Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Prijzengeld ophalen?

 
Profiel   

Hallo allemaal,

Ik kan het niet goed vinden (wel gekeken bij de KNHS). Afgelopen zaterdag heb ik concours gehad maar ben naar huis gegaan vanwege de hitte. Ook in de veronderstelling dat ik geen prijs had. Nu zie ik op de uitslagen dat ik toch een 3e prijs had. Wat zijn dan mijn rechten, vervalt de prijs omdat ik deze niet opgehaald heb?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-22 22:09 



 
Profiel   

Bij ons in de omgeving kun je dan gewoon contact opnemen met de vereniging. Staat op startlijsten vaak wel een contactpersoon die je een berichtje kan doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-22 22:10 



 
Profiel   

Bijna altijd vervalt je prijs aan de organisatie. In jouw geval heb je gekozen voor de gezondheid van je paard, dat lijkt mij meer waard dan het prijzengeld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-22 22:10 



 
Profiel   

Staat dat niet altijd in het vraagprogramma?

Ik weet ook niet beter dan dat je prijs vervalt, tenzij je deze door een ander laat ophalen. Een enkele organisatie bewaart het, maar dan ook alleen omdat ze diegene goed kennen.

Als ik vroeg in het programma start dan breng ik ook vaak mijn paard naar huis en ga dan alleen weer terug voor de prijs (en het socializen :P )

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-22 22:29 



 
Profiel   

Hier vervalt je prijs als je hem niet gaat op halen voor het einde van de wedstrijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-22 22:31 



 
Profiel   

Gewoon even vragen bij de vereniging..

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-22 23:04 



 
Profiel   

vervalt waarschijnlijk.. Ik heb dit een keer geprobeerd, maar mocht niet eens alleen het lintje ophalen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-22 23:06 



 

Vervalt in principe aan de vereniging, maar zou gewoon even bellen en het uitleggen..

Ik heb het ook ooit gehad, oma lag heel slecht (paar dagen later overleden) dus mijn moeder moest meteen naar huis na mijn proeven, iemand geregeld die mijn eventuele prijs zou ophalen. Daar bleek een miscommunicatie te zijn geweest tussen die vrouw en haar zoon en mijn prijs hadden ze dus niet opgehaald. Vereniging was onvermurwbaar en zij hielden de prijs :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-22 14:29 



 

Bij onze vereniging(Zuid-Holland) vervalt ook je prijzengeld

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-22 14:40 



 
Profiel   

Dat staat beschreven in het algemeen wedstrijd reglement:

Citaat
Artikel 51 - Prijsuitreiking/Parade
1. Prijzen worden uitsluitend uitgereikt aan de deelnemer, die met het desbetreffende paard in de
desbetreffende rubriek is geklasseerd.
2. Prijswinnaars zijn verplicht te paard en met het paard waarmee zij aan de wedstrijd hebben deelgenomen voor de prijsuitreiking in de ring te verschijnen. De jury kan hierover afwijkend besluiten.
3. Met uitzondering van dekens, die door de sponsor van de wedstrijd of rubriek of door de wedstrijdorganisatie worden aangeboden, mag er tijdens prijsuitreikingen niet met dekens worden gereden. De jury kan hier, bij bijzondere omstandigheden, een uitzondering op maken.
4. Indien de prijzen niet te paard in ontvangst behoeven te worden genomen, zijn de prijswinnaars verplicht in tenue bij de prijsuitreiking te verschijnen. De jury kan hierover afwijkend besluiten.
5. Niet uitgereikte prijzen of onterecht gewonnen prijzen vervallen aan de wedstrijdorganisatie.


En dan kan een vereniging daar natuurlijk coulant in zijn, maar dat hoeft niet.
(ik begin er in principe niet aan, voor je het weet ben je de hele week er na nog prijzen bij mensen aan het zien te krijgen. uitzonderingen (zoals idd heel warm weer) daar gelaten)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-22 14:46 



 
Profiel   

Hier in de regio is het over het algemeen zo dat je de prijzen op de wedstrijddag(en) nog kan ophalen en daarna vervallen.
Ik breng vaak m'n paard eerst naar huis en rij daarna terug voor de prijsuitreiking/protocollen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-22 15:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen