[LO] Longeren op concours???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 22:47

Alina schreef:
ladyenpippi schreef:
Ja ik weet ook dat je met rijden niks mag gebruiken qau hulpteugels maar of dat ook geldt voor longeren??



Al gebeurd dit ook gewoon, zag vorig weekend nog een meisje bij de dressuur met ja ja: én een martingaal én een slof


Gaat misschien off-topic, maar je mag met martingaal losrijden, slof natuurlijk niet...

Snipsnap

Berichten: 3798
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Rijssen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-06 00:55

ja ik zie er regelmatig met martingaal losrijden. maar dan heeft het nog niet veel nut want van een martingaal word ze niet rustiger van.

Ben trouwens vandaag nog op concour geweest. we moesten inrijden bij de springruiters er was weinig ruimte en het was heel druk ben er toen maar gelijk op gaan zitten. gek dat ze was kon er niks aan houden. toen het wat rustiger werd heb ik haar toch nog even gelongeerd daarna was het nog niet beter. ik weet niet wat het is maar begin het toch wel een beetje zat te worden dat ze zo heet blijft na bijna anderhalf uur er op te zitten. Er moet toch wel iets zijn om zo'n paard rustig te krijgen op een vreemd terein?? misschien off-topic maar wou het toch even vertellen.

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 20:10

Kan je niet thuis al longeren? Doe ik ook en dat helpt wel, dan zijn ze vast wat energie kwijt.

Snipsnap

Berichten: 3798
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Rijssen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-06 20:57

Ik zal het over 2 weken proberen als ik weer concour heb