Proefjes lezen - wie heeft er zin en tijd om te helpen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Femke024
Berichten: 4
Geregistreerd: 31-08-23

Proefjes lezen - wie heeft er zin en tijd om te helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-23 14:05

Hoihoi Bokkers! <3

Soms kunnen vriendinnen niet komen lezen en mijn familie krijg ik het helaas niet geleerd -O- Ik leer de proefjes uit mn hoofd maar soms vergeet ik gewoon mn eigen naam door de spanning.

Dus vroeg ik me af of er mensen zijn die het leuk lijkt om mij te helpen op wedstrijd door middel van proefje lezen, tegen een gezellige middag met een hapje en drankje of ik kan eventueel jou óók een keer helpen?

Zelf rijd ik dressuur wedstrijden in de B, zeer binnenkort naar L1 *\o/* . En misschien volgend jaar ga ik ook met men wedstrijden in dressuur en eventueel marathons starten (maar dat is toekomst muziek haha :j ).

Op het moment heb ik geen lezer voor de volgende data in 2023:
-Za 16-9 in Groesbeek nog in de B
-Zo 8-10 in Overasselt verwacht in L1
-Za of zo 21-10 of 22-10 in Overasselt vanaf hier in L1
-Zo 5-11 in Ewijk
-Za 25-11 in Bergharen
-Za of zo 9-12 of 10-12 in Bergharen
-Vr of za in 2024: 19-1 of 20-1 in Bergharen.

Hopelijk is er iemand die het leuk en gezellig lijkt!

Groetjes Femke <3

Anoniem

Re: Proefjes lezen - wie heeft er zin en tijd om te helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 14:16

Als ik dichterbij had gewoond had ik je wel geholpen.

Ik loop trouwens precies tegen hetzelfde probleem aan. Mijn vriend leest normaal voor maar werkt 3 van de 5 weekenden. Andere weekenden komt die net zaterdagochend uit de nachtdienst of hebben we wat anders gepland. Hierdoor lukt het mij niet om regelmatig te gaan. Dus ik zoek eigenlijk ook iemand die mij kan helpen. Wellicht kunnen we er een centraal topic van maken ? :D

Femke024
Berichten: 4
Geregistreerd: 31-08-23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-23 14:24

LV19952 schreef:
Als ik dichterbij had gewoond had ik je wel geholpen.

Ik loop trouwens precies tegen hetzelfde probleem aan. Mijn vriend leest normaal voor maar werkt 3 van de 5 weekenden. Andere weekenden komt die net zaterdagochend uit de nachtdienst of hebben we wat anders gepland. Hierdoor lukt het mij niet om regelmatig te gaan. Dus ik zoek eigenlijk ook iemand die mij kan helpen. Wellicht kunnen we er een centraal topic van maken ? :D


Weet niet wat ver is (ik Nijmegen) maar wil je best wel helpen hoor.

Maar ik heb dus geen verstand van bokt ben hier vandaag voor het eerst om hier hulp in te krijgen. Dus als jy weet hoe we hier een centrale topic van kunnen maken hoor ik het graag! Want kan me inderdaad ook niet voorstellen dat ik alleen ben met deze issue haha

Juut

Berichten: 6900
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Re: Proefjes lezen - wie heeft er zin en tijd om te helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 15:29

Waar in Groesbeek moet je wezen? Brandenburgh? Ik ben zelf die dag op cursus, maar kan stalgenoten eens vragen.

Femke024
Berichten: 4
Geregistreerd: 31-08-23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-23 15:58

Juut schreef:
Waar in Groesbeek moet je wezen? Brandenburgh? Ik ben zelf die dag op cursus, maar kan stalgenoten eens vragen.



Hoihoi,

Ik had je een prive bericht gestuurd maar daar is denk ik iets niet goed gegaan. Vandaar hier nog eens.

Ik moet inderdaad bij Brandenburgh zijn die dag. Mocht je iemand weten die lezen wilt dan zou dat top zijn!

Groetjes Femke

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 10:57

Femke024 schreef:
LV19952 schreef:
Als ik dichterbij had gewoond had ik je wel geholpen.

Ik loop trouwens precies tegen hetzelfde probleem aan. Mijn vriend leest normaal voor maar werkt 3 van de 5 weekenden. Andere weekenden komt die net zaterdagochend uit de nachtdienst of hebben we wat anders gepland. Hierdoor lukt het mij niet om regelmatig te gaan. Dus ik zoek eigenlijk ook iemand die mij kan helpen. Wellicht kunnen we er een centraal topic van maken ? :D


Weet niet wat ver is (ik Nijmegen) maar wil je best wel helpen hoor.

Maar ik heb dus geen verstand van bokt ben hier vandaag voor het eerst om hier hulp in te krijgen. Dus als jy weet hoe we hier een centrale topic van kunnen maken hoor ik het graag! Want kan me inderdaad ook niet voorstellen dat ik alleen ben met deze issue haha


Ik zit in midden/zuid Limburg. Tot Nijmegen is ongeveer 1,5 uur rijden. Heb afgelopen jaar steeds in Zuid Limburg gestart. Ben wel van plan om meer in Noord Limburg te starten gezien de wedstrijden daar iets gemoedelijker zijn dan Zuid Limburg.

Femke024
Berichten: 4
Geregistreerd: 31-08-23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-23 11:25

LV19952 schreef:
Als ik dichterbij had gewoond had ik je wel geholpen.

Ik loop trouwens precies tegen hetzelfde probleem aan. Mijn vriend leest normaal voor maar werkt 3 van de 5 weekenden. Andere weekenden komt die net zaterdagochend uit de nachtdienst of hebben we wat anders gepland. Hierdoor lukt het mij niet om regelmatig te gaan. Dus ik zoek eigenlijk ook iemand die mij kan helpen. Wellicht kunnen we er een centraal topic van maken ? :D


Weet niet wat ver is (ik Nijmegen) maar wil je best wel helpen hoor.

Maar ik heb dus geen verstand van bokt ben hier vandaag voor het eerst om hier hulp in te krijgen. Dus als jy weet hoe we hier een centrale topic van kunnen maken hoor ik het graag! Want kan me inderdaad ook niet voorstellen dat ik alleen ben met deze issue haha[/quote]

Ik zit in midden/zuid Limburg. Tot Nijmegen is ongeveer 1,5 uur rijden. Heb afgelopen jaar steeds in Zuid Limburg gestart. Ben wel van plan om meer in Noord Limburg te starten gezien de wedstrijden daar iets gemoedelijker zijn dan Zuid Limburg.[/quote]

Oja dat is inderdaad wel een stukje verder weg haha. Nou wie weet in de toekomst

Juut

Berichten: 6900
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 22:38

Femke024 schreef:
Juut schreef:
Waar in Groesbeek moet je wezen? Brandenburgh? Ik ben zelf die dag op cursus, maar kan stalgenoten eens vragen.



Hoihoi,

Ik had je een prive bericht gestuurd maar daar is denk ik iets niet goed gegaan. Vandaar hier nog eens.

Ik moet inderdaad bij Brandenburgh zijn die dag. Mocht je iemand weten die lezen wilt dan zou dat top zijn!

Groetjes Femke

Is goed gegaan hoor ;) Weet je mischien ook al de starttijd?

jildou1979
Berichten: 318
Geregistreerd: 03-09-10

Re: Proefjes lezen - wie heeft er zin en tijd om te helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 23:00

Ik woon bij jou in de omgeving en wil best af en toe met je mee om te helpen voor te lezen.

midori
Berichten: 667
Geregistreerd: 09-05-09
Woonplaats: Galway, Ierland

Re: Proefjes lezen - wie heeft er zin en tijd om te helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 23:33

Ik zou ook wel willen helpen maar woon net wat te ver weg... Als iemand hulp wil omgeving Raalte Deventer Nijverdal laat maar weten, wil best een stukje rijden :)

snorkel1986

Berichten: 3016
Geregistreerd: 27-07-12
Woonplaats: overijsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 23:40

midori schreef:
Ik zou ook wel willen helpen maar woon net wat te ver weg... Als iemand hulp wil omgeving Raalte Deventer Nijverdal laat maar weten, wil best een stukje rijden :)


Das handig in de buurt om te weten
:j
Gelukkig heb ik wel vaak zelf iemand