Een klein,of nouja, groot opstap probleem

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Suzanne F.

Berichten: 49274
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-22 15:44

Je stijgbeugelriem even langer maken? Of inderdaad dat lichtgewicht inklapkrukje van hierboven. Is beetje gammel maar werkt wel en is licht dus makkelijk te dragen.

Miriam91

Berichten: 2842
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: In de boerderie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-22 16:32

Ik heb ook een kasteel maar red het ook echt niet met de beugelriem langer maken of een uitklapbeugel. Ik heb altijd een curver krukje mee, die zijn ook niet zo zwaar om een tijdje mee te zeulen

Daphne__
Berichten: 12471
Geregistreerd: 12-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-22 16:43

MirandaMalik schreef:
Zoiets is niet zwaar.

[ [url=m/82vEWY.jpg]Afbeelding[/url] ]



Zoiets heb ik hier ook. Wel de antieke variant :+ Ideaal ding, sleep hem overal mee naartoe. Heb geen grote paarden, maar vind die plastic opstapkrukjes echt 0 verschil maken in je zadel scheeftrekken met opstappen.. Veel te laag. Deze is mooi hoog en stevig.

MirandaMalik

Berichten: 9897
Geregistreerd: 13-06-05
Woonplaats: Groningen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 16:49

Daphne__ schreef:
MirandaMalik schreef:
Zoiets is niet zwaar.

[ [url=m/82vEWY.jpg]Afbeelding[/url] ]



Zoiets heb ik hier ook. Wel de antieke variant :+ Ideaal ding, sleep hem overal mee naartoe. Heb geen grote paarden, maar vind die plastic opstapkrukjes echt 0 verschil maken in je zadel scheeftrekken met opstappen.. Veel te laag. Deze is mooi hoog en stevig.

Ja ik hou ook van een hoge opstap zodat je zo je been erover kan doen, veel beter voor de rug van je paard en voor je zadel!