Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 15 [ 359 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 15  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Binnenkort ZZ-Licht debuut, wie nog meer?

 
Profiel   

Leuk en spannend
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-22 11:50 



 
Profiel   

Voor degenen die interesse hadden, hier het bericht over de clinic van Yorick Smit in Zeist!

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-22 16:42 



 
Profiel   

Leuk! Ik had van de week nog weer gelest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-22 11:33 



 
Profiel   

Zo jammer dat het zo ver weg is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-22 12:08 



 
Profiel   

Gister het zzzwaar afgesloten. Beide proeven 65% echt heel tof.
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-22 05:58 



 
Profiel   

Wauw, gefeliciteerd!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-22 06:58 



 
Profiel   

Wow dat is gaaf!!! Gefeliciteerd!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-22 07:16 



 
Profiel   

Wauw nimber, jullie gaan lekker.
Gefeliciteerd

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-22 12:02 



 
Profiel   

Anouk en ik hadden vandaag een leuke les van Yorick! Hard gewerkt, veel geleerd! :j *\o/*

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-22 20:37 



 
Profiel   

Goed bezig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 05:51 



 
Profiel   

Gister mijn LT debuut gemaakt. Ging best heel fijn en met 62,6% en een 5e plek was het voor mij wel een droomdebuut.

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 11:57 



 
Profiel   

Wauw, gefeliciteerd!! Dat is echt een mooi debuut.

Hier staan dressuurwedstrijd en even op een laag pitje. Een van de merries heeft hem te pakken gehad, precies waar mijn spoor zit. Hoef er maar naar te kijken en het is door, dus rijdt nu met een Buikbeschermer. Helaas mag ik daar wel mee springen, maar niet de dressuurring mee in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 12:01 



 
Profiel   

Oh dat is inderdaad vervelend, hopelijk is het snel weer heel

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 12:02 



 
Profiel   

Wauw Nimber, dat is wel echt heel gaaf! Knap gedaan zeg!! Heb je zelf al eerder lichte tour gereden?

Ik ga zondag weer eens starten, ben benieuwd! Ik moest haar van Yorick spectaculairder rijden, dus daar hebben we deze week heel hard op geoefend. Hij is zelf de jury zondag, dus moet wel laten zien dat ik serieus aan de slag ben geweest.
Ik vind het zo onwijs lastig, het beeld is bij ons snel te braaf, terwijl het voor mij dan al best swingend voelt. Ik heb het idee dat als ik er heel veel meer aan ga rijden, de aanleuning slechter wordt. Maar goed, dat is natuurlijk iets wat ik gewoon thuis voor elkaar moet krijgen. We oefenen lekker door, gisteren in de les ging het best fijn naar mijn idee. Of vinden jullie dit ook nog 'te braaf'?


Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 12:46 



 
Profiel   

Het is niet te braaf, mag nog wat meer door het lijf en wat losser blijven.
Leuk dat je ook bij hem kan starten. Waar ga je heen? Ik heb vanmorgen gelest, Yorick was heul fanatiek maar t ging best knap. Wat lijnen uit de inter door gereden en daar kwam ik ook wel doorheen. Best cool. https://youtu.be/0P9RYe5esOs
Klein stukje van m’n proef

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 20:50 



 
Profiel   

Wauw Nimber! Kan me voorstellen dat dat een droomdebuut is, gefeliciteerd!

Balen Lithya, hopelijk wordt het snel weer beter en kun je weer starten.

Succes dit weekend Martine!

Ik ga dit weekend ook weer eens starten in het ZZL. De laatste keer was 1 mei, en we zijn uberhaupt maar 4 keer gestart dit jaar. Wel spannend dus. Normaal ga ik meer met het jonge paard dat ik rijd, maar deze staat helaas even stil dus heb ik tijd om lekker met Iphone op pad te gaan. Nu 1 proefje en over 2 weken starten we nog een keer 2 proeven, hopelijk gaat het lukken om wat winstpunt(en) te halen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 20:57 



 
Profiel   

Lithya, wat vervelend zeg, zeker op zo'n plek...

Gaaf hoor Nimber!! Heel knap!
En je hebt gelijk, mag ook allemaal nog wat losser.

Hoe is het gegaan Welshfan?

Ik zit nog helemaal te stuiteren na de wedstrijd van vanmorgen! Flink stoer gereden in mijn proeven en dat werd beloond! 232 en 227,5 hoe gaaf is dat!! Ik had ook echt zo fijn gereden, het leek allemaal wat meer vanzelf te gaan, super gevoel! En zo staat de stand binnen no time alweer op ZZL+8 *\%/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-22 16:00 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Martine!

Mijn wedstrijd was het niet helemaal. := tijdens het losrijden kroop hij al wat achter mn hand en lukte het me niet goed om de aanleuning te herstellen. Opzich ging het eerste deel van de proef wel, maar toen ging hij eerst stilstaan bij de keertwending en daarna viel hij tot 2 keer toe in draf bij de wissels op de slangenvolte met 4 bogen, ik schaamde me echt zo erg!
Ik heb deze zomer een ongelukje gehad waardoor ik met mn linkerbeen niet meer goed kracht kan zetten. Thuis gaat dat opzich wel, maar nu merkte ik toch echt wel dat ik dat mistte. Uiteindelijk 60,9% , schade is dus enigszins beperkt gebleven maar we hebben nog genoeg te oefenen. Nu ZZL+6, we hebben deze maand nog 4 proeven op staan. Het zou wel heel gaaf zijn om de 10wp te halen maar het wordt moeilijk vrees ik. Toch trots op Iphone, het is ook wel een behoorlijk niveau voor hem merk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-22 16:19 



 
Profiel   

Super tof Martine! Op naar t zwaar!

Lekker bezig met iPhone dus, knap gereden beiden

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-22 20:39 



 
Profiel   

Martine jullie gingen ook echt tof de baan door! Super leuk om jullie samen te hebben kunnen volgen door het ZZL heen. :D

Welshfan wat jammer van zulke fouten, helemaal als het thuis wel goed gaat. Maar de rest van de proef hebben jullie dan wel keurig gereden om nog zulke punten te halen. Mooi begin!

Wij hebben zondag onze laatste winstpunten in het ZZL behaald met 219 en 222. Heel tevreden mee. Moeten echt nog veel gaan oefenen voor het ZZZ dus voorlopig gaan we nog niet over.
En een foto van de show afgelopen zaterdag.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-22 10:13 



 
Profiel   

Welshfan, knap gedaan toch!!

Gereden voor wat je waard was Anouk, top gedaan!! Plaatje die pony van jou!

Dank voor de leuke berichten allemaal, ben nog steeds onder de indruk van mijn punten hahaha! In het M reed ik nog wel eens 70%, maar in het Z zeker niet meer, reed toen steeds net mijn punten, zo rond de 214 meestal. Dus dat ik nu in het ZZL steeds tegen de 65% en nu dus zelfs er overheen rijd vind ik zo onwijs gaaf! Ik geniet dus nog wel even een paar dagen door!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-22 21:06 



 
Profiel   

Martine terecht hoor! Hoe cool is dat.
Ik ben van ellende in de m2 maar versneld gepromoveerd daar reed ik amper aan 60% om vervolgens in t Z1,z2 en zzlicht regelmatig 65% te rijden. Die kleine baan lag ons niet zo.

Mag ik even heel heel heel trots zijn op dit lijstje? [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-22 05:32 



 
Profiel   

Ja!! Daar mag je zeker trots op zijn, echt heel knap!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-22 07:42 



 
Profiel   

Wauw wat gaan jullie allemaal goed!
En wat een prachtig lijstje!

Wij gaan volgende week op onze eigen meerdaagse wedstrijd zzl starten. Dinsdag 2 proeven en zaterdag 2. En als we dan toch bezig zijn en onszelf in het diepe gooien gaan we ook op vrijdag de kür in het zzl starten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-22 21:25 



 
Profiel   

Wat leuk! Waar is de meerdaagse?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-22 05:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 15 [ 359 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 15  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen