Online wedstrijd achttal?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MaartjeLucky

Berichten: 14
Geregistreerd: 02-11-17

Online wedstrijd achttal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-24 23:37

Hoii,

Ik rijd al een aantal jaar op de manege in een carrouselgroep. Deze groep is gemixed met manegepaarden en eigen paarden. We waren eerst met meer maar zijn tegenwoordig terug naar 8 leden. Doordat wij dus met manegepaarden zitten kunnen we helaas niet op wedstrijd buiten het terrein. Het lijkt ons echter wel heel leuk om eens mee te doen aan een "echte" wedstrijd. Ik weet dat er online wedstrijden bestaan, dus met een filmpje. Bestaat dat misschien ook voor achttallen?

Alvast bedankt,
Maartje

Ps: benieuwd naar wat we doen? Kijk dan naar @teamdestap op TikTok ;)

gomir

Berichten: 25536
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Re: Online wedstrijd achttal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-24 01:03

Voor zover ik weet bestaan er geen online wedstrijden voor meertallen.

FNRS heeft wel een rubriek teamrijden (8 personen), maar dat is volgens mij altijd gekoppeld aan de carrouselwedstrijden en alleen op locatie.

Utixo

Berichten: 6582
Geregistreerd: 19-10-05
Woonplaats: Monster

Re: Online wedstrijd achttal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-24 08:45

Staat de manege niet open voor carrouselwedstrijden? Enkele keer per jaar zijn er wedstrijden, ik weet uit de buurt dat hier enkele maneges aan meedoen. Als je de dieren goed voor elkaar hebt en ze zitten er top uit, is het altijd reclame. Je kunt het natuurlijk altijd eens polsen bij de manege-eigenaar.

MaartjeLucky

Berichten: 14
Geregistreerd: 02-11-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-24 14:59

Utixo schreef:
Staat de manege niet open voor carrouselwedstrijden? Enkele keer per jaar zijn er wedstrijden, ik weet uit de buurt dat hier enkele maneges aan meedoen. Als je de dieren goed voor elkaar hebt en ze zitten er top uit, is het altijd reclame. Je kunt het natuurlijk altijd eens polsen bij de manege-eigenaar.


Wij mogen helaas echt niet met de manegepaarden van het terrein af. Zelf een wedstrijd organiseren en dan andere teams laten komen mag helaas ook niet |(