Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 6 [ 130 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Plaats een nieuw onderwerp

Vervelende ervaring

 
Profiel   

Ik ga mee met de rest, prima dat de jury haar kant van het verhaal doet.
Ik zou misschien alleen de tekst wat anders geschreven, nu komt het misschien bij sommige wat bot over.
Hoevaak je in topics wel niet leest dat mensen graag de andere kant van het verhaal horen. Is die er een keer is het nog niet goed :+

Hopelijk een goede les voor moeders.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-22 12:22 



 
Profiel   

poes schreef
Ik vind het heel correct en dapper dat jury’s openlijk hun nek uitsteken voor meer welzijn in de sport.



Helemaal mee eens!! En fijn de andere kant van het verhaal te horen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-22 10:50 



 
Profiel   

ikkedus schreef
Bedankt. Dat dus! Dit soort dingen bespreek je als jury met de persoon op dat moment. Dat is ook gebeurd en daar had het bij moeten blijven.

Daarmee bedoel je TS, neem ik aan }> .

Terecht dat de jury zich verweert!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-22 10:53 



 
Profiel   

Gezien het openingsverhaal van Ts vind ik het relaas van de jury alleen maar goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-22 10:55 



 
Profiel   

Janneke40 schreef
Hoi Bökkers. Ik had vandaag een nare ervaring met een jurylid en voel me er nog steeds beroerd van. Het was de eerste wedstrijd in B met onze jonge, eigenwijze koudbloed pony. Hij deed het heel braaf in de inrijbak, mooi nageeflijk lekker vlot en helemaal prima. Toen wilde hij niet naar de ring. Dat gebeurt wel vaker dan is hij onzeker en blijft vastbesloten stokstijf staan. Met wat gedoe en een helper kwamen we in de ring. Allemaal heel spannend natuurlijk. Aangedraafd, en ik wilde hem even een paar voltes voorwaarts hebben geen reaktie been, spoor geen reaktie, zeep tik geen reaktie, nog een tik. Schreeuwt de jury uit de auto of het niet wat zachter kan met die zweep. Ik ben helemaal verbouwereerd. Pony moet toch voorwaarts anders kan ik niet aan mijn proef beginnen. Ik voelde me zo gekwetst, ik word weggezet als 1 of andere dierenmishandelaar. Ik heb zelf de ring verlaten dus niet eens begonnen aan de proef. Naderhand ben ik nog naar de jury gegaan en die kon het zich vaag herinneren. Ze zij dat pony niks verkeerd deed. Ik zei dat hij niet aan het been was en dat ik hem er even door had willen rijden en mijn pony is soms lastig in nieuwe situaties. Geen reactie, geen begrip geen gesprek, arrogant. Daarna kreeg ik nog een lege protocol in mijn handen gedrukt waar met pen stond geschreven "buitensporig zweep gebruik, voorlezer vindt het onzin". Wat ik hier nou mee moet, geen idee.


Alanta schreef
Hier een 1-malige reactie van de betreffende jury;

1. Het betrof een onderlinge wedstrijd
2. Het verhaal is geschreven door de moeder, niet door de dochter die de pony reed!
3. Na de wedstrijd kwam de moeder, de TS dus naar mij toe om verhaal te halen, ik heb uitgelegd dat de pony geen pas verkeerd deed en dat die 2 beste flikken met de zweep buitensporig waren.
4. De TS vertelde dat hun instructeur hun verteld had dat ze de pony zo moest aanpakken! Ik heb nog aangegeven dat ze dan beter een andere instructeur kan nemen!
5. De dochter heeft de proef niet meer gereden en de TS riep toen ze langs de ring liep dat het een rare opmerking van de jury was!

I rest my case!


Gaat het ook echt om dezelfde combinatie. Want is niet de eerste keer dat ik een jury daarover commentaar hoort te geven.
Doen we zelf ook als er buitensporig zweep/sporen gebruik is als we als posters in het bos zitten met de cross
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-22 11:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 6 [ 130 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen