Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 6 [ 135 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Plaats een nieuw onderwerp

Ziet hij er echt zo slecht uit?

 
Profiel   

Sielka, voel je niet te hard gepakt. Ik heb er 2 zo gekocht. Zouden kern gezond zijn, voor t merrietje zelfs behoorlijk wat betaald omdat ze "een speciaal kleurtje had en ik er leuk mee kon fokken, en omdat ze klaar was om mee te beginnen met werken". Achteraf bleek dat ze een gebroken kruisbeen heeft en dat er nooit mee gefokt kan gaan worden, en dat ze nu pas, na dik een jaar, aan het werk kan met heel veel beleid opbouwen. En een ruin die ik kocht die kerngezond zou zijn, met 2 losse knieen, een vaste halswervel en bronchitis.

Er is gewoon veel gesodemieter in de paardenwereld, in alle werelden. De keus is dan alleen aan jou, wat doe je ermee.. Ik heb de merrie gehouden, de ruin heb ik na veel gezeik terug kunnen laten gaan. Je moet alleen wel nú kiezen.. Of er voor gaan en er proberen het beste van te maken, wat je volgens mij al aan het doen bent hoor :) Óf hem terug brengen..
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-15 22:18 



 
Profiel   

Ik heb besloten om er volledig voor te gaan!
Ben namelijk echt al verknocht zan dit beestje en zou niet willen dat hij in andere handen terechtkomt.. Hij is namelijk een shetland hengst én veulen en die zie je later al snel terug op de markt of in de slacht..
Het enige wat mij heeft opgemerkt aan zijn bouw is dat hij zijn rechterachtervoetje als hij zich afzet wat naar binnen draait, hij mankt niet dus zie dit ook niet als een probleem :)
Zal de toekomst wel uitwijzen, voel me helemaal niet aangevallen omdat iedereen hier wilt dat hij beter wordt en iedereen zijn uiterste best doet voor tips +:)+ Super bedankt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-15 22:31 



 
Profiel   

Ik zou misschien de fokker op de hoogte stellen indien de DA een te kort aan treft of luizen of wormen. Niet alleen om hem/haar hierop te wijzen maar mogelijk hebben meer van zijn dieren hier last van. Misschien wordt het gewaardeerd misschien niet maar heb jij je best gedaan. Tenzij je natuurlijk klaar bent met deze fokker. Fijn dat je al verknocht bent, hij boft maar met zo'n baasje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-15 22:53 



 
Profiel   

Ben ik ook van plan ;)
Bedankt voor je fijne reactie!
Heb hem vandaag even naast mijn broer laten lopen en hij heeft toch wel erg mooie gangen!
Tilt zijn knietjes mooi om en strekt ze dan weer ver uit :)
Moest iemand geïnteresseerd zijn in meer foto's, ik kan ze altijd via facebook makkelijker doorsturen en hetzelfde voor filmpjes (naam is Silke Van der Avert)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-15 23:06 



 
Profiel   

Ik zou zo ie zo de fokker inlichten, dat de pony totaal niet lijkt op de pony van de ontvangen foto's.. :=

De pony boft wel met een baasje zo als jij! Hopelijk knapt hij snel op! En straalt hij als een zonnetje straks!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-15 11:20 



 
Profiel   

We zijn nu 2 maanden verder maar ben toch nieuwsgierig. Hoe gaat het ermee en wat heb je uiteindelijk wel en niet gedaan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-15 11:26 



 
Profiel   

Het gaat érg goed met Harvey!
Hij staat nu op een nog grotere weide en is goed aan het verdikken, hij begint zelfs een ebetje mollig te worden en zijn wintervacht begint ook al mooi aan te groeien
Hij begint ook een echte hengst te worden, hij steekt zijn staart fier in de lucht, hoofd opgevenen en knietjes in de lucht!
Zijn wormen en vlooien zijn ook volledig weg.
Het enige jammere is dat hij een week geleden zijn voorpluk en een stuk van zijn manen is kwijtgeraakt.. In zijn weide staan planten waaraan precies klittebandbollen aan hangen.. Zijn ma,en en staart helemaal vol en het enigste wat ik nog kon doen was het eruit knippen :(
Foto's komen binnekort nog!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-15 16:42 



 
Profiel   

Super dat je ervoor bent gegaan hij boft met jou!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-15 21:09 



 
Profiel   

Voor diegenen die zijn huidige topic nog niet gezien hebben:

[SMP] Vooruitgang Harvey

Super bedankt voor alle tips en commentaar, jullie hebben mij en Harvey écht geholpen! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-15 17:36 



 
Profiel   

http://www.bokt.nl/markt/ad/378546/harvey
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-15 12:51 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 6 [ 135 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen