Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Gematst worden op wedstrijd?

 
Profiel   

Ik heb nu al twee keer gehad dat ik op springwedstrijd ben geweest en bvb strafpunten hoor te hebben, maar bij resultaten ze niet zie.
Vorig jaar in de B had ik bij de laatste sprong een balk, maar had nog steeds 4 winstpunten van alle twee de parcours en paar weken geleden had ik weer zoiets, twee balken in eerste parcours, 8 strafpunten (staan genoteerd), tweede parcours een weigering op sprong 1 en balk op laatste, maar 4 strafpunten genoteerd.
Is het dan dat ze niet ‘gezien’ zijn of dat de jury in een goede bui is?
Ben heel nieuwsgierig of dat weleens gebeurd of dat het een foutje is of ik slecht ben in de strafpunten _/-\o_
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-22 11:38 



 
Profiel   

waarschijnlijk niet gezien of niet goed genoteerd. Jury zit er niet om iemand te matsen. Dat zou niet eerlijk zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-22 11:50 



 
Profiel   

Dat lijken me foutjes. Zou heel oneerlijk zijn als sommige mensen ineens geen strafpunten krijgen. Sommige weigeringen zijn misschien te discussiëren, maar een balk is een balk.

Wat voor strafpunten werden er omgeroepen na je parcours?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-22 11:57 



 
Profiel   

Mijn dochter heeft ook eens gehad dat de jury een balk niet gezien had, kwamen we pas later achter. Was gewoon een foutje van de jury, en een gelukje voor mijn dochter (toch een winstpuntje, was een stijlrubriek. Was overigens wel in de meetmomenten-tijd, dus voor het klassement maakte het verder niet uit.

Afgelopen weekend waren we op een wedstrijd waar vanuit de omroeper/jury specifiek werd gevraagd aan de parcourshulpen om het aan te geven als er een balk viel op hindernis 10, omdat ze die hindernis vanuit de jurywagen niet goed konden zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-22 12:00 



 
Profiel   

Ik verplaats dit topic naar Wedstrijdrijden, vragen en discussies.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-22 12:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen