn als je het zelf ook beetje voelt. Dan weet je het wel,,, toch fijner als wanneer je punten krijgt en. niets van de jury snapt :Y)

Ik heb gister mijn ZZZ debuut gemaakt. Eerste proef zaten nog wat grote fouten in, hij sprong in galop tijdens het inzetten van mijn drafappuyment en mijn 3 wissels om de 3, werden er 7 om de 2 want hij deed even lekker zelf waar hij zin in had :+. Proef was gewoon te rommelig, was ook geen winst waard maar 100% eens met de scores. Stonden gewoon 7'ens en 8'en op het protocol maar een 2 op een dubbel teller etc hakt er wel in. Tweede proef ging al beter, en kreeg ik nog een 61,217% voor elkaar overall dus toch niet voor niets gegaan :Y). Even routine maken en kilometers hier. Ben wel met je eens, Nimber, ik ga ook na de 10 winstpunten meteen over. De LT proef vind ik echt een stuk fijner en logischer.

Nimber

Berichten: 26554
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Wedstrijden kletstopic 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 09:28

Netjes waar was je geweest?
Ik heb gister lekker gereden, eerste proef geen gekke dingen met 61 nog wat de 3e prijs. In de 2e proef helaas een dure fout in de pirouette die dubbel telt en wat jury verschil met 225 en 205 wel met duidelijke uitleg dus ik kan me er echt in vinden. Toch nog 60% en ook de 3e prijs.