Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 16 [ 399 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Binnenkort ZZ-Licht debuut, wie nog meer?

 
Profiel   

Soms moet je echt puzzelkampioen zijn om er achter te komen wat er staat. Eerlijk gezegd, sorry voor jury en schrijver, ik ben daar mee gestopt.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-22 22:15 



 
Profiel   

Als hij achter blijft staan in een pirouette valt hij gewoon stil. Dus achter steeds als commentaar zou ik dan wat apart vinden maar geen idee. Achter 2 benen komt vaak voor of verspringen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-22 06:38 



 
Profiel   

hij springt wel door , alleen de laatste pas iets gelijk met 2 benen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-22 13:46 



 
Profiel   

Ik geef dan wel een onvoldoende maar met commentaar sprong houden of achter 2 benen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-22 15:24 



 
Profiel   

Ik kreeg dit bericht doorgestuurd van iemand die bij Groenraven in Houten werkt, bericht is van Patrick Berends en het is als het goed is is het ‘s avonds. Misschien ook leuk voor iemand hier?

Voor volgende week dinsdag zoek ik 5 combinaties die een z1 z2 of zz l proef willen rijden voor de bijscholing van de juryleden. Pony’s ook welkom als je een hoger niveau rijdt mag je ook meerijden graag zsm aanmelden bij mij PB Bericht… fijne avond

Ik ga, maar rijd nog wel een keer een Z2-proef. Wil wat dingetjes uitproberen in de proef en dan is dit een mooie gelegenheid!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-22 11:26 



 
Profiel   

Altijd super leuk om te doen, ik kan dinsdag niet helaas

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-22 19:21 



 
Profiel   

Ik heb vorige week mijn startkaart aangevraagd.
Wil graag zzl geklasseerd zijn.
Maar ik moet nog eerst mijn z2 punten bij elkaar rijden.

Zaterdag 2 proeven 1e fijn kunnnen rijden 224,5.
De 2e proef rommelig 201 punten

Zondag heel fijn kunnen
rijden , en mooie afgewerkte proef
1e proef 230 en 2e .
2e proef 233,5 en 1e.
5 winstpunten erbij, Had ooit 3 keer z2 gestart dus ik had al 3 winstpunten , teller staat nu op 8
Maar nu word het warm weer , en vakantie, dus voorlopig geen wedstrijd, zal wel september worden en dan hopelijk dat ik snel mijn punten heb voor het zzl

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-22 20:57 



 
Profiel   

Met zulke punten zal dat geen probleem zijn. Het wordt warm…. Niets zo veranderlijk als het weer. Ene app geeft dinsdag 27 graden, andere 38. Eerst zien, dan geloven.

Maar gefeliciteerd met je winstpunten!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-22 21:33 



 
Profiel   

Dat zijn zeker fijne punten! Die laatste twee punten heb je straks zo voor elkaar.

Ik heb vanavond een proef gereden voor de bijscholing van de juryleden. Ik mocht ook bij hun bespreking zijn, waarbij de proef onderdeel voor onderdeel op video werd teruggekeken en besproken werd welke punten waarom gegeven waren, en natuurlijk ook de discussies tussen juryleden onderling en met Adriaan Hamoen, de opleider. Ik ben weer veel wijzer geworden, ondanks dat mijn proef bij lange na niet zo goed ging als ze normaal kan. Had tussen de 200 en 225 punten van 25 verschillende juryleden.

Nu krijgt ze even vrij, anderhalve week ofzo, het wordt me te warm en zaterdag wordt ze behandeld door Steffi van der Laarse, even een onderhoudsbeurtje omdat ze best hard gewerkt heeft de laatste tijd. En als de temperaturen weer normaal zijn pak ik haar weer op en gaan we echt naar dat ZZL debuut toe trainen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-22 23:08 



 
Profiel   

Martinev dat is wel leerzaam bij een jury bijeenkomst.
Wel een verschil met punten,
Ben me daar ook wel bewust van de volgende keren kan het maar zo dat ik geen winstpunten rijd.
Heb er zondag 2 na mij zien rijden vond het niet winst waardig maar dat hadden ze wel ,neem aan dat de hele groep wel hoog gepunt is.
Maar ik had me voorgenomen niet naar de rest te kijken maar vooral met mijn eigen rijden bezig te zijn
Ik merkte dat ik 3 jaar geleden mij te veel bezig hield met hoe goed die andere zijn , en hoeveel kwaliteit die paarden hebben.
Probeer het nu bij mezelf te houden het gaat me om de punten dus heb niks van doen met de rest, en het hielp
Ik moet het wel hebben van nette proef met een vriendelijk beeld , ik heb ook 1 die simpel beweegt en ook een moeilijke lijf heeft, maar een enorm fijn karakter, altijd fijn om te rijden, en is die dat niet dan heeft hij ergens last van .

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-22 06:52 



 
Profiel   

Is de knhs proeven app de moeite waard?
Staan alle proeven erin met commentaar en tips hoe je de onderdelen moet rijden ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-22 21:41 



 
Profiel   

Ohh goeie, dat vraag ik me ook al een tijdje af!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-22 21:42 



 
Profiel   

ziezoziezo22 schreef
Is de knhs proeven app de moeite waard?
Staan alle proeven erin met commentaar en tips hoe je de onderdelen moet rijden ?


Ik klikte dit topic aan, geen zzl startgerechtigd paard want deze is geblesseerd. Dat waren wij namelijk wel bijna.

De app is handig, je hebt hem altijd bij op de tel. Wordt geupdate ipv een nieuw boekje moeten kopen.

Als je even denkt, huh hoe zit dit figuur nou in elkaar, kijk je het filmpje. En bij de nieuwe oefeningen per klasse, kan je info raadplegen met wat het gewenste plaatje is en waarop te letten.

Ik vind hem dus wel echt de moeite waard. :D

Ok, onder m’n steen weer want dit niveau duurt heel lang voor ik weer in de buurt kom ooit. :’)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-22 21:51 



 
Profiel   

Ik heb m in t begin aangeschaft en gebruik m regelmatig. Vind het wel de moeite waard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-22 10:00 



 
Profiel   

Wow, even spam hoor! Laatst kwam Melissa Hoogendoorn foto's maken, zij maakt vooral foto's van honden en wilde weer eens oefenen met paarden. Ben onwijs blij met de foto's! Denk dat ik straks maar even een topic maak, ze heeft ook een heel mooie Reels gemaakt!

Net een echte dressuurcombi zijn we zo!!

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-22 18:27 



 
Profiel   

Mooie foto’s!!

Kan het zijn dat ik ze bij haar op instagram langs heb zien komen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-22 18:51 



 
Profiel   

Dank je! Ja dat zou zeker kunnen, ze wilde weer wat meer met paardenfotografie gaan doen en wilde ze ook voor wat promotie gebruiken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-22 19:12 



 
Profiel   

Hele gave plaatjes zeg! :wow:

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-22 21:43 



 
Profiel   

Wat een gaaf paard heb je. Inderdaad hele mooie foto's

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-22 22:38 



 
Profiel   

Gave plaatjes

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-22 15:11 



 
Profiel   

Zo, wij hebben gisteren onze allereerste ZZlicht proef gereden! *\o/* Weliswaar niet op een wedstrijd, maar het was een proefgerichte clinic. Super leerzaam weer, en ik kan met vertrouwen gaan starten! Mijn proef werd beoordeeld door Dirk de Haas, hij was superpositief en vond ons heel erg vooruit gegaan. Er zijn zeker nog werkpuntjes, die liggen vooral bij mij, moet het echt beter afwerken allemaal, maar hij was onwijs positief over hoe ze de oefeningen doorliep. Ik heb ook echt heerlijk gereden. Met de werkpuntjes daarna nog 20 minuten aan de slag gegaan met Jorgen Ros en daar ook weer veel van geleerd. Nou moet het er toch maar eens echt van gaan komen, dat debuut :):) Vind het wel echt spannend, maar hoppa, we gaan het gewoon doen!

Ze liep lekker te sjouwen gisteren:


[ img ]

Hoe is het bij jullie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-22 20:45 



 
Profiel   

Ah super gaaf!
Bij ons gaat het even niet… ze heeft straalkanker wat in het begin zo gezwollen was dat ze kreupel liep. Nu is het wel weer redelijk goed en loopt ze ook weer goed dus heb de training weer opgepakt maar waar de pirouettes er eerst wel (groen) opzaten, krijg ik ze er nu niet meer uitgereden. Dus wij starten nog eerst nog maar een paar x Z2.

Wel al een gaaf nieuw jasje gekocht voor ons debuut in de zzl:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-22 22:13 



 
Profiel   

Lekker bezig Martine. Gewoon de ring in! Komt vast goed.

Balen van de straalkanker Adrienne. Wel fijn dat ze nu weer goed loopt!

Hier verloopt de training prima en zou theoretisch zo de ring weer in kunnen maar ik heb net een nieuw huis gekocht en huidige huis moet dus nu de verkoop in dus ik heb nu mijn focus daar even op. Als straks alles geregeld is dan gaan we wel weer kijken voor een wedstrijdje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-22 22:38 



 
Profiel   

Tijdens training gaat het prima, maar op concours trekt hij er net even iets minder aan. Nog maar 2x gestart en daarbij de laatste keer commentaar gekregen waar zowel instructie als ik echt helemaal niets mee konden. We trainen gewoon mooi door en dan zie ik wel of ik nog weer ga starten.

Klinkt goed Martine, moet vast goed komen.

Balen van de straalkanker. Hopelijk verloopt de genezing goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-22 06:36 



 
Profiel   

Gaaf jasje!

Jammer dat je niets met het commentaar kon. Heb je achteraf niet gevraagd of ze meer toelichting kon geven?

Ik ben weer een beetje aan t rijden. Kreeg 2 weken terug ineens Corona en ik ben er wel even goed ziek van geweest
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-22 06:46 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 16 [ 399 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen