Zaterdag weer toppie gereden met mijn haf

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
frappa

Berichten: 984
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: zwijndrecht

Zaterdag weer toppie gereden met mijn haf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-02 16:34

hoi, hoi allemaal

Afgelopen zaterdag had ik wedstrijd op Heerjansdam.
Ik moest om 9.20 en 9.40 starten dus lekker vroeg Slapen
Ik er weer om half 7 eruit, lekkerv naar stal gegaan en mijn paardje gepoetst. Daarna op weg naar Heerjansdam wat maar een klein kwartiertje rijden is vanaf ridderkerk.
Om 9.00 erop gaan zitten en losgereden. Hij liep echt lekker, lekker in de aanleinig, lekker op het been, niet zwaar kortom lekker.

Om 9.20 mijn 1e proef gestart en hij liep super, kon hem lekker wegrijden ja gewoon super. maar bij het afgroeten zeg de jury wil je zo komen. Dus ik dacht oh oh want nu weer, er is toch niks verkeerd ofzo.
Ik bij de jury gekomen zeg ze meid, je proef zag er leuk uit, je zit heel netjes maar meid die handen van je zegt ze dat kan niet hor.
Het is namelijk zoik begin


met mijn handen netjes rechtop maar naarmate ik langer bezig ben krijg ik van die pianohandjes dat vond ze niks. Maar zij uitgelegd hoe ik ze rechtop moest doen echt heel aardig

Daarna op naar de 2e proef mijn handjes nu wel rechtop maar de proef ging aardig, niet super maar wel aardig.
Rond een uurtje of 11 hingen de punten er

En ik was de 1e proef 2e met 162 p ik helemaal apetrots Haha! want het meisje dat 3e was geworden had 152 dus was een groot verschil. Ik was 2de van de 8.

Het was dus weer een geslaagd dagje vond ik wel

groetjes
franny

en hoefjes van mijn haffie obelix

De 2e proef was ik 4de van de 8 met 154 dus ook niet bar, maar deze proef ging wat minder

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132225
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 22:24

Gefeliciteerd met je winstpunt !
Tof van de jury dat ze je uitleg gaf over de handhouding, da's altijd fijn.
Dat vergeet je vast nooit meer Haha!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 23:07

hey gefeliciteerd Party!!