Forums » Over Paarden » [PW] Paardenwelzijn |
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp | |
Pagina 48 van de 48 [ 1194 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 44, 45, 46, 47, 48 |
|
Plaats een nieuw onderwerp |
Flexineb ervaringen |
---|
Laura_ | |
Ik lees ook alleen maar klachten over de cups en zelf ook eens een gehad die na 2 maanden stuk was. Gelukkig heb ik nog wat oude cups liggen, dus die gaat al lang mee gelukkig, maar het is inderdaad een drama. En met 80 euro per cup is het een dure hobby.
Ze zijn er wel mee bezig, maar er zit nog weinig verbetering in volgens mij en dat is jammer |
Laatste bericht |
Geplaatst: 07-08-24 10:04 |
Flicka12 | |
Wat vervelend zeg! Ik had hetzelfde met een cup, het schijnt dat de lichting cups welke geproduceerd zijn met productiedatum tussen Oktober 23 en januari 24, een productiefout bevatten. Ik heb een mail van Flexineb ontvangen waarmee ik waarschijnlijk een nieuwe kan ontvangen. Ik moest een document invullen en dat wordt nu beoordeeld door de fabriek. Recent heb ik een nieuwe cup ontvangen met datum juli 2024, ik hoop dat die kwaliteit beter is...
|
Geplaatst: 07-08-24 10:08 |
Tancreda4 | |
Wat een ellende zeg. Ook voor flexineb zelf. Het gaat niet om een dingetje van een paar tientjes...
|
Geplaatst: 07-08-24 10:35 |
Flicka12 | |
Ja nou inderdaad! Voor iedereen vervelend, hopelijk zet de positieve trend nu voort
|
Geplaatst: 07-08-24 11:41 |
Maaik | |
Flicka12 schreef Wat vervelend zeg! Ik had hetzelfde met een cup, het schijnt dat de lichting cups welke geproduceerd zijn met productiedatum tussen Oktober 23 en januari 24, een productiefout bevatten. Ik heb een mail van Flexineb ontvangen waarmee ik waarschijnlijk een nieuwe kan ontvangen. Ik moest een document invullen en dat wordt nu beoordeeld door de fabriek. Recent heb ik een nieuwe cup ontvangen met datum juli 2024, ik hoop dat die kwaliteit beter is... Helaas ben ik er bang voor. Ik heb er ook twee van mei 2024 en nu net weer een binnen van juli 2024. Beide van mei zijn een ramp. Een was ook na 3 weken al kapot. Die van juli heb ik nog niet gebruikt dus kan ik nog niets over zeggen. |
Geplaatst: 07-08-24 16:16 |
hagelslag | |
Je zult maar een paard hebben die extreem acuut slecht staat
Ik schrik trouwens wel van de prijs van de cups. Daarvoor verwacht je eigenlijk wel kwaliteit. Ik ben nog altijd blij dat ik toen niet voor de flexineb heb gekozen |
Geplaatst: 07-08-24 17:41 |
Napoli | |
Als ik beter vooronderzoek gedaan had, had ik ook niet voor flexineb gekozen. Maar de da adviseerde het en toen ben ik ervan uit gegaan daarop te kunnen vertrouwen, maar ik denk niet dat zij op de hoogte zijn van deze negatieve ontwikkelingen
|
Geplaatst: 07-08-24 20:14 |
Tancreda4 | |
Ik was toen de tijd er sowieos van uit gegaan dat zo'n cup het gewoon moest blijven doen en het was toen 'nieuw' voor mij toen hij het niet meer deed dat hij maar 150 behandelingen mee zou gaan. Had ik blijkbaar niet goed over ingelezen. Nu heb ik hem niet super veel gebruikt, maar in de jaren dat ik hem heb en wel heb gebruikt gelukkig alleen de laatste cup die vrij snel er mee kapte. De rest heeft het gewoon goed gedaan. Ik heb de flexineb sinds 2016.
|
Geplaatst: 07-08-24 20:20 |
nnicolex | |
Ik heb nog 2 cups liggen ter beoordeling van de ‘slechte batch’ en heb recent een nieuwe cup gekregen ter vervanging van een cup die ook kapot is gegaan. Deze nieuwe cup van juni 2024 is na 3 weken ook stuk en mijn dure medicatie en nacl lekt er gewoon binnen een minuut doorheen… paard staat echt ontzettend slecht… daarvoor ook medicatie. de laatste cups zijn echt een drama. Mijn eerste cup van 2021 werkt nog steeds en lijkt echt van veel betere kwaliteit. En ik heb niks veranderd in het schoonmaken etc..
|
Geplaatst: 07-08-24 23:27 |
Flicka12 | |
Pffff wat balen zeg! En wat lijkt me dat mega frustrerend als je paard zo slecht staat!
Ik ben er ook altijd maar van uit gegaan dat het allemaal goed was, vrij snel daarna kwamen alle negatieve berichten naar buiten.. Heb een hele tijd niet kunnen vernevelen omdat ik geen cup had en ze ook nergens te krijgen waren. Gelukkig staat mijn paard er best goed bij momenteel na een verhuizing (24/7 buiten). |
Geplaatst: 08-08-24 08:27 |
assebassie | |
Heel vervelend voor jullie allemaal, koop je zo’n duur ding…
Twee jaar geleden op het punt gestaan om er ook een te kopen maar toen hoorde ik al veel negatieve verhalen over de cups. Ik heb toen via marktplaats een waldhausen gekocht, geen problemen mee, duurt hooguit wat langer maar bevalt goed. |
Geplaatst: 08-08-24 09:17 |
Tancreda4 | |
assebassie schreef Heel vervelend voor jullie allemaal, koop je zo’n duur ding… Twee jaar geleden op het punt gestaan om er ook een te kopen maar toen hoorde ik al veel negatieve verhalen over de cups. Ik heb toen via marktplaats een waldhausen gekocht, geen problemen mee, duurt hooguit wat langer maar bevalt goed. Hoeven daar geen onderdelen met regelmaat te worden vervangen? |
Geplaatst: 08-08-24 09:21 |
hagelslag | |
assebassie schreef Heel vervelend voor jullie allemaal, koop je zo’n duur ding… Twee jaar geleden op het punt gestaan om er ook een te kopen maar toen hoorde ik al veel negatieve verhalen over de cups. Ik heb toen via marktplaats een waldhausen gekocht, geen problemen mee, duurt hooguit wat langer maar bevalt goed. Ik had ivm de kosten de mediware besteld. Geloof dat ik in 2 jaar tijd 2 cups heb versleten En toen ik het apparaat kocht zaten er 5 kleine en 5 grote bij.... Dus ik heb in principe geen meerkosten gehad qua reparatie of cups |
Geplaatst: 08-08-24 09:33 |
assebassie | |
Mediware heb ik een paar weken geleend van iemand. Prima ding, er moest wel een cup vervangen worden, maar die zaten er idd bij. Die ik nu heb zal volgens mij niet snel stuk gaan, simpele cup. (Afkloppen!)
|
Geplaatst: 08-08-24 13:21 |
Daphneeeej | |
Ik ben nu al even bezig met allemaal soorten medicatie om de recent vastgestelde Astma onder controle te krijgen. Ik vroeg mij af welke dosering Atrovent mensen hier gebruiken bij hun paard. (welke sterkte/hoeveelheid, hoe vaak en voor welk formaat paard). Het herstel gaat nog erg langzaam bij mijn paardje.
|
Geplaatst: 17-08-24 03:52 |
sunny43 | |
assebassie schreef Mediware heb ik een paar weken geleend van iemand. Prima ding, er moest wel een cup vervangen worden, maar die zaten er idd bij. Die ik nu heb zal volgens mij niet snel stuk gaan, simpele cup. (Afkloppen!) Bij mij is het deksel er een paar keer afgevlogen en ... een hoef erop. Deksel kon los worden besteld - nieuwe deksel zit ook veel vaster dan het originele deksel. |
Geplaatst: 17-08-24 11:29 |
assebassie | |
Vervelend sunny! Hoeven zijn nogal hard!
Tancreda4 schreef assebassie schreef Heel vervelend voor jullie allemaal, koop je zo’n duur ding… Twee jaar geleden op het punt gestaan om er ook een te kopen maar toen hoorde ik al veel negatieve verhalen over de cups. Ik heb toen via marktplaats een waldhausen gekocht, geen problemen mee, duurt hooguit wat langer maar bevalt goed. Hoeven daar geen onderdelen met regelmaat te worden vervangen?[/quote Tot nu toe niet, misschien op termijn cup of slang, zijn los te bestellen |
Geplaatst: 17-08-24 13:11 |
hagelslag | |
sunny43 schreef assebassie schreef Mediware heb ik een paar weken geleend van iemand. Prima ding, er moest wel een cup vervangen worden, maar die zaten er idd bij. Die ik nu heb zal volgens mij niet snel stuk gaan, simpele cup. (Afkloppen!) Bij mij is het deksel er een paar keer afgevlogen en ... een hoef erop. Deksel kon los worden besteld - nieuwe deksel zit ook veel vaster dan het originele deksel. Ik had altijd de slang dan vrij los zitten. Of bij het masker of bij de deksel zodat bij teveel beweging de slang er daar af zou schieten en niet de hele deksel of het apparaat om |
Geplaatst: 17-08-24 14:31 |
sunny43 | |
Eerste deksel zat ook best los, had ook al een oplossing voor het tweede deksel zodat het vast zat onder een stiek, zodat altijd eerst de slang losschiet bij paniek, maar dat is met dit deksel wat veel vaster zit eigenljk niet nodig.
|
Omhoog |
Geplaatst: 17-08-24 23:05 |
Plaats een nieuw onderwerp | Plaats een reactie |
Pagina 48 van de 48 [ 1194 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 44, 45, 46, 47, 48 |
|
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp |
Forums » Over Paarden » [PW] Paardenwelzijn |
Inloggen |